Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Avtor Maja Borštnik — 20.01.2016
Komentiraj!
Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa.
Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna? (Vir slike: Pixabay.com)

V grobem bi lahko rekli, da je optimizacija spletnih strani namenjena predvsem pridobivanju brezplačnega prometa na svojo spletno stran preko najbolj priljubljenega in razširjenega spletnega iskalnika na svetu: Googla.

Visoka uvrstitev na izbrane ključne besede v Googlu je zelo dragocena. Statistike kažejo, da prvi trije zadetki prejmejo prek 80 odstotkov vseh obiskovalcev. Spletnih strani, ki se nahajajo nižje na iskalniku, pa potencialni kupci skorajda ne obiščejo. Tako tudi do prodaje ne more priti.

Z optimizacijo spletne strani si lahko torej zagotovimo zelo učinkovito in obenem tudi brezplačno oglaševanje produktov ali storitev, a moramo pri tem kar precej zavihati rokave. Konkurenca je namreč vse hujša, saj se čedalje več podjetnikov zaveda prednosti, ki jih ima dobro optimizirana spletna stran. 

Upoštevati moramo številne faktorje, če želimo doseči uvrstitev med prvih nekaj zadetkov, predvsem pa ne smemo zanemariti naslednjega:

Googlovi iskalni algoritmi upoštevajo več sto kriterijev. Ti se lahko spreminjajo dnevno, tedensko, mesečno ali letno, kar pomeni, da se temu primerno lahko spreminja tudi vaša uvrstitev na iskalniku. 

Kvalitetna vsebina je predpogoj za nadaljnje delo. Ni skrivnost, da Googlovi iskalni algoritmi dajejo precejšen poudarek na kvaliteto vsebine na spletni strani. Takšne spletne strani nagradijo z visoko uvrstitvijo, medtem ko vse preostale uvrstijo izven prve strani zadetkov, s tem pa jih obsodijo na pozabo.

Dobra uporabniška izkušnja je bistvena. Vsaka spletna stran mora biti najprej ustvarjena za uporabnike. Google vsako leto še dodatno zaostri pogoje, ki spletne strani uvrščajo med dobre ali slabe glede na uporabniško izkušnjo, kar ustvarjalce spletnih strani spodbuja, da iz leta v leto izboljšujejo kvaliteto. Če torej v vašem podjetju ne boste ves čas aktivno delali na izboljševanju kvalitete vsebin, poenostavljanju arhitekture vaše spletne strani in njeni promociji, vas bodo napredni Googlovi iskalni algoritmi kaznovali s slabo uvrstitvijo. 

Relevantnost in uglednost sta vrlini, ki ju ima Google najraje. Dobro uvrstitev na iskalniku je mogoče doseči s trudom in s časom. Hitenje se tu zagotovo ne izplača, saj se Google zaveda dejstva, da se ugled podjetja in blagovne znamke doseže počasi, a vztrajno. 

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!