Zakaj je cena 15$ za e-knjigo ekonomično smiselna?

Knjižne založbe ugotavljajo, da niso na isti valovni dolžini kot prodajalci in pojasnjujejo, zakaj cena 9,99 ameriških dolarjev ni ekonomično smiselna. Ob enem branijo tudi višjo ceno, ki naj bi se gibala med 12,99 in 14,99 dolarji, ki jo zahtevajo od maloprodajnih trgovcev kot sta Amazon in Apple.
Zakaj je cena 15$ za e-knjigo ekonomično smiselna?

Elektronske knjige (slika: geek.com)

Enotna cena, ki znaša 9,99 dolarjev za elektronsko knjigo, ki so jo pri Amazonu skupaj s Kindlom uvedli na tržišču, je najverjetneje stvar preteklosti. Večji založniki so pametno izkoristili splavitev iPada in od e-prodajalcev zahtevajo fleksibilnejši cenovni model. Kot rezultat tega, boste za elektronske knjige na iPadih in drugih čitalnikih knjig plačevali med 12,99 in 14,99 dolarjev za izvod, čeprav bodo na voljo tudi določeni popusti, da bi pospešili prodajo. Nekateri uporabniki se že pritožujejo, češ da založnike ne stane skoraj nič, da pretvorijo trde platnice v digitalno obliko.

Založniki se seveda z njimi ne strinjajo. Čeprav pri digitalnih izdajah prihranijo pri stroških tiskanja, ki sicer znašajo približno 3,25 dolarjev pri posamezni knjigi, ki običajno stane tipičnih 26 dolarjev (pod strošek lahko uvrstimo še skladiščenje in pošiljanje izdelkov ter neprodane kopije, ki se vrnejo založnikom.), pa morajo ljub temu plačati za številne druge stvari, ne glede na format knjige. Sem spadajo digitalna kompozicija teksta, urejanje, patentne pristojbine in marketing. Tukaj je osnoven pregled večjih stroškov, ki se nanašajo na tipično elektronsko knjigo za iPad po ceni 12,99 dolarjev. 

  • Delež prodajalcev – Applu pripada 30 odstotkov od vsake prodane knjige za iPad, kar znaša 3,89 dolarjev. 
  • Avtorjev dobiček znaša od 2,27 do 3,25 dolarjev. 
  • Digitalna izdelava (urejanje, kompozicija teksta, pretvorba v datotečno obliko) – 50 centov. 
  • Digitalni marketing – 78 centov.  
 

To pomeni, da založnikom ostane med 4,56 in 5,54 dolarji pri elektronskih knjigah po ceni 12,99 dolarjev. Pri običajnih knjigah s trdimi platnicami, kistanejo 26 dolarjev, zaslužijo 4,05 dolarjev. Sicer morajo založniki plačati še nekatere druge stroške kot so vnaprejšnja plačila avtorjem, dizajn, elektrika in podobno.  

Očitno so elektronske knjige bolj dobičkonosne, a vseeno predstavljajo zgolj majhen delež prodanih knjig, od 3 do 5 odstotkov. 

 

Vir: Geek.com
Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje