Zakaj izbrati franšizing?

Čeprav se pri odločanju za franšizing verjetno soočate z različnimi dvomi povezanimi z neznanjem, še ne končano gospodarsko krizo ali strahom pred neuspehom, vam tokrat predstavljamo razloge, ki vas bodo morda le prepričali, da se odprete svojo franšizo.
Zakaj izbrati franšizing?

Franšizing zagotavlja mnoge prednosti. (Vir: quezoncity.olx.com.ph)

Franšizing ponuja mnoge prednosti, kot so pomoč pri ustanovitvi in vodenju franšize, celovita ponudba ter preizkušen poslovni model, ki so v primerjavi z negotovo prihodnostjo neodvisnega podjetja zelo vabljive. Če vas to ni prepričalo, pa si preberite še naslednjih deset razlogov, ki govorijo v prid franšizingu:

1. Franšizing ponuja poslovanje po preverjenem in sistematiziranem poslovnem konceptu, kar omogoča da se izognete mnogim oviram s katerimi se soočajo mlada podjetja.

2. Nekateri večji franšizodajalci ponujajo posojila in pomoč pri pridobivanju sredstev za zagon franšize.

3. S franšizo dobite tudi podporni sistem, ki nudi pomoč pri pogajanjih, promocijah in reševanju težav povezanih s poslovanjem. Prav tako pa lahko pričakujete podporo s strani ostalih franšizojemalcev.

4. Nekateri posojilodajalci dajejo franšizam prednost pred neodvisnimi podjetji, saj predstavljajo varnejšo naložbo.

5. Franšizing omogoča neodvisnost pri vodenju podjetja, vendar pa je vseeno potrebno slediti franšiznem konceptu.

6. Tudi nekatere cenejše franšize zagotavljajo veliko donosnot in imajo dobre ROI kazalnike.

7. Med gospodarsko krizo franšizodajalci navadno znižajo nakupne cene in franšizne pristojbine.

8. Znana imena in blagovne znamke privlačijo potrošnike, ki se posebej v recesiji odločajo za varne in zanesljive možnosti.

9. Predstavniki “baby boom” generacije, ki se zaradi gospodarske krize še ne morejo upokojiti, lahko v franšizingu najdejo priložnost za lepšo prihodnost.

10. Možnosti za uspeh so pri franšizingu večje kot pri neodvisnih podjetjih, poleg tega pa je veliko vreden tudi preverjen koncept poslovanja in podopora franšizodajalca.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje