Zakaj obdarovati stranke?

Avtor Maja Borštnik — 10.12.2013
Komentiraj!
Bližajo se prazniki, s tem pa se bliža tudi čas nakupovanja in obdarovanja. Če ste lastnik malega podjetja, je pomembno, da določen delež sredstev investirate tudi v obdarovanje svojih strank, saj vam lahko to pomembno poveča prodajo.
Zakaj obdarovati stranke?

Zakaj obdarovati stranke? (Vir slike: sxc.hu)

Veliko podjetij, ki so predvsem prodajno usmerjena, se pred božičnimi in novoletnimi prazniki odloči, da bodo strankam ob nakupu njihovih produktov podarili manjše presenečenje.

Takšno obdarovanje ponavadi predstavlja ustaljeno poslovno prakso podjetij, saj ugotovijo, da povečuje njihov ugled in jim posredno ali neposredno povečuje dobiček - velikokrat se namreč zgodi, da je manjše presenečenje ob nakupu tisti ključni faktor, ki stranko prepriča, da se odloči za vaš in ne za produkt vašega konkurenta.

Obdarovanje strank ob nakupu je odlična marketinška strategija, kako povečati dobiček. Poglejmo si nekaj razlogov, zakaj je temu tako.

Iščete poslovna darila? Podarite izdelke slovenskih startupov >>

Poslovno obdarovanje:

  • poveča ugled podjetja,
  • poveča zaupanje strank v podjetje,
  • neposredno poveča prodajo,
  • pomaga obdržati stranke. 

Darilo, ki ga bomo namenili svojim strankam, je potrebno skrbno izbrati, saj preko njega izražamo vizijo in cilje našega podjetja, s tem pa širimo tudi dobro besedo o naši organizaciji. Zelo pomembno je, da se pri poslovnem obdarovanju ne ponavljamo iz leta v leto, pri čemer nam lahko pomaga evidenca, v kateri beležimo, kaj smo strankam ob nakupu podarili prejšnja leta.

Vir: Online Marketing Giant

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!