Zakaj obdarovati stranke?

Bližajo se prazniki, s tem pa se bliža tudi čas nakupovanja in obdarovanja. Če ste lastnik malega podjetja, je pomembno, da določen delež sredstev investirate tudi v obdarovanje svojih strank, saj vam lahko to pomembno poveča prodajo.
Zakaj obdarovati stranke?

Zakaj obdarovati stranke? (Vir slike: sxc.hu)

Veliko podjetij, ki so predvsem prodajno usmerjena, se pred božičnimi in novoletnimi prazniki odloči, da bodo strankam ob nakupu njihovih produktov podarili manjše presenečenje.

Takšno obdarovanje ponavadi predstavlja ustaljeno poslovno prakso podjetij, saj ugotovijo, da povečuje njihov ugled in jim posredno ali neposredno povečuje dobiček – velikokrat se namreč zgodi, da je manjše presenečenje ob nakupu tisti ključni faktor, ki stranko prepriča, da se odloči za vaš in ne za produkt vašega konkurenta.

Obdarovanje strank ob nakupu je odlična marketinška strategija, kako povečati dobiček. Poglejmo si nekaj razlogov, zakaj je temu tako.

Iščete poslovna darila? Podarite izdelke slovenskih startupov >>

Poslovno obdarovanje:

  • poveča ugled podjetja,
  • poveča zaupanje strank v podjetje,
  • neposredno poveča prodajo,
  • pomaga obdržati stranke. 

Darilo, ki ga bomo namenili svojim strankam, je potrebno skrbno izbrati, saj preko njega izražamo vizijo in cilje našega podjetja, s tem pa širimo tudi dobro besedo o naši organizaciji. Zelo pomembno je, da se pri poslovnem obdarovanju ne ponavljamo iz leta v leto, pri čemer nam lahko pomaga evidenca, v kateri beležimo, kaj smo strankam ob nakupu podarili prejšnja leta.

Vir: Online Marketing Giant

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje