Zakaj je dobro napraviti raziskavo trga?

Danes si lahko preberete članek Boštjana Klajnščka, bivšega direktorja IDC Slovenija, o tem, zakaj je modro napraviti analizo trga, preden se podamo v svet podjetništva.
Zakaj je dobro napraviti raziskavo trga?

Ste napravili raziskavo trga?

Tržne
raziskave so način pridobivanja podatkov in iskanja odgovorov na vprašanja o
človeškem (potrošniškem) vedenju. Toda odgovori sami po sebi niso dovolj, saj
se ob le-teh neizogibno pojavi potreba po razlagi, zaradi česar tržni analitiki
ponavadi večji del svojih naporov usmerjajo v raziskovanje taktičnih in
strateških alternativ ter oblikovanje priporočil na podlagi primarnih in
sekundarnih raziskav.

Ključna vloga raziskav trga kot funkcije v podjetju
(notranje ali zunanje) je torej zagotavljanje čimbolj zanesljivih dokazov
oziroma podlage, na kateri lahko vodstveni kader gradi svoje odločitve.

Enako
velja za podjetnike na začetku poslovne poti, ki se v splošnem vse premalo
zavedajo pomembnosti raziskav »svojih« ciljnih trgov. Tveganja so resda del
posla, a je vendarle bolje, če jih vsaj približno poznamo. Raziskave nam
pomagajo, da ta tveganja opredelimo in razvrstimo, morda pa celo zmanjšamo. Najpomembnejše
prednosti, ki jih tržne raziskave prinašajo majhnim in mikro podjetjem, so:

  • zmanjševanje tveganosti investicije,
  • identifikacija nišnih trgov ter
  • maksimizacija izkoristka poslovnih priložnosti pri novih in obstoječih
    strankah.

 

Raziskava trga: nuja in potreba.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje