Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

Zadnji šolani krojač v Sloveniji na Kickstarterju

Jako Kolarja, ki od svojega 15. leta šiva, v svojem delu pa neizmerno uživa, mnogi poznajo po blagovni znamki Gipsy and Clown. Njegovim unikatnim kavbojkam, ki so precej priljubljene tudi v tujini, je dodal še moderen raztegljiv pas, s katerim se predstavlja na Kickstarterju.
Zadnji šolani krojač v Sloveniji na Kickstarterju

Jaka Kolar med delom (Vir slike: Gipsy and Clown).

»Navadni pasovi so me nenehno ovirali pri vsakdanjih aktivnostih. Nekoč sem jih preizkušal izboljšati, logično se mi je zdelo, da dodam elastiko. Sprva sem jo dal na zadnji del, a so se hlače gubale. Elastični pasovi že obstajajo na trgu, a so robustni in nič kaj privlačni na pogled,« nam je povedal 32-letni Kolar. Potem je elastiko prestavil na sprednji del, »kjer je obremenitev s strani telesa največja, ko se vsedeš ali počepneš«.

»Poskusil sem nositi navaden pas. Zdržal nisem niti eno uro.«

Prototip je ustvaril že pred dvemi leti, ga nenehno nosil, ponudil tudi prijateljem, ki so prav tako skozi dan (tudi na račun službe) precej aktivni. »Preden smo šli na Kickstarter, sem si zabičal, da bom navaden pas nosil cel dan. Zdržal nisem niti eno uro,« posebnost pasa pa je neuničljiva elastika (ob normalni uporabi), ki je češkega podpisa.

»Pas je sestavljen iz minimalno oblikovane metalne zaponke, po domače iz vojaške gurtne, ki je izredno kakovostna, na njem je tudi usnjen našitek, ki deluje kot modni dodatek,« da pa bi zadovoljili čim večji krog ljudi se je skupaj s svojo partnerico Janjo, s katero bosta v naslednjih dneh postala starša, odločil, da ponudita pasove s pošitkom in brez.

Projekt lahko podprete tukaj >>

Kampanja, odvisno, kako se bo odvijala – trenutno je kampanja na četrtini zastavljenega cilja, do konca pa je še 44 dni -, bo prinesla tudi nekaj novosti. »Šlo bo za podoben pas, kot je na Kickstarterju, bo pa nekaj posebnega. Naj za zdaj še ostane skrivnost,« pravi Kolar. Pri merah so pomislili tudi na tiste z močnejšo postavo: »Prijatelj ima težavo pri iskanju pasov. Tukaj smo brez omejitev.«

Pas je sestavljen iz minimalno oblikovane metalne zaponke, po domače iz vojaške gurtne, ki je izredno kakovostna (Vir slike: Gipsy and Clown).

»Ne delam nenosljivih oblačil. Ne gre za visoko modo.«

Pasovi bodo nastajali v Kolarjevi domači delavnici, tam, kjer že približno 5 let nastajajo njegove unikatne kavbojke. K njemu se zatekajo tisti, ki so naveličani enolične ponudbe kavbojk v trgovinah, želijo biti drugačni in nositi slovenska oblačila ali pa obožujejo njegove detajle, »ki so narejeni z največjim občutkom do dizajna. Ne gre za visoko modo (ang. high fashion), ne delam nenosljivih oblačil, kot jih lahko vidimo na modnih pistah,« pojasnjuje. »Tipičnih strank ni.«

Z blagovno znamko Gipsy and Clown se želi predstaviti na ameriškem in britanskem trgu, priznava pa da čisto pravega potencjala za njegovo blagovno znamko v Sloveniji ni, medtem ko je tujina bolj dosledna do novih stvari in dizajna. »Delam unikaten jeans, prihajajo individualni kupci. Ne gremo se masovne produkcije,« pri šivanju pa mu pomaga tudi punca.

Pravega potenciala za blagovno znamko Gipsy and Clown v Sloveniji žal ni. S partnerico Janjo želi prek Kickstarterja svoje pasove in znamko predstaviti tujcem (Vir slike: Gipsy and Clown).

Kolar je zadnji šolani krojač, pravi, da verjetno tudi med zadnjimi v Evropi. »Gipsy and Clown je vedno temeljil na jeansu. Sem pa vedno iskal partnerja za posel, našel sem ga v punci, ki prav tako šiva, svojo strast je malce potešila še z obiskovanjem oblikovalske šole. Imela je drugačen stil šivanja, a popolnoma začutila znamko. Dobro se razumeva in dobro sodelujeva,« pravi Kolar, ki je v zadnjih tednih čas posvetil tudi urejanju doma za novega člana.

Pasove bodo podporniki prejeli še decembra letos, kot nalašč za božično-novoletna darila, pojasnjuje. »Prvi podpornik je iz Združenih arabskih emiratov, veliko je bilo tudi Slovencev, nekateri izmed njih tudi meni nepoznani, podpora prihaja tudi iz Kanade, ZDA, Singapurja in drugih držav,« razkrije od kod prihajajo podporniki.

Pasove bodo podporniki prejeli decembra letos, ravno prav za božično-novoletna obdarovanja (Vir slike: Gipsy and Clown).

Radi bi delali normalno, pomoč predstavlja tudi Kickstarter

Beseda steče tudi o prihodnosti: »Zgodba pasov gre ne glede na Kickstarter naprej. Februarja se bomo predstavljali v Munchnu, na največjem športnem sejmu. Naša poslovna pot bo šla naprej, saj radi delamo to, ker vemo, da dobro delamo. Bi pa radi normalno delali. Sredstva bomo namenili za razvoj firme, nakupili nove, boljše stroje in večje količine materiala, želja je tudi vzpostavitev spletne trgovine. Radi bi več delali s tujino. Gipsy and Clown je moj življenjski slog, od katerega lahko tudi nekaj zaslužim

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , ,