Zakaj proslavljati, ko zaposleni odide v drugo podjetje?

Kako odreagirate, ko do vas pristopi zaposleni in vam sporoči, da je dobil boljšo ponudbo za delo? Chris Seper, izvršni direktor podjetja MedCity Media, resda ne želi, da bi njegovi najboljši zaposleni odhajali, toda kljub temu jim iskreno čestita, ko izve takšno novico.
Startup Gimnazija Novo mesto

Startup weekend (Vir slike: sxc.hu)

Kot je pojasnil Chris Seper, izvršni direktor podjetja MedCity Media, si sam pravzaprav ne želi, da bi njegovi zaposleni odhajali na delo v druga podjetja, kljub temu pa je s tem zadovoljen, saj si sam že dolgo želi ustvarjati delovno okolje, v katerem bi se njegovi zaposleni razvijali in stalno napredovali. 

Seper se namreč dobro zaveda dejstva, da je v današnjem času povsem nerealno pričakovati od posameznika, da bo celo življenje posvetil delu v enem podjetju. Časi, ko je veljal rek “eno življenje – ena zaposlitev”, so namreč že davno mimo, zato morajo delodajalci sprejeti, da bodo njihovi zaposleni nekoč najverjetneje odšli. 

Ko se odločite za ustanovitev podjetja, morate vedeti, da ne boste postavljali zgolj temeljev za vaše novoustanovljeno podjetje in blagovno znamko, temveč boste močno vplivali tudi na življenja ljudi, ki se odločijo za delo v vašem podjetju. Pomislite – če tekom let ustvarite odlično podjetje, ga bo slej ko prej nekdo želel kupiti in podobno je tudi z zaposlenimi. V kolikor boste imeli delavce, ki bodo delali zavzeto in dobro, jih bo slej ko prej nekdo želel zaposliti.

V tem seveda ni nič slabega, to zgolj pomeni, da ste svojim zaposlenim omogočili, da pod vašim okriljem napredujejo tako v zasebnem kot tudi poslovnem življenju. Z dobivanjem novih ponudb pa tudi vaši konkurenti priznavajo, da ste opravili odlično delo in izšolali delavce, ki bi jih želeli imeti tudi oni sami.

Vsaka ponudba za delo sicer ne pomeni tudi dejanskega odhoda vašega sodelavca. Še vedno mu lahko ponudite nekoliko višjo plačo ali pa boljši položaj. V kolikor pa je zaposleni že sprejel dokončno odločitev za odhod, mu stisnite roko in ponudite pomoč, če jo bo morebiti potreboval.

Vir: LinkedIn

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje