Zakaj podjetja niso inovativna

Danes so inovacije izrednega pomena za uspešno poslovanje. Kljub vsemu pa veliko inovacij zamre že zelo zgodaj v procesu. V nadaljevanju vam predstavljamo, zakaj podjetje ne sme inovativnih idej poslati skozi sito stroge komisije.
Zakaj podjetja niso inovativna

Zakaj podjetja niso inovativna. (Vir slike: sxc.hu)

Sprva je potrebna dobra ideja, nato je to idejo potrebno razviti in preveriti njeno realnost tako iz tehničnega vidika, kot tudi iz marketinškega vidika. V kolikor ideja prestane vse dvome je na vrsti proizvodnja prvega prototipa, kasneje preverjanje in testiranje le-tega in šele kasneje implementacija. V tem dolgem postopku si lahko predstavljate koliko inovativnih idej se izgubi.

Res je, ljudje ne maramo sprememb in se bojimo neznanega – ravno zato tako malo inovacij ugleda luč življenja.

Inovacije umirajo že v konferenčni sobi

Ena izmed slabših možnosti je, da ima podjetje skupino oz. komite, ki se ukvarja s tem, ali se bo inovativna ideja spremenila v inovacijo.

Razlogi zakaj takšni komiteji niso priporočljivi:

  1. V kolikor ima komite pred seboj resnično inovacijo, za katero še ni trga, enostavno nima dovolj podatkov in težko določi strategijo.
  2. Narediti eno samo strategijo za en sam inovativen proizvod na novem trgu je neučinkovito.
  3. Komiteji načeloma ne marajo sprememb in želijo ohranjati status quo.
  4. Novi trgi zahtevajo vizionarje in ne tradicionalne člane komiteja.

Dobro si je zapomniti:

  • Inovativnost je rezultat svobode, drznosti in drugačnega razmišljanja.
  • Inovacija nastane iz priložnosti, kaosa in eksperimentiranja.
  • Dobre rezultate dobimo v kolikor spodbujamo poceni in hitre poizkuse z minimalnimi omejitvami.
  • Pot do inovacije ne rabi peljati skozi komite.

Vir: entrepreneur.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje