Zakaj dobre poslovne ideje spodletijo?

Avtor Urša Slivar — 25.09.2013
Komentiraj!
Nekateri ljudje imajo čudovito sposobnost, da nenehno prihajajo do novih in novih idej, odličnih in kreativnih rešitev, zamišljajo si nove produkte. A pogosto je potrebno prvotno idejo ali produkt iz poslovnih razlogov nekoliko dodelati.
Zakaj dobre poslovne ideje spodletijo?

Zakaj dobre poslovne ideje spodletijo? (Vir slike: sxc.hu)

Spremembe se lahko nanašajo na način oglaševanja, izgled embalaže ali pa je produkt sam potrebno nekoliko prilagoditi ciljnemu trgu. Mnogi inovatorji takrat preprosto odnehajo in idejo, ki je imela veliko potenciala, opustijo.

Pri izumljanju novih produktov je zato potrebno upoštevati naslednja štiri načela:

1. Izumljanje je delo, ki zahteva strast.

Entuziazem in strast sta vedno nujno potrebna elementa, s katerima lahko druge prepričate v odličnost svoje ideje, a hkrati v to prepričate tudi sebe. Strastni izumitelji, prepričani v svoj produkt ali idejo, zato razumejo kritiko kot možnost za izboljšave, ki bodo njihovo idejo povzdignile na višji nivo in ne kot razlog, zaradi katerega je potrebno celotno idejo opustiti.

Pomembno je tudi, da povsem odpravite pesimizem in se začnete zavedati, da je tudi potencialne neuspehe mogoče popraviti. Ne odnehajte, raje poiščite nove rešitve.

2. Postavljajte si vprašanja o proizvodu.

Ko se vam utrne nova poslovna ideja, začnite takoj razmišljati o morebitnih težavah in zapletih, ki se lahko pripetijo pri implementaciji. Predvsem pa začnite takoj razmišljati o rešitvah za te zaplete in težave. Če s tem začnete že takoj na začetku ali v zgodnejši fazi razvoja ideje, boste imeli precej manj težav v kasnejših fazah.

3. Učite se s pomočjo poskusov in napak.

Inovatorji pogosto pridejo v situacijo, ko morajo še dodatno razviti idejo, izdelati še en, nov prototip… Takšno delo zahteva, da se praktično prisilite misliti, četudi imate občutek, da so vse ideje že povsem izčrpane. Pomembno je, da se tudi na tej točki ne ustavite in, kljub uporu možganov, nadaljujete.

4. Ne obstaja le ena prava pot.

Ne obstaja le ena prava rešitev za težave, s katerimi se boste srečali tekom kreativnega procesa in ne obstaja le en način, s katerim lahko izboljšate svoj produkt. Rešitev in način, s katerim se boste lotili izboljšav, je odvisen od vaših namenov, pričakovanj in tudi od drugih ljudi, katerim boste produkt predstavili. Njihove povratne informacije so neprecenljive, zato jih poslušajte in upoštevajte. 

Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice