Začnete s projektom, a ga le s težavo zaključite?

Poglejte okoli sebe - koliko ljudi poznate, ki se lotijo stvari z veliko elana, čez čas pa se stvari spremenijo. Zmanjka začetne navdušenosti, delovni elan začne pojenjati, zamotijo jih drugi projekti in tako nikoli ne dokončajo kar so začeli. Ste tudi vi eden izmed teh ljudi?
Začnete s projektom, a ga le s težavo zaključite?

Začnete s projektom, a ga le s težavo zaključite? (slika: sxc.hu)

Če ste tudi vi eden izmed tistih, ki radi začnete stvari, vendar jih težko dokončate, vedite, da niste edini. Nekatere študije Univerze v Chicagu, ZDA, so pokazale, da se ljudje motiviramo k cilju z dvema različnima metodama. Razmišljamo o tem, kaj smo že dosegli, ali pa razmišljamo o tem, kaj še moramo doseči.

Tako se lahko maratonec odloči, da bo razmišljal o kilometrih, ki jih je že pretekel ali pa o kilometrih, ki so še pred njim. Prav tako se lahko nekdo, ki hujša odloči, da bo razmišljal o 10-ih kilogramih, ki jih je že izgubil ali pa o 5-ih kilogramih, ki jih še mora izgubiti.

Obe omenjeni metodi se na prvi pogled zdita enako učinkoviti, vendar temu ni tako. V kolikor boste preveč razmišljali o dosedanjih dosežkih to ne bo dobro vplivalo na motiviranost k dokončanju projekta.

Ena izmed študij je pokazala, da so se študentje bolj motivirano učili ob novici, da morajo do izpita predelati še 52 odstotkov snovi, kot pa ob novici, da so predelali že 48 odstotkov snovi.

V kolikor se lotite projekta, je dobro, da razmišljate o cilju – koliko vam še manjka do cilja in kako ga boste dosegli, torej, kje se nahajate trenutno in kje bi se radi nahajali čez določen čas. Nikar ne razmišljajte o tem, koliko ste že naredili, saj obstaja možnost, da boste zaspali na lovorikah.

Vedno imejte pred seboj cilj, ne ozirajte se preveč nazaj in nikoli si ne čestitajte za zgolj napol narejeno delo.

vir: blogs.hbr.org.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje