Zakaj podjetja niso inovativna

Avtor Saba Resnik — 28.05.2012
Komentiraj!
Danes so inovacije izrednega pomena za uspešno poslovanje. Kljub vsemu pa veliko inovacij zamre že zelo zgodaj v procesu. V nadaljevanju vam predstavljamo, zakaj podjetje ne sme inovativnih idej poslati skozi sito stroge komisije.
Zakaj podjetja niso inovativna

Zakaj podjetja niso inovativna. (Vir slike: sxc.hu)

Sprva je potrebna dobra ideja, nato je to idejo potrebno razviti in preveriti njeno realnost tako iz tehničnega vidika, kot tudi iz marketinškega vidika. V kolikor ideja prestane vse dvome je na vrsti proizvodnja prvega prototipa, kasneje preverjanje in testiranje le-tega in šele kasneje implementacija. V tem dolgem postopku si lahko predstavljate koliko inovativnih idej se izgubi.

Res je, ljudje ne maramo sprememb in se bojimo neznanega - ravno zato tako malo inovacij ugleda luč življenja.

Inovacije umirajo že v konferenčni sobi

Ena izmed slabših možnosti je, da ima podjetje skupino oz. komite, ki se ukvarja s tem, ali se bo inovativna ideja spremenila v inovacijo.

Razlogi zakaj takšni komiteji niso priporočljivi:

  1. V kolikor ima komite pred seboj resnično inovacijo, za katero še ni trga, enostavno nima dovolj podatkov in težko določi strategijo.
  2. Narediti eno samo strategijo za en sam inovativen proizvod na novem trgu je neučinkovito.
  3. Komiteji načeloma ne marajo sprememb in želijo ohranjati status quo.
  4. Novi trgi zahtevajo vizionarje in ne tradicionalne člane komiteja.

Dobro si je zapomniti:

  • Inovativnost je rezultat svobode, drznosti in drugačnega razmišljanja.
  • Inovacija nastane iz priložnosti, kaosa in eksperimentiranja.
  • Dobre rezultate dobimo v kolikor spodbujamo poceni in hitre poizkuse z minimalnimi omejitvami.
  • Pot do inovacije ne rabi peljati skozi komite.

Vir: entrepreneur.

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!