Zakaj e-kapitalizem potrebuje kakovostne vsebine?

Avtor Nejc Krumpačnik — 11.05.2010
Komentiraj!
Verjetno se zmrdujete, ko slišite besedo "vsebina". Želite le voditi svoje podjetje, ki je slučajno prisotno tudi na spletu. Nikoli niste nameravali zaiti v področje založništva. Torej, zakaj vas bi potem moralo skrbeti za vsebino?
Zakaj e-kapitalizem potrebuje kakovostne vsebine?

Imate na svoji strani kakovostne vsebine? (slika: www.ostpl.com).

Vaša spletna stran je postavljena in gladko teče. Odlično ste poskrbeli za razvoj sistema in dizajn, kaj pa vsebina? Ste že premišljevali o besedah, ki jih boste objavili na vaši spletni strani? Če ima vaše podjetje spletno stran, ste avtomatično založnik, pa naj vam bo to všeč ali ne. Privlačne vsebine so absolutno nujen del podjetništva. Če boste zanemarjali ta del vašega poslovanja, postavljate vaše podjetje v nevarnost, da bo razmesarjeno na spletu. 

Potrebujete vsebine, ki so tako sveže, kot tudi mikavne. 

Svežina...

Potrebujete sveže vsebine, ker imajo iskalni pogoni in obiskovalci radi sveže stvari. Če boste ponudili sveže vsebine Googlu, bo iskalni pogon ostal srečen. Sveže vsebine dajejo uporabnikom in Googlu razlog, da redno obiskujejo vašo stran. Poskrbite za to, da bodo te sveže vsebine resnično sveže in da boste vi prvi, ki jih boste objavili na spletu. 

Privlačnost

Mikavne vsebine potrebujete zaradi spletne prodaje. Očarati morate srca in mišljenja vaših bodočih in obstoječih potrošnikov. To vam ne bo uspelo zgolj z neumnimi dolgočasnimi vsebinami. Uspelo vam bo s svežimi mikavnimi vsebinami. Naj osebnost vašega podjetja pride do izraza. Nihče nima rad pohlevnosti.  

Če bo vaša stran napolnjena s svežimi privlačnimi vsebinami, se bodo Google in uporabniki naučili, da vam morajo zaupati. Slej kot prej bodo sledile prodaje, povezave do vaše spletne strani, priporočila in dolgoročna razmerja. Rudyard Kipling je napisal: "besede so najmočnejša droga, ki jo uporablja človeštvo". Imejte v mislih to frazo in jo prenesite na vaše spletno poslovanje. Poslovni blog je odličen način, kako redno dodajati sveže vsebine na vašo spletno stran.    

So SEO (search engine optimization) vsebine to, kar potrebujem? 

Mislite, da bodo vaše prazne SEO vsebine prevesile tehtnico v pravo smer? Pomislite znova. SEO vsebine so napisane primarno za iskalne pogone in ne bodo pritegnile vaših uporabnikov. Obiskovalci strani in Google nimajo radi, ko ne poskrbite za vaše uporabnike. 

Ko pišete ali pregledujete spletne vsebine, se osredotočite na vaše uporabnike in jih prilagodite njim. Vse je v tem, da uporabnika postavite na prvo mesto. Google spletnim upravljavcem svetuje, da ustvarjajo spletne strani primarno za uporabnike in ne za iskalne pogone. Ta nasvet zanemarite na lastno odgovornost.   

Bodite dobri do vaših vsebin in one bodo prijazne do vas

Večina majhnih podjetij se še vedno ne zaveda pomembnosti in moči privlačnih in mikavnih vsebin. Sedaj imate priložnost, da se popolnoma posvetite temu elementu vašega spletnega poslovanja in postanete med glavnimi v igri. Če imate potrebno znanje in ste spretni pri pisanju kakovostnih prispevkov, se smatrajte za srečne. V nasprotnem primeru opravilo naložite nekomu drugemu. Ne iščite bližnjic. To je napačna politika. Če boste ravnali s vsebino kot da je drugorazredna tema, bodite pripravljeni plačati visoko ceno. 

 

Vir: SmallBizBee

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!