Zakaj izbrati franšizing?

Čeprav se pri odločanju za franšizing verjetno soočate z različnimi dvomi povezanimi z neznanjem, še ne končano gospodarsko krizo ali strahom pred neuspehom, vam tokrat predstavljamo razloge, ki vas bodo morda le prepričali, da se odprete svojo franšizo.
Zakaj izbrati franšizing?

Franšizing zagotavlja mnoge prednosti. (Vir: quezoncity.olx.com.ph)

Franšizing ponuja mnoge prednosti, kot so pomoč pri ustanovitvi in vodenju franšize, celovita ponudba ter preizkušen poslovni model, ki so v primerjavi z negotovo prihodnostjo neodvisnega podjetja zelo vabljive. Če vas to ni prepričalo, pa si preberite še naslednjih deset razlogov, ki govorijo v prid franšizingu:

1. Franšizing ponuja poslovanje po preverjenem in sistematiziranem poslovnem konceptu, kar omogoča da se izognete mnogim oviram s katerimi se soočajo mlada podjetja.

2. Nekateri večji franšizodajalci ponujajo posojila in pomoč pri pridobivanju sredstev za zagon franšize.

3. S franšizo dobite tudi podporni sistem, ki nudi pomoč pri pogajanjih, promocijah in reševanju težav povezanih s poslovanjem. Prav tako pa lahko pričakujete podporo s strani ostalih franšizojemalcev.

4. Nekateri posojilodajalci dajejo franšizam prednost pred neodvisnimi podjetji, saj predstavljajo varnejšo naložbo.

5. Franšizing omogoča neodvisnost pri vodenju podjetja, vendar pa je vseeno potrebno slediti franšiznem konceptu.

6. Tudi nekatere cenejše franšize zagotavljajo veliko donosnot in imajo dobre ROI kazalnike.

7. Med gospodarsko krizo franšizodajalci navadno znižajo nakupne cene in franšizne pristojbine.

8. Znana imena in blagovne znamke privlačijo potrošnike, ki se posebej v recesiji odločajo za varne in zanesljive možnosti.

9. Predstavniki “baby boom” generacije, ki se zaradi gospodarske krize še ne morejo upokojiti, lahko v franšizingu najdejo priložnost za lepšo prihodnost.

10. Možnosti za uspeh so pri franšizingu večje kot pri neodvisnih podjetjih, poleg tega pa je veliko vreden tudi preverjen koncept poslovanja in podopora franšizodajalca.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje