Zakaj je cena 15$ za e-knjigo ekonomično smiselna?

Knjižne založbe ugotavljajo, da niso na isti valovni dolžini kot prodajalci in pojasnjujejo, zakaj cena 9,99 ameriških dolarjev ni ekonomično smiselna. Ob enem branijo tudi višjo ceno, ki naj bi se gibala med 12,99 in 14,99 dolarji, ki jo zahtevajo od maloprodajnih trgovcev kot sta Amazon in Apple.
Zakaj je cena 15$ za e-knjigo ekonomično smiselna?

Elektronske knjige (slika: geek.com)

Enotna cena, ki znaša 9,99 dolarjev za elektronsko knjigo, ki so jo pri Amazonu skupaj s Kindlom uvedli na tržišču, je najverjetneje stvar preteklosti. Večji založniki so pametno izkoristili splavitev iPada in od e-prodajalcev zahtevajo fleksibilnejši cenovni model. Kot rezultat tega, boste za elektronske knjige na iPadih in drugih čitalnikih knjig plačevali med 12,99 in 14,99 dolarjev za izvod, čeprav bodo na voljo tudi določeni popusti, da bi pospešili prodajo. Nekateri uporabniki se že pritožujejo, češ da založnike ne stane skoraj nič, da pretvorijo trde platnice v digitalno obliko.

Založniki se seveda z njimi ne strinjajo. Čeprav pri digitalnih izdajah prihranijo pri stroških tiskanja, ki sicer znašajo približno 3,25 dolarjev pri posamezni knjigi, ki običajno stane tipičnih 26 dolarjev (pod strošek lahko uvrstimo še skladiščenje in pošiljanje izdelkov ter neprodane kopije, ki se vrnejo založnikom.), pa morajo ljub temu plačati za številne druge stvari, ne glede na format knjige. Sem spadajo digitalna kompozicija teksta, urejanje, patentne pristojbine in marketing. Tukaj je osnoven pregled večjih stroškov, ki se nanašajo na tipično elektronsko knjigo za iPad po ceni 12,99 dolarjev. 

  • Delež prodajalcev – Applu pripada 30 odstotkov od vsake prodane knjige za iPad, kar znaša 3,89 dolarjev. 
  • Avtorjev dobiček znaša od 2,27 do 3,25 dolarjev. 
  • Digitalna izdelava (urejanje, kompozicija teksta, pretvorba v datotečno obliko) – 50 centov. 
  • Digitalni marketing – 78 centov.  
 

To pomeni, da založnikom ostane med 4,56 in 5,54 dolarji pri elektronskih knjigah po ceni 12,99 dolarjev. Pri običajnih knjigah s trdimi platnicami, kistanejo 26 dolarjev, zaslužijo 4,05 dolarjev. Sicer morajo založniki plačati še nekatere druge stroške kot so vnaprejšnja plačila avtorjem, dizajn, elektrika in podobno.  

Očitno so elektronske knjige bolj dobičkonosne, a vseeno predstavljajo zgolj majhen delež prodanih knjig, od 3 do 5 odstotkov. 

 

Vir: Geek.com
Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje