Zakaj napisati poslovni načrt?

Predstavljamo vam nov članek, tokrat je tematika poslovni načrt. Danes ter naslednjih nekaj tednov bomo objavili sklop člankov o tem zakaj sploh pisati poslovni načrt, na kaj moramo biti ob tem najbolj pozorni ter kakšna mora biti njegova struktura, sledila pa bo tudi kratka predstavitev brezplačnega orodja za pisanje poslovnega načrta.
Zakaj napisati poslovni načrt?

Blaž Kos: Poslovni načrt je zemljevid, ki pomaga upravljanje s podjetjem (vir slike: Cadlbusiness).

Začnimo kar s prvim člankom, ki nosi naslov poslovni načrt. Avtor članka, Blaž Kos, ki je ob delu za Poslovne angele pregledal že več sto člankov, je v uvodu zapisal naslednje:Poslovni
načrt je eden izmed prvih dokumentov, kateremu bi se moral posvetiti
vsak, ki razmišlja o vstopu v podjetništvo. Gre za neke vrste
zemljevid, ki nas usmerja pri poslovanju podjetja ter nam pomaga, da
pravočaso odkrijemo morebitne pomanjkljivosti pri naši podjetniški
ideji.

Velika večina podjetnih ljudi, ki se želi podati v podjetništvo, skuša
najprej pridobiti vsaj nekaj osnovnih informacij o podjetništvu.
Odpreti novo podjetje na vrat na nos, ne da bi stvari
dobro premislili, ni najboljše oziroma se običajno ne izteče dobro. Ne
glede na to, ali začnemo zbirati informacije v strokovnih knjigah, pri
podjetnikih, ki jih poznamo ali preko spleta, slej ko prej naletimo na
besedno zvezo poslovni načrt.

Blaža smo vprašali tudi, zakaj sploh napisati poslovni načrt. Povedal nam je naslednje:

“Za začetek
podjetniške poti potrebujemo dobro idejo, tim ljudi, ki je sposoben to idejo
realizirati ter kapital za ustanovitev, zagon in rast podjetja. Poslovni načrt
je prvi izvršni korak od ideje do realizacije in ko govorimo o dobri poslovni
ideji, praktično govorimo o poslovnem načrtu. Skozi proces poslovnega načrta
preverimo našo poslovno priložnost in potencial te, obenem uskladimo vizijo med
člani tima ter imamo na koncu zastavljene konkretne cilje in strateški načrt, s
katerim se podamo do poslovnega uspeha. Na koncu je poslovni načrt poleg
kompasa tudi prodajni dokument, tako za investitorje, bankirje, nekatere
strateške partnerje ter druge deležnike. Seveda je poslovni načrt živ dokument,
ki ga je potrebno neprestano nadgrajevati glede na povratne informacije s trga.
V večini primerov ugotovimo, da so plani do neke mere neuporabni, planiranje pa
neizmerno dragoceno.”

 

Povezava na članek: Poslovni načrt >>

Koristne podjetniške informacije si lahko preberete tudi na blogu o podjetništvu Blaža Kosa.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje