Zakaj je crowdfunding pomemben?

Crowdfunding postaja čedalje bolj priljubljen način zbiranja sredstev tudi med slovenskimi podjetniki, predvsem zaradi večje fleksibilnosti in večjih verjetnosti uspeha, kot ga imajo preostali, tradicionalni načini zbiranja denarja.
Zakaj je crowdfunding pomemben?

Zakaj je crowdfunding pomemben? (Vir slike: sxc.hu)

Veliko podjetnikov in ustanoviteljev startupov je navdušenih nad pojavom in razširitvijo novega koncepta investiranja – crowdfundinga. Ta namreč omogoča večji uspeh pri zbiranju kapitala, kar podjetnikom omogoča večjo verjetnost, da bo njihova ideja uresničena. 

Poglejmo si nekaj dejstev, ki so jih o crowdfundingu zbrali pri PleaseFund.us: 

  • Poznamo 3 vrste crowdfundinga: lastniško financiranje, dolžniško financiranje in nagradno oz. donacijsko financiranje.
  • 85 odstotkov vseh crowdfunding platform prihaja iz Severne Amerike in Evrope.
  • Največ crowdfunding platform je lociranih v ZDA: 138 oziroma 41 odstotkov.
  • 49 odstotkov vseh obstoječih crowdfunding spletnih platform je namenjenih kreativnemu ustvarjanju, ne pa podjetništvu.
  • Največ crowdfunding platform, 67, je nastalo v letu 2011.
  • Eden najbolj uspešnih projektov, Nano Wrist Watch, je na Kickstarterju zbral 942.578 dolarjev in tako dosegel 6300 odstotkov zastavljenega cilja (15.000 dolarjev).

Pri PleaseFund.us so sestavili tudi zanimivo infografiko, del le-te si lahko ogledate v nadaljevanju.

Glavnina crowdfunding platform, kar 85 odstotkov, prihaja iz Severne Amerike in iz Evrope. Le 15 odstotkov jih torej prihaja iz ostalih celin!

Največ jih je lociranih v Združenih državah Amerike: 138 (41 odstotkov), sledi Velika Britanija z 32 (10 odstotkov), Nizozemska in Francija s po 24 in 22 (7 odstotkov) ter Brazilija z 21 crowdfunding platformami (6 odstotkov).

Kot že rečeno, poznamo 3 vrste crowdfundinga: lastniško financiranje, dolžniško financiranje in nagradno oz. donacijsko financiranje.

Največji delež spletnih kampanj za skupinsko zbiranje sredstev je namenjeno nagradnemu oz. donacijskemu financiranju (71 odstotkov). Sledi dolžniško financiranje (15 odstotkov), najmanj pa je lastniškega financiranja (14 odstotkov). 

Poglejmo si še evolucijo skupinskega financiranja. Crowdfunding je nastal kot posledica treh glavnih dejavnikov: porasta hitrega interneta, povečanja števila ljudi, ki delo opravljajo preko spleta, ter čedalje večjega števila internetnih plačil. Hkrati z razvojem svetovnega spleta se je spreminjala tudi ideologija ljudi: iz mikrofinanciranja so se ljudje tekom zadnjih nekaj let preusmerili v mikroposojila, leta 2008 oziroma 2009 pa je v svetu postal močno priljubljen prav crowdfunding. 

Vir: Startup America Partnership

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje