Zadnji šolani krojač v Sloveniji na Kickstarterju

Jako Kolarja, ki od svojega 15. leta šiva, v svojem delu pa neizmerno uživa, mnogi poznajo po blagovni znamki Gipsy and Clown. Njegovim unikatnim kavbojkam, ki so precej priljubljene tudi v tujini, je dodal še moderen raztegljiv pas, s katerim se predstavlja na Kickstarterju.
Zadnji šolani krojač v Sloveniji na Kickstarterju

Jaka Kolar med delom (Vir slike: Gipsy and Clown).

»Navadni pasovi so me nenehno ovirali pri vsakdanjih aktivnostih. Nekoč sem jih preizkušal izboljšati, logično se mi je zdelo, da dodam elastiko. Sprva sem jo dal na zadnji del, a so se hlače gubale. Elastični pasovi že obstajajo na trgu, a so robustni in nič kaj privlačni na pogled,« nam je povedal 32-letni Kolar. Potem je elastiko prestavil na sprednji del, »kjer je obremenitev s strani telesa največja, ko se vsedeš ali počepneš«.

»Poskusil sem nositi navaden pas. Zdržal nisem niti eno uro.«

Prototip je ustvaril že pred dvemi leti, ga nenehno nosil, ponudil tudi prijateljem, ki so prav tako skozi dan (tudi na račun službe) precej aktivni. »Preden smo šli na Kickstarter, sem si zabičal, da bom navaden pas nosil cel dan. Zdržal nisem niti eno uro,« posebnost pasa pa je neuničljiva elastika (ob normalni uporabi), ki je češkega podpisa.

»Pas je sestavljen iz minimalno oblikovane metalne zaponke, po domače iz vojaške gurtne, ki je izredno kakovostna, na njem je tudi usnjen našitek, ki deluje kot modni dodatek,« da pa bi zadovoljili čim večji krog ljudi se je skupaj s svojo partnerico Janjo, s katero bosta v naslednjih dneh postala starša, odločil, da ponudita pasove s pošitkom in brez.

Projekt lahko podprete tukaj >>

Kampanja, odvisno, kako se bo odvijala – trenutno je kampanja na četrtini zastavljenega cilja, do konca pa je še 44 dni -, bo prinesla tudi nekaj novosti. »Šlo bo za podoben pas, kot je na Kickstarterju, bo pa nekaj posebnega. Naj za zdaj še ostane skrivnost,« pravi Kolar. Pri merah so pomislili tudi na tiste z močnejšo postavo: »Prijatelj ima težavo pri iskanju pasov. Tukaj smo brez omejitev.«

Pas je sestavljen iz minimalno oblikovane metalne zaponke, po domače iz vojaške gurtne, ki je izredno kakovostna (Vir slike: Gipsy and Clown).

»Ne delam nenosljivih oblačil. Ne gre za visoko modo.«

Pasovi bodo nastajali v Kolarjevi domači delavnici, tam, kjer že približno 5 let nastajajo njegove unikatne kavbojke. K njemu se zatekajo tisti, ki so naveličani enolične ponudbe kavbojk v trgovinah, želijo biti drugačni in nositi slovenska oblačila ali pa obožujejo njegove detajle, »ki so narejeni z največjim občutkom do dizajna. Ne gre za visoko modo (ang. high fashion), ne delam nenosljivih oblačil, kot jih lahko vidimo na modnih pistah,« pojasnjuje. »Tipičnih strank ni.«

Z blagovno znamko Gipsy and Clown se želi predstaviti na ameriškem in britanskem trgu, priznava pa da čisto pravega potencjala za njegovo blagovno znamko v Sloveniji ni, medtem ko je tujina bolj dosledna do novih stvari in dizajna. »Delam unikaten jeans, prihajajo individualni kupci. Ne gremo se masovne produkcije,« pri šivanju pa mu pomaga tudi punca.

Pravega potenciala za blagovno znamko Gipsy and Clown v Sloveniji žal ni. S partnerico Janjo želi prek Kickstarterja svoje pasove in znamko predstaviti tujcem (Vir slike: Gipsy and Clown).

Kolar je zadnji šolani krojač, pravi, da verjetno tudi med zadnjimi v Evropi. »Gipsy and Clown je vedno temeljil na jeansu. Sem pa vedno iskal partnerja za posel, našel sem ga v punci, ki prav tako šiva, svojo strast je malce potešila še z obiskovanjem oblikovalske šole. Imela je drugačen stil šivanja, a popolnoma začutila znamko. Dobro se razumeva in dobro sodelujeva,« pravi Kolar, ki je v zadnjih tednih čas posvetil tudi urejanju doma za novega člana.

Pasove bodo podporniki prejeli še decembra letos, kot nalašč za božično-novoletna darila, pojasnjuje. »Prvi podpornik je iz Združenih arabskih emiratov, veliko je bilo tudi Slovencev, nekateri izmed njih tudi meni nepoznani, podpora prihaja tudi iz Kanade, ZDA, Singapurja in drugih držav,« razkrije od kod prihajajo podporniki.

Pasove bodo podporniki prejeli decembra letos, ravno prav za božično-novoletna obdarovanja (Vir slike: Gipsy and Clown).

Radi bi delali normalno, pomoč predstavlja tudi Kickstarter

Beseda steče tudi o prihodnosti: »Zgodba pasov gre ne glede na Kickstarter naprej. Februarja se bomo predstavljali v Munchnu, na največjem športnem sejmu. Naša poslovna pot bo šla naprej, saj radi delamo to, ker vemo, da dobro delamo. Bi pa radi normalno delali. Sredstva bomo namenili za razvoj firme, nakupili nove, boljše stroje in večje količine materiala, želja je tudi vzpostavitev spletne trgovine. Radi bi več delali s tujino. Gipsy and Clown je moj življenjski slog, od katerega lahko tudi nekaj zaslužim

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje