Zakaj je Skype prenehal delovati?

Na uradnem blogu podjetja so obrazložili težave, ki so se pojavile 16. avgusta, krivec pa naj bi bila Microsoftova Okna.
Zakaj je Skype prenehal delovati?

Skype je odkril težavo.

Peer-to-peer mreža Skype je v četrtek, 16. avgusta, naletela na do tedaj neznane težave, ki so za večino uporabnikov pomenile nezmožnost uporabe storitve več kot 36 ur.

Zlom je povzročil ponovni zagon številnih osebnih računalnikov, ki so naložili najnovejše varnostne posodobitve preko Windows Update. Sledilo je veliko zahtev po vpisu v storitev, kar pa je bilo za oslabljeno peer-to-peer mrežo kritično.

Skype sicer ima vgrajeno zaščito za tovrstne dogodke, a je bil ta tako specifičen, da je odkril do tedaj še neznano napako.

V uradni izjavi so zagotovili, da varnost uporabnikov ni bila ogrožena, posebej pa so poudarili, da dandanes nobena komunikacijska mreža ne deluje brez napak.

Vir:  Skype

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje