Zakaj e-kapitalizem potrebuje kakovostne vsebine?

Verjetno se zmrdujete, ko slišite besedo "vsebina". Želite le voditi svoje podjetje, ki je slučajno prisotno tudi na spletu. Nikoli niste nameravali zaiti v področje založništva. Torej, zakaj vas bi potem moralo skrbeti za vsebino?
Zakaj e-kapitalizem potrebuje kakovostne vsebine?

Imate na svoji strani kakovostne vsebine? (slika: www.ostpl.com).

Vaša spletna stran je postavljena in gladko teče. Odlično ste poskrbeli za razvoj sistema in dizajn, kaj pa vsebina? Ste že premišljevali o besedah, ki jih boste objavili na vaši spletni strani? Če ima vaše podjetje spletno stran, ste avtomatično založnik, pa naj vam bo to všeč ali ne. Privlačne vsebine so absolutno nujen del podjetništva. Če boste zanemarjali ta del vašega poslovanja, postavljate vaše podjetje v nevarnost, da bo razmesarjeno na spletu. 

Potrebujete vsebine, ki so tako sveže, kot tudi mikavne. 

Svežina…

Potrebujete sveže vsebine, ker imajo iskalni pogoni in obiskovalci radi sveže stvari. Če boste ponudili sveže vsebine Googlu, bo iskalni pogon ostal srečen. Sveže vsebine dajejo uporabnikom in Googlu razlog, da redno obiskujejo vašo stran. Poskrbite za to, da bodo te sveže vsebine resnično sveže in da boste vi prvi, ki jih boste objavili na spletu. 

Privlačnost

Mikavne vsebine potrebujete zaradi spletne prodaje. Očarati morate srca in mišljenja vaših bodočih in obstoječih potrošnikov. To vam ne bo uspelo zgolj z neumnimi dolgočasnimi vsebinami. Uspelo vam bo s svežimi mikavnimi vsebinami. Naj osebnost vašega podjetja pride do izraza. Nihče nima rad pohlevnosti.  

Če bo vaša stran napolnjena s svežimi privlačnimi vsebinami, se bodo Google in uporabniki naučili, da vam morajo zaupati. Slej kot prej bodo sledile prodaje, povezave do vaše spletne strani, priporočila in dolgoročna razmerja. Rudyard Kipling je napisal: “besede so najmočnejša droga, ki jo uporablja človeštvo”. Imejte v mislih to frazo in jo prenesite na vaše spletno poslovanje. Poslovni blog je odličen način, kako redno dodajati sveže vsebine na vašo spletno stran.    

So SEO (search engine optimization) vsebine to, kar potrebujem? 

Mislite, da bodo vaše prazne SEO vsebine prevesile tehtnico v pravo smer? Pomislite znova. SEO vsebine so napisane primarno za iskalne pogone in ne bodo pritegnile vaših uporabnikov. Obiskovalci strani in Google nimajo radi, ko ne poskrbite za vaše uporabnike. 

Ko pišete ali pregledujete spletne vsebine, se osredotočite na vaše uporabnike in jih prilagodite njim. Vse je v tem, da uporabnika postavite na prvo mesto. Google spletnim upravljavcem svetuje, da ustvarjajo spletne strani primarno za uporabnike in ne za iskalne pogone. Ta nasvet zanemarite na lastno odgovornost.   

Bodite dobri do vaših vsebin in one bodo prijazne do vas

Večina majhnih podjetij se še vedno ne zaveda pomembnosti in moči privlačnih in mikavnih vsebin. Sedaj imate priložnost, da se popolnoma posvetite temu elementu vašega spletnega poslovanja in postanete med glavnimi v igri. Če imate potrebno znanje in ste spretni pri pisanju kakovostnih prispevkov, se smatrajte za srečne. V nasprotnem primeru opravilo naložite nekomu drugemu. Ne iščite bližnjic. To je napačna politika. Če boste ravnali s vsebino kot da je drugorazredna tema, bodite pripravljeni plačati visoko ceno. 

 

Vir: SmallBizBee

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje