Zakaj potrošniki preko socialnih omrežij sledijo blagovnim znamkam?

Na Twitterju in Facebooku mnogi sledijo objavam svojih najljubših blagovnih znamk. V nadaljevanju vam predstavljamo rezultate ankete na temo socialnih omrežij in blagovnih znamk. Predstavljeni bodo rezultati za Facebook in Twitter.
Zakaj potrošniki preko socialnih omrežij sledijo blagovnim znamkam?

Zakaj potrošniki preko socialnih omrežij sledijo blagovnim znamkam? (slika: sxc.hu)

Mnogo podjetij se zaveda pomembnosti komunikacije s potrošniki preko spleta. Prav zaradi tega imajo optimiziran in učinkovit marketing in PR ter celo osebni (ena na ena) marketing s potrošniki na socialnih omrežjih.

Ena izmed anket, izvedenih v ZDA, je pokazala, da približno 40% strank sledi podjetjem na omrežjih Twitter, Facebook in MySpace zgolj zaradi obveščanja o ugodnostih, dobrih ponudbah in popustih. Rezultati so tudi pokazali, da preko socialnih omrežjih blagovnim znamkam sledijo predvsem tisti potrošniki, ki so že stranke teh podjetij. Prav tako se je izkazalo, da z zanimivo in zabavno vsebino, objavljeno na različnih socialnih omrežjih, podjetja in blagovne znamke pridobivajo na številu »fanov« in tistih, ki jih spremljajo.

Najpogostejši razlogi, zakaj ljudje sledijo, »lajkajo« ali postanejo »fan« določene blagovne znamke:

Na Facebooku

Zaradi popustov in ugodnosti (37%), ker so že stranka podjetja (33%), zanimiva in zabavna vsebina (18%), ker so tudi prijatelji »fani« (6%), majhen odstotek ljudi pa je mnenja, da sledijo blagovni znamki zaradi novic o proizvodih ali storitvah.

Na Twitterju

Zaradi popustov in ugodnosti (43%), ker so že stranka podjetja (23%), zanimiva in zabavna vsebina (23%), ker prijatelji sledijo blagovni znamki (6%) ter majhen odstotek ljudi, ki sledijo blagovni znamki zaradi novic o proizvodih ali storitvah.

Koliko blagovnim znamkam sledijo uporabniki Facebooka

Največ anketirancev je sledilo od 2 do 5 blagovnim znamkam (53%), tistih, ki sledijo 5 do 10 blagovnim znamkam, pa je bilo 21%. Takšni, ki sledijo zgolj 1 blagovni znamki (12%) in takšni, ki sledijo več kot 10 blagovnim znamkam (14%) pa so bili številčno podobno zastopani.

Kaj se zgodi, kadar ljudje sledijo blagovnim znamkam na Facebooku?

Blagovna znamka, ki ji ljudje sledijo, pride v poštev, kadar ljudje iščejo podobne produkte na trgu. Z omenjeno trditvijo se strinjalo približno 41% anketiranih. 23% vprašanih pa je bilo mnenja, da ta trditev vedno drži.

Ali ljudje kupijo produkt blagovne znamke, ki ji sledijo na Facebooku?

Največ (43%) anketiranih je odgovorilo, da velikokrat kupijo proizvod ali storitev blagovne znamke, ki ji sledijo. Skoraj 37% anketiranih je odgovorilo, da se to zgodi zgolj včasih. Nekaj manj (18%) pa jih je bilo menja, da vedno kupijo produkt blagovne znamke, ki ji sledijo.

Ali ljudje, ki sledijo blagovnim znamkam na Facebooku le-te priporočajo prijateljem?

Nekaj manj kot 4% anketirancev tega nikoli ne počne, približno 23% pa je takih, ki blagovne znamke vedno priporočajo podjetjem. Največkrat pa so se anketiranci odločili za odgovor včasih (34%) in velikokrat (39%).

Znamke z največ »fani« na Facebooku:

  • YouTube z nekaj več kot 33.329.800 »fani«
  • Coca-Cola z nekaj več kot 26.844.000 »fani«
  • Disney z nekaj manj kot 22.993.000 »fani« in
  • Starbucks Coffee z nekaj manj kot 21.919.000 »fani«

Vsekakor je odnos, ki ga vzpostavite s stranko preko spleta pomemben, o temu priča tudi podatek, da je kar 97% anketiranih potrdilo, da je izkušnja na spletu vplivala na to, ali so kupili določen izdelek ali storitev.

Vir: mashable.com.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje