Zakaj je Snapchat zavrnil Facebookove milijarde?

Lani je Snapchat, omrežje, ki dobiva vse bolj in bolj na veljavi, zavrnil Facebookovo prevzemno ponudbo. Njegov prvi mož, Mark Zuckerberg, je Snapchatu ponudil nekaj milijard dolarjev. Ko je novica odjeknila, se je marsikdo vprašal, ali je ekipa Snapchata, predvsem pa Evan Spiegel, nora.
Zakaj je Snapchat zavrnil Facebookove milijarde?

Na sliki Evan Spiegel (Vir slike: YouTube).

Medtem ko so nekateri razmišljali, da gre za neracionalno potezo 24-letnega Spiegla, so drugi njegovo potezo označili za »genialno«. Zakaj je Spiegel zavrnil Facebook? In kako to, da je to lahko postala vest v medijih? Kakšna je bila sploh dejanska ponudba? Mesece pozneje so tuji mediji razkrili podrobnosti. V javnost so namreč prišla elektronska sporočila med Sonyjem, člani uprave Snapchata in izvršnim direktorjem Snapchata, Spieglom.

Pravi znesek ponudbe je očitno višji

Zdi se, da je bila ponudba precej višja od 3 milijard dolarjev in da je Spiegel zavrnil več kot eno ponudbo s strani Facebooka. »Če bi vedel pravo številko zneska, bi vsem rezerviral apartmaje v Bellvueju,« je Michael Lynton, član uprave Snapchata zapisal novinarju Malcomu Gladwellu. Vas zanima odgovor Gladwella? »Ljubi bog

Zuckerberg nad razkritjem še zdaleč ni zadovoljen, prepričan je, da so vse zakuhali pri Snapchatu. Eden od članov uprave pri Snapchatu, Mitch Lasky, je Spiglu celo položil na srce, naj se Zuckerbergu opraviči, kljub temu, da pri širjenju podrobnosti posla ni imel ničesar.

Kot razkrivajo dokumenti, je Spiegel zavrnil ponudbo, saj ni bil navdušen nad višino kupnine. Glede na to, da je vzljubil idejo in tim Facebooka, je bil popolnoma razočaran nad številko zneska, ki mu ga je ponudil Zuckerberg, meni Lasky.

Katere skrivnosti bodo prišle na dan?

Podatki so prišli na dan v povezavi s hekerskim vdorom v računalniški sistem Sony Pictures. Napadalci so dobili dostop do vseh računalnikov, namignili pa so, da so imeli tudi pomoč od znotraj. Ob napadu so napovedali, da bodo razkrili nekatere skrivnosti, v kolikor Sony ne bo izpolnil njihovih zahtev. Je skrivnost o Snapchatu in Facebooku le ena izmed mnogih? Bomo izvedeli, kolikšna je bila resnična ponudba Snapchatu?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,