Zakaj je cena 15$ za e-knjigo ekonomično smiselna?

Knjižne založbe ugotavljajo, da niso na isti valovni dolžini kot prodajalci in pojasnjujejo, zakaj cena 9,99 ameriških dolarjev ni ekonomično smiselna. Ob enem branijo tudi višjo ceno, ki naj bi se gibala med 12,99 in 14,99 dolarji, ki jo zahtevajo od maloprodajnih trgovcev kot sta Amazon in Apple.
Zakaj je cena 15$ za e-knjigo ekonomično smiselna?

Elektronske knjige (slika: geek.com)

Enotna cena, ki znaša 9,99 dolarjev za elektronsko knjigo, ki so jo pri Amazonu skupaj s Kindlom uvedli na tržišču, je najverjetneje stvar preteklosti. Večji založniki so pametno izkoristili splavitev iPada in od e-prodajalcev zahtevajo fleksibilnejši cenovni model. Kot rezultat tega, boste za elektronske knjige na iPadih in drugih čitalnikih knjig plačevali med 12,99 in 14,99 dolarjev za izvod, čeprav bodo na voljo tudi določeni popusti, da bi pospešili prodajo. Nekateri uporabniki se že pritožujejo, češ da založnike ne stane skoraj nič, da pretvorijo trde platnice v digitalno obliko.

Založniki se seveda z njimi ne strinjajo. Čeprav pri digitalnih izdajah prihranijo pri stroških tiskanja, ki sicer znašajo približno 3,25 dolarjev pri posamezni knjigi, ki običajno stane tipičnih 26 dolarjev (pod strošek lahko uvrstimo še skladiščenje in pošiljanje izdelkov ter neprodane kopije, ki se vrnejo založnikom.), pa morajo ljub temu plačati za številne druge stvari, ne glede na format knjige. Sem spadajo digitalna kompozicija teksta, urejanje, patentne pristojbine in marketing. Tukaj je osnoven pregled večjih stroškov, ki se nanašajo na tipično elektronsko knjigo za iPad po ceni 12,99 dolarjev. 

  • Delež prodajalcev – Applu pripada 30 odstotkov od vsake prodane knjige za iPad, kar znaša 3,89 dolarjev. 
  • Avtorjev dobiček znaša od 2,27 do 3,25 dolarjev. 
  • Digitalna izdelava (urejanje, kompozicija teksta, pretvorba v datotečno obliko) – 50 centov. 
  • Digitalni marketing – 78 centov.  
 

To pomeni, da založnikom ostane med 4,56 in 5,54 dolarji pri elektronskih knjigah po ceni 12,99 dolarjev. Pri običajnih knjigah s trdimi platnicami, kistanejo 26 dolarjev, zaslužijo 4,05 dolarjev. Sicer morajo založniki plačati še nekatere druge stroške kot so vnaprejšnja plačila avtorjem, dizajn, elektrika in podobno.  

Očitno so elektronske knjige bolj dobičkonosne, a vseeno predstavljajo zgolj majhen delež prodanih knjig, od 3 do 5 odstotkov. 

 

Vir: Geek.com
Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje