Zakaj je dobro, da zaposleni delajo napake?

Prednost novih podjetij pred velikimi starimi igralci je prav v tem, da so pripravljeni narediti več napak. Te so znak, da se podjetje premika hitro, če pa bi jih želeli zmanjšati, bi s tem tudi upočasnili samo podjetje.
Zakaj je dobro, da zaposleni delajo napake?

Zakaj je dobro, da zaposleni delajo napake? (Vir slike: sxc.hu)

Pri novih in manjših podjetjih je prav hitrost njihova glavna prednost pred večjimi, močnejšimi in starejšimi tekmeci. S časom se bodo tudi današnji “novinci” postarali, podjetje se bo upočasnilo. Delno zaradi večjega števila deležnikov in zahtev po bolj odgovornem načinu delovanja in poslovanju. A glavni razlog za to upočasnitev razvoja podjetja predstavljajo zaposleni, ki se lahko s časom začnejo bati delati napake.

Ni nujno, da podjetje stremi k popolnosti. S tem namreč ne žrtvuje le hitrosti podjetja, pač pa tudi produktivnost zaposlenih. Kot vodje se zato lahko odločite spodbujati in nagrajevati hitrost.

Zaposlenim morate povedati, da je pomembno, da sprejmejo najboljšo možno odločitev na podlagi do tedaj znanih informacij, četudi se ta na koncu izkaže za napačno. Napake so v takšnih primerih neizogibne, toda učinkovitost se lahko poveča. Še bolj pomembno pa je, da tako ravnate tudi sami – delajte napake, a se tudi učite iz svojih napak.

Podjetja, ki so implementirala takšen način delovanja, se držijo štirih osnovnih smernic:

1. Vsi člani organizacije morajo vedeti, da lahko delajo napake, dokler je to nujno zaradi zagotavljanja večje hitrosti. A napake ne smejo biti namerne (zaposleni ne smejo namerno škodovati podjetju), morajo biti popravljive, iz njih pa se je potrebno tudi učiti in jih ne ponavljati.

2. Z zaposlenimi delite svoje lastne napake, ne jih skrivati in ne se jih sramovati. A hkrati poudarite, kako ste jih popravili.

3. Ko zaposleni res naredi napako, ga ne kaznovati in valiti krivdo nanj. Popravite napako in pokažite tudi ostalim, da mislite resno – bistvena je hitrost in ne število napak.

4. Poskrbite, da bodo napredovali tisti, ki bodo naredili največ uporabnega dela, in ne tisti, ki naredijo najmanj napak.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje