Zadovoljni zaposleni

Avtor Saba Resnik — 11.12.2012
Komentiraj!
Prepričani smo, da ne želite, da bi bili vaši zaposleni nesrečni. Pa je njihovo zadovoljstvo tako pomembno, da bi moralo postati del vašega poslovnega načrta? Zakaj pa ne, saj so zadovoljni zaposleni srečni, produktivnejši ter dovzetnejši za timsko delo in sodelovanje.
Zadovoljni zaposleni

Zadovoljni zaposleni. (Vir slike: sxc.hu)

Ena izmed raziskav je pokazala, da so zadovoljni zaposleni produktivnejši (76 odstotkov) in dovzetnejši za sodelovanje (53 odstotkov). Nasprotno pa so nesrečni zaposleni manj produktivni in prav tako manj dovzetni za sodelovanje.

Kaj torej osrečuje zaposlene? V nadaljevanju si lahko preberete skrivnosti do zadovoljnih zaposlenih, s pomočjo katerih bo vaš posel na boljšem.

Vodja, ki mu ni vseeno

Zadovoljni in srečni zaposleni imajo občutek, da je vodja na njihovi strani. Prav tako so mnenja, da nadrejeni pozna njihove sposobnosti in se zaveda njihovih slabosti ter ve, kakšni so njihovi strahovi, sanje in dolgoročni cilji.

Dober vodja mora poznati svoje zaposlene (vsakega posameznika posebej). To pomeni, da razume zaposlene, ve kako razmišljajo, kako delajo, kako jih motivirati in katere naloge so najprimernejše za vsakega posameznika.

Kot dober vodja morate zaposlenim dokazati, da jih poslušate in spoštujete njihovo mnenje – to je ključ do zadovoljnih zaposlenih.

Iskrena pohvala in podrobne povratne informacije

Kot vodja morate vedeti, kako podajati povratne informacije vsakemu zaposlenemu posebej. Prav tako morate biti pazljivi pri deljenju pohval. Pohvalite zaposlenega takrat, ko si to zasluži in pohvalo obrazložite. Na primer: »Všeč mi je struktura poročila, ki ste ga oddali. Poročilo razdeljeno po poglavjih glede na vsak produkt je bila odlična ideja. Kako ste prišli do te ideje?« Slab primer podrobne pohvale pa bi bil: »Poročilo razdeljeno po poglavjih glede na vsak produkt je bila odlična ideja. Točno tako bi se jaz lotil/a zadeve!« Takšna pohvala je posesivna in zaposlenemu ne pripisuje zaslug za kreativnost in pozitiven doprinos k projektu.

Kultura v podjetju, ki spodbuja pravičnost in podporo

Zadovoljni zaposleni delajo v okolju, kjer so pravila in pričakovanja jasno opredeljena in se hkrati nudi vsa podpora, ki jo potrebujejo.

Ni dovolj, da zaposlene spodbujate, naj v pisarni obesijo slike svoje družine, potem pa ne pustite enega od zaposlenih, da bi prej odšel z delovnega mesta, ker si želi ogledati sinovo nogometno tekmo.

Pogovarjajte se z zaposlenimi

Da bi ugotovili, kako se zaposleni počutijo, se morate z njimi pogovoriti. Direktni, navdušeni in hitri odgovori nakazujejo na iskrenost. Nerodnost, nejasni odgovori in govorica telesa, ki nakazuje na nelagodje, pa je znak, da imate problem.

Zaposlujte dobro

Kadar zaposlujete, morate biti pozorni, da so kandidati za delo pozitivne narave, marljivi delavci in odlično sodelujejo z ostalimi.

V kolikor se vam zgodi, da eden izmed zaposlenih povzroča težave, morate ukrepati kar se da hitro, saj bodo drugače trpeli vsi ostali.

Ne glede na to, ali imate zaposlena dva delavca ali več deset, je v vaše dobro in v dobro vašega podjetja, da poskrbite, da bodo zadovoljni.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice