Zakaj je recesija za nekatere dobra?

Kljub temu, da je zadnje čase težko ostati optimističen, saj zaradi recesije mnogim grozi izguba službe, se ni potrebno vdati v usodo. V času recesij je bilo namreč ustanovljenih veliko uspešnih podjetij od katerih se lahko učimo in jih imamo za vzor.
Zakaj je recesija za nekatere dobra?

Recesija je za mnoge lahko priložnost.

Eno od takih podjetij je New Yorško podjetje St. Lawrence Valley Roasters,
ki se ukvarja s praženjem kave. Ustanovitelj Tim Gardner, je po
upokojitvi želel svoje znanje s tega področja tudi vnovčiti, zato je v
letu 2008 najel kredit in začel s poslovanjem. Odločil se je za prodajo
kave preko spletne strani in trgovine svoje žene ter veleprodajo
lokalnim trgovinam in kavarnam. V začetku se je soočil z nekaterimi težavami, saj ni pravilno predvidel prodajnih količin in stroškov
poslovanja, vendar pa pravi, da se je njegov trud izplačal, saj je
sedaj odvisen le od sebe in si lahko sam določa delovni čas.

Meg Ingraham se je za lastno podjetje odločila, ker je morala skrbeti
za bolne domače in je potrebovala stalen dohodek. Želela je delati
nekaj kar bi jo veselilo, zato se je odločila za idelavo ribiških
palic. Podjetje je poimenovala Racquette River Rods
in vanj vložila svoje prihranke in posojilo razvojne agencije. Tudi ona
se je na začetku soočila z nekaterimi težavami, primanjkovalo pa ji je
tudi znanja o vodenju podjetja, zato se je udeležila različnih tečajev,
ki so ji zelo pomagali.

Tony Ogeen se je za ustanovitev podjetja Tony’s Canvas and Leather
odločil, ker je zaradi prometne nesreče izgubil službo. Ker je bil
dober v popravilih hokejske opreme je kupil industrijski šivalni stroj
in začel s poslovanjem. Največ problemov mu je na začetku povzročalo
trženje, vendar se je kmalu odločil za izdelavo spletne strani, ki pa
mu v prvem letu ni dosti pomagala. Zato se je udeležil tečaja spletnega
oblikovanja in tako povečal svoj promet, pri uspehu pa so mu pomagale
tudi dobre uporabniške storitve.

To je le nekaj od uspešnih podjetij, ki so nastala v času gospodarske krize in ki so lahko za zgled.

 

Vir: Forbes

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje