Zakaj internetno oglaševanje nadomešča televizijsko

V Veliki Britaniji naj bi v letu 2009 internetno oglaševanje postalo bolj razširjeno kot oglaševanje preko televizijskih programov.
Zakaj internetno oglaševanje nadomešča televizijsko

CNN ponuja nekatere svoje vsebine na internetu že od leta 1995.

Velika Britanija ima najrazvitejši trg internetnega oglaševanja na svetu, ki naj bi samo v zadnjem letu v Britaniji naraslo za 38 odstotkov. V prihodnjem letu pa naj bi internetno oglaševanje postalo bolj razširjeno kot televizijsko. Zakaj?

Med najpomembnejšimi razlogi zakaj postaja internetno oglaševanje čedalje bolj privlačno, razširjeno in donosno je zagotovo dejstvo, da je sama uporaba interneta med potencialnimi potrošniki v velikem porastu. Do tega porasta pa prihaja, ker postajajo osebni in prenosni računalniki cenovno čedalje bolj dostopni vse večjemu številu prebivalstva. Cenovno bolj dostopne postajajo tudi hitre internetne povezave. Svetovni splet je bolj priročen kot televizija nenazadnje tudi, ker omogoča spremljanja televizijskih vsebin preko internetne povezave. Pravzaprav ni več odločitve med televizijskim programom in internetno ponudbo, saj slednja vsebuje tudi televizijski program, poleg tega pa ponuja še veliko več. Skratka, na internetu je vse več potrošnikov in ti na medmrežju preživijo čedalje več časa.

Internetno oglaševanje je za oglaševalce lahko tudi bolj učinkovito kot televizijsko. Z različnimi postopki podatkovnega rudarjenja (zbiranja podatkov o potrošnikovih preferencah) se ga da meriti, nato pa se ga usmeri k potrošnikom za katere je več možnosti, da se bodo za ponujen izdelek oziroma storitev tudi odločili.

Vir: Reuters

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje