Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa.
Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna? (Vir slike: Pixabay.com)

V grobem bi lahko rekli, da je optimizacija spletnih strani namenjena predvsem pridobivanju brezplačnega prometa na svojo spletno stran preko najbolj priljubljenega in razširjenega spletnega iskalnika na svetu: Googla.

Visoka uvrstitev na izbrane ključne besede v Googlu je zelo dragocena. Statistike kažejo, da prvi trije zadetki prejmejo prek 80 odstotkov vseh obiskovalcev. Spletnih strani, ki se nahajajo nižje na iskalniku, pa potencialni kupci skorajda ne obiščejo. Tako tudi do prodaje ne more priti.

Z optimizacijo spletne strani si lahko torej zagotovimo zelo učinkovito in obenem tudi brezplačno oglaševanje produktov ali storitev, a moramo pri tem kar precej zavihati rokave. Konkurenca je namreč vse hujša, saj se čedalje več podjetnikov zaveda prednosti, ki jih ima dobro optimizirana spletna stran. 

Upoštevati moramo številne faktorje, če želimo doseči uvrstitev med prvih nekaj zadetkov, predvsem pa ne smemo zanemariti naslednjega:

Googlovi iskalni algoritmi upoštevajo več sto kriterijev. Ti se lahko spreminjajo dnevno, tedensko, mesečno ali letno, kar pomeni, da se temu primerno lahko spreminja tudi vaša uvrstitev na iskalniku. 

Kvalitetna vsebina je predpogoj za nadaljnje delo. Ni skrivnost, da Googlovi iskalni algoritmi dajejo precejšen poudarek na kvaliteto vsebine na spletni strani. Takšne spletne strani nagradijo z visoko uvrstitvijo, medtem ko vse preostale uvrstijo izven prve strani zadetkov, s tem pa jih obsodijo na pozabo.

Dobra uporabniška izkušnja je bistvena. Vsaka spletna stran mora biti najprej ustvarjena za uporabnike. Google vsako leto še dodatno zaostri pogoje, ki spletne strani uvrščajo med dobre ali slabe glede na uporabniško izkušnjo, kar ustvarjalce spletnih strani spodbuja, da iz leta v leto izboljšujejo kvaliteto. Če torej v vašem podjetju ne boste ves čas aktivno delali na izboljševanju kvalitete vsebin, poenostavljanju arhitekture vaše spletne strani in njeni promociji, vas bodo napredni Googlovi iskalni algoritmi kaznovali s slabo uvrstitvijo. 

Relevantnost in uglednost sta vrlini, ki ju ima Google najraje. Dobro uvrstitev na iskalniku je mogoče doseči s trudom in s časom. Hitenje se tu zagotovo ne izplača, saj se Google zaveda dejstva, da se ugled podjetja in blagovne znamke doseže počasi, a vztrajno. 

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje