Zakaj je dobro napraviti raziskavo trga?

Avtor Borut Borštnik — 20.10.2009
Komentiraj!
Danes si lahko preberete članek Boštjana Klajnščka, bivšega direktorja IDC Slovenija, o tem, zakaj je modro napraviti analizo trga, preden se podamo v svet podjetništva.
Zakaj je dobro napraviti raziskavo trga?

Ste napravili raziskavo trga?

Tržne raziskave so način pridobivanja podatkov in iskanja odgovorov na vprašanja o človeškem (potrošniškem) vedenju. Toda odgovori sami po sebi niso dovolj, saj se ob le-teh neizogibno pojavi potreba po razlagi, zaradi česar tržni analitiki ponavadi večji del svojih naporov usmerjajo v raziskovanje taktičnih in strateških alternativ ter oblikovanje priporočil na podlagi primarnih in sekundarnih raziskav.

Ključna vloga raziskav trga kot funkcije v podjetju (notranje ali zunanje) je torej zagotavljanje čimbolj zanesljivih dokazov oziroma podlage, na kateri lahko vodstveni kader gradi svoje odločitve.

Enako velja za podjetnike na začetku poslovne poti, ki se v splošnem vse premalo zavedajo pomembnosti raziskav »svojih« ciljnih trgov. Tveganja so resda del posla, a je vendarle bolje, če jih vsaj približno poznamo. Raziskave nam pomagajo, da ta tveganja opredelimo in razvrstimo, morda pa celo zmanjšamo. Najpomembnejše prednosti, ki jih tržne raziskave prinašajo majhnim in mikro podjetjem, so:

  • zmanjševanje tveganosti investicije,
  • identifikacija nišnih trgov ter
  • maksimizacija izkoristka poslovnih priložnosti pri novih in obstoječih strankah.

 

Več si preberite v nadaljevanju članka Raziskava trga: nuja in potreba.
XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!