Zakaj podjetja niso inovativna

Avtor — 28.05.2012
Danes so inovacije izrednega pomena za uspešno poslovanje. Kljub vsemu pa veliko inovacij zamre že zelo zgodaj v procesu. V nadaljevanju vam predstavljamo, zakaj podjetje ne sme inovativnih idej poslati skozi sito stroge komisije.
Zakaj podjetja niso inovativna

Zakaj podjetja niso inovativna. (Vir slike: sxc.hu)

Sprva je potrebna dobra ideja, nato je to idejo potrebno razviti in preveriti njeno realnost tako iz tehničnega vidika, kot tudi iz marketinškega vidika. V kolikor ideja prestane vse dvome je na vrsti proizvodnja prvega prototipa, kasneje preverjanje in testiranje le-tega in šele kasneje implementacija. V tem dolgem postopku si lahko predstavljate koliko inovativnih idej se izgubi.

Res je, ljudje ne maramo sprememb in se bojimo neznanega – ravno zato tako malo inovacij ugleda luč življenja.

Inovacije umirajo že v konferenčni sobi

Ena izmed slabših možnosti je, da ima podjetje skupino oz. komite, ki se ukvarja s tem, ali se bo inovativna ideja spremenila v inovacijo.

Razlogi zakaj takšni komiteji niso priporočljivi:

  1. V kolikor ima komite pred seboj resnično inovacijo, za katero še ni trga, enostavno nima dovolj podatkov in težko določi strategijo.
  2. Narediti eno samo strategijo za en sam inovativen proizvod na novem trgu je neučinkovito.
  3. Komiteji načeloma ne marajo sprememb in želijo ohranjati status quo.
  4. Novi trgi zahtevajo vizionarje in ne tradicionalne člane komiteja.

Dobro si je zapomniti:

  • Inovativnost je rezultat svobode, drznosti in drugačnega razmišljanja.
  • Inovacija nastane iz priložnosti, kaosa in eksperimentiranja.
  • Dobre rezultate dobimo v kolikor spodbujamo poceni in hitre poizkuse z minimalnimi omejitvami.
  • Pot do inovacije ne rabi peljati skozi komite.

Vir: entrepreneur.

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje