Zakaj nihče ne odpiše na moje elektronske sporočilo?

Poslali ste elektronsko sporočilo, zdaj pa želite odgovor v najkrajšem možnem čas. Čakate, a odgovora ni. Začenja vas skrbeti, če ste morda kaj narobe napisali, zato dnevno preverjate svoje elektronsko sporočilo in se sprašujete, kaj je vašega naslovnika odvrnilo od odpisovanja.
Zakaj nas elektronska sporočila spravijo v slabo voljo?

Elektronska sporočila nas spravljajo v slabo voljo in povečujejo stres (Vir slike: YouTube).

Na žalost, verjetno imate prav. Glede na to, koliko sporočil pošljemo vsak teden, so napake sestavni del delavnika. Pa vendar, verjetno niso slovnične napake tiste, ki so vašega prejemnika odvrnile od odgovarjanja. Poglejmo, kateri so lahko razlogi za tišino.

Vaše elektronsko sporočilo je predolgo

Številne raziskave, ki so bile opravljene na tem področju, so pokazale naslednje ugotovitve: od 100 milijard elektronskih sporočil, ki jih pošljemo v zgolj enem dnevu, jih 28 odstotkov v povprečju pošljemo med tednom, 65 odstotkov elektronskih sporočil se odpre na manjšem zaslonu, v povprečju pa za branje elektronskega sporočila porabimo od 15 do 20 sekund.

Največ pet paragrafov

Jasno pa je, da nam elektronska sporočila vzamejo veliko časa, zahtevajo tudi našo polno pozornost. Zatorej, ne pošiljajmo predolgih sporočil, da našemu prejemniku ne bomo ukradli preveč časa. Pišite direktne stavke, brez ovinkarjenja. Strnite ga v največ pet paragrafov, ki pa naj ne bodo predolgi. Če sporočila ne morete oblikovati v te okvire, stranko raje pokličite. Nato pa ji pošljite še (krajše) sporočilo.

Morda vaša prošnja ni bila dovolj jasna

Napišite čim bolj jasna sporočila. S tem boste tudi prejemniku privarčevali nekaj časa, saj se ne bo izgubljal med vašimi nepotrebnimi razmišljanji. Želje in predloge predstavite čim bolj direktno, saj bo tako vaš prejemnik dobil občutek, da ste resni in dovolj samozavestni za posel.

Kako si lahko pomagate? Zastavite si vprašanje, kot je, ali ste se predstavili na primeren način, zakaj pišem nekomu, zakaj bi nekdo odprl moj mail in ali sem dovolj natančno opredelil svoje želje?

Steve Kovach, eden od novinarjev Business Insiderja, je v enem tednu prejel kar 1.511 elektronskih sporočil. Samo 44 od teh, pravi, je bilo vrednih branja. In od teh 44 je samo 5 elektronskih sporočil zahtevalo odgovor. Torej, odgovoril je le na 0,3 odstotkov prejetih elektronskih sporočil. Kaj to pomeni? Da je večina sporočil nepomembnih. Elektronska sporočila so postala vse preprostejša in učinkovitejša pot za komunikacijo, ki pa jo mnogi pošiljatelji izkoriščajo.

Prejemniki so (prezaposleni) ljudje

Zavedajte se, da tudi najbolje oblikovana elektronska sporočila in najbolj prijazni telefonski klici naletijo na ignoranco. Ne vzemite si tega osebno. Zapomnite si, da so prejemniki le ljudje, ki delujejo v drugačnem svetu kot vi. Poln je rokov, prilagajanja zasebnega in poslovnega življenja, ugajanja šefom in strankam.

Kaj se dogaja s podjetjem?

Morda je dobro, da naredite manjšo raziskavo, kaj se dogaja s trgom, na katerem je podjetje, kateremu ste pisali, aktivno. Če je stresno dogajanje s podjetjem povezano s časom, si dajte v opomnik, da po določenem času pokličete podjetje in se v miru pogovorite o možnosti sodelovanja.

Veste, da …

Tedensko pošljemo okoli 304 poslovnih elektronskih sporočil. V eni uri pa kar 36-krat pogledamo, ali smo prejeli kakšno novo elektronsko sporočilo. Kakšna izguba časa!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje