Zadovoljstvo delavcev se da izmeriti!

S stališča vsakega podjetja je zadovoljstvo zaposlenih še kako pomembno. Motivirani in zadovoljni delavci so eden od ključev za uspešno organizacijo. Do podatkov o zadovoljstvu podjetja prihajajo prek merjenja organizacijske klime. So to dovolj dobri podatki?
Zadovoljstvo delavcev se da izmeriti!

Japonski Hitachi je ustvaril napravico, s katero bo možno ugotoviti zadovoljstvo delavcev (Vir slike: Unsplash.com).

Zadovoljni delavci so bolj produktivni in prinašajo večjo dodano vrednost podjetju. Postavlja pa se vprašanje, kako naj podjetja vedo, ali so njihovi delavci resnično zadovoljni ali le komaj čakajo, da opravijo svoje delo? Nekateri delavci imajo preveliko spoštovanje do svojega dela, da bi se sploh drznili govoriti o njem ali o dogajanju na delovnem mestu, zato podatki, ki jih pridobite z merjenjem klime, pogosto niso dovolj natančni.

Z nosljivo tehnologijo do odgovora o zadovoljstvu

Če boste zgornje vprašanje naslovili na japonsko podjetje Hitachi, vam bodo odgovorili, da imajo v svojem podjetju boljšo rešitev. Hitachi je namreč razvil nosljiv senzor, primeren za delavce. Prek podatkov, ki jih omenjeni senzor zbere, lahko njihovi nadrejeni dobijo boljše podatke, v kolikšni meri so delavci dejansko zadovoljni.

Pospeševalnik bo meril zadovoljstvo

Nosljiva napravica je opremljena s številni senzorji, ki spremljajo in snemajo zaposlenega medtem ko ta sedi, stoji ali tipka, snema tudi v času, ko se pogovarja z delavcem, tudi, koliko časa se pogovarjajo, obenem pa pridobiva še druge podatke. Eden od senzorjev, pospeševalnik, se uporablja za merjenje zadovoljstva delavcev.

Hitrejši korak razkriva zadovoljnega delavca

Hitachijev izdelek je narejen na predpostavki, da obstaja povezava med človekovim gibanjem in zadovoljstvom. Tisti, ki je bolj zadovoljen in srečen, ima hitrejši, bolj poskočen korak v primerjavi s tistim, ki se na delovnem mestu dolgočasi ali pa je slabe volje.

Bodo nadrejeni lahko slišali pogovore?

Bolj kot samo merjenje pa bo delavcem verjetno šlo v nos dejstvo, da jih bodo nadrejeni dobesedno spremljali na vsakem koraku. Bodo naprave nadrejenim omogočile tudi poslušanje pogovorov delavcev? V kolikor bodo delavci seznanjeni, kako naprava opravlja meritve, bodo lahko podatke prirejali. Namesto počasnega koraka, bodo po hodniku stopili bolj odločno. Vsekakor bo naprava lahko naredila velik pritisk na delavca, ki bo prejel takšno napravo.

Lahko naprava prinese ideje za izboljšanje klime?

Podatki, ki jih bo naprava pridobila, bodo poslani v bazo, kjer se bodo opravili izračuni zadovoljstva posameznih delavcev in skupine. Ideja, zaradi katere je nastala ta napravica, je, da bi z napravico pomagali povečati zadovoljstvo delavcev, s tem pa tudi produktivnost in uspešnost.

Naprava bo aprila na voljo na Japonskem, njena cena pa naj bi se začela pri okoli 100 tisoč jenih (okoli 740 evrov) na leto za posameznega delavca.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje