Zakaj potrošniki preko socialnih omrežij sledijo blagovnim znamkam?

Avtor Saba Resnik — 04.08.2011
Komentiraj!
Na Twitterju in Facebooku mnogi sledijo objavam svojih najljubših blagovnih znamk. V nadaljevanju vam predstavljamo rezultate ankete na temo socialnih omrežij in blagovnih znamk. Predstavljeni bodo rezultati za Facebook in Twitter.
Zakaj potrošniki preko socialnih omrežij sledijo blagovnim znamkam?

Zakaj potrošniki preko socialnih omrežij sledijo blagovnim znamkam? (slika: sxc.hu)

Mnogo podjetij se zaveda pomembnosti komunikacije s potrošniki preko spleta. Prav zaradi tega imajo optimiziran in učinkovit marketing in PR ter celo osebni (ena na ena) marketing s potrošniki na socialnih omrežjih.

Ena izmed anket, izvedenih v ZDA, je pokazala, da približno 40% strank sledi podjetjem na omrežjih Twitter, Facebook in MySpace zgolj zaradi obveščanja o ugodnostih, dobrih ponudbah in popustih. Rezultati so tudi pokazali, da preko socialnih omrežjih blagovnim znamkam sledijo predvsem tisti potrošniki, ki so že stranke teh podjetij. Prav tako se je izkazalo, da z zanimivo in zabavno vsebino, objavljeno na različnih socialnih omrežjih, podjetja in blagovne znamke pridobivajo na številu »fanov« in tistih, ki jih spremljajo.

Najpogostejši razlogi, zakaj ljudje sledijo, »lajkajo« ali postanejo »fan« določene blagovne znamke:

Na Facebooku

Zaradi popustov in ugodnosti (37%), ker so že stranka podjetja (33%), zanimiva in zabavna vsebina (18%), ker so tudi prijatelji »fani« (6%), majhen odstotek ljudi pa je mnenja, da sledijo blagovni znamki zaradi novic o proizvodih ali storitvah.

Na Twitterju

Zaradi popustov in ugodnosti (43%), ker so že stranka podjetja (23%), zanimiva in zabavna vsebina (23%), ker prijatelji sledijo blagovni znamki (6%) ter majhen odstotek ljudi, ki sledijo blagovni znamki zaradi novic o proizvodih ali storitvah.

Koliko blagovnim znamkam sledijo uporabniki Facebooka

Največ anketirancev je sledilo od 2 do 5 blagovnim znamkam (53%), tistih, ki sledijo 5 do 10 blagovnim znamkam, pa je bilo 21%. Takšni, ki sledijo zgolj 1 blagovni znamki (12%) in takšni, ki sledijo več kot 10 blagovnim znamkam (14%) pa so bili številčno podobno zastopani.

Kaj se zgodi, kadar ljudje sledijo blagovnim znamkam na Facebooku?

Blagovna znamka, ki ji ljudje sledijo, pride v poštev, kadar ljudje iščejo podobne produkte na trgu. Z omenjeno trditvijo se strinjalo približno 41% anketiranih. 23% vprašanih pa je bilo mnenja, da ta trditev vedno drži.

Ali ljudje kupijo produkt blagovne znamke, ki ji sledijo na Facebooku?

Največ (43%) anketiranih je odgovorilo, da velikokrat kupijo proizvod ali storitev blagovne znamke, ki ji sledijo. Skoraj 37% anketiranih je odgovorilo, da se to zgodi zgolj včasih. Nekaj manj (18%) pa jih je bilo menja, da vedno kupijo produkt blagovne znamke, ki ji sledijo.

Ali ljudje, ki sledijo blagovnim znamkam na Facebooku le-te priporočajo prijateljem?

Nekaj manj kot 4% anketirancev tega nikoli ne počne, približno 23% pa je takih, ki blagovne znamke vedno priporočajo podjetjem. Največkrat pa so se anketiranci odločili za odgovor včasih (34%) in velikokrat (39%).

Znamke z največ »fani« na Facebooku:

  • YouTube z nekaj več kot 33.329.800 »fani«
  • Coca-Cola z nekaj več kot 26.844.000 »fani«
  • Disney z nekaj manj kot 22.993.000 »fani« in
  • Starbucks Coffee z nekaj manj kot 21.919.000 »fani«

Vsekakor je odnos, ki ga vzpostavite s stranko preko spleta pomemben, o temu priča tudi podatek, da je kar 97% anketiranih potrdilo, da je izkušnja na spletu vplivala na to, ali so kupili določen izdelek ali storitev.

Vir: mashable.com.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice