Zakaj registrirati blagovno znamko?

Znamka je edini način, kako zadovoljnemu kupcu vašega proizvoda ali storitve ustvariti prijeten spomin na nakup in ga pripraviti do tega, da bo ponovno kupil vaš izdelek oziroma koristil vašo storitev, hkrati pa preprečiti ostalim, da bi se okoristili z dodano vrednostjo, ki jo ponujate.
Število blagovnih znamk v Sloveniji

Število blagovnih znamk v Sloveniji (Vir slike: freeimages.com)

Registracija blagovne oziroma storitvene znamke je ena od pomembnejših opravil, ki bi jih moral opraviti vsak podjetnik, ki zaupa v svoj produkt in ga želi na trgu zaščititi kot edinstvenega. Zaščita intelektualne lastnine s pravnega vidika pomeni varnost – obrambo pred konkurenti, ki bi se želeli okoristiti z dodano vrednostjo vašega produkta, s poslovnega vidika pa predstavlja ugled, kakovost produkta in celotno poslovno filozofijo nosilca registrirane znamke.

Razlogi, zakaj zaščititi vašo znamko so naslednji:

1. Pravna zaščita

Znamka, ki ste jo ustrezno zaščitili, zagotavlja pravno zaščito. Tako lahko vložite tožbo za ugotovitev ničnosti znamke ali tožbo za izbris znamke iz registra, sodno zahtevate prepoved uporabe znamke, izpodbijate pravico do znamke, zahtevate primerno odškodnine, lahko tudi zahtevate razveljavitev znamke zaradi neuporabe. Torej s pravnimi vzvodi lahko preprečite tretjim, da bi uporabljali isti ali podoben znak, ali ustvarjali zmedo glede slednjega pri potrošnikih (ponarejanje in zavajanje) ter za takšno kršitev pridobite ustrezno kompenzacijo v obliki odškodnine.

2. Vrednost znamke = vrednost produkta = vrednost podjetja

Znamka predstavlja vrednost podjetja, saj zaščitena znamka bistveno poveča vrednost produkta. Tako sta po letošnji Interbrandovi lestvici najuspešnejših blagovnih znamk, največji blagovni znamki ta trenutek – Google in Apple – vredni več kot 100 milijard evrov. Znamka torej predstavlja premoženje podjetja in se lahko licencira, proda ali razvije kot poroštvo. Znamka izboljša tudi pogajalski položaj v primeru prevzema ali združitve podjetja.

Vse o registraciji blagovne znamke izveste v članku Registracija blagovne znamke

3. Ugled, branding

Zaščitena znamka daje ugled podjetju in ustvarja zaupanje pri kupcih. Prispeva tudi k izgradnji pozitivne podobe podjetja (branding).

4. Položaj na trgu

Zaščitena znamka ponuja njenemu nosilcu možnost, da ustvari večji delež na trgu, ga natančneje diferencira in pravilno pozicionira svoje produkte.. Nosilec zaščitene znamke lahko namreč doseže umaknitev proizvodov s tržišča, ki se prodajajo pod isto ali podobno znamko.

5. Oglaševanje, marketing in pridobivanje novih kupcev

Zaščita znamke daje podjetju izključno pravico preprečiti drugim, da tržijo enake ali podobne izdelke pod isto ali zavajajoče podobno znamko. Brez registracije znamke utegne postati vlaganje v trženje izdelka nerentabilno, saj imajo konkurenčna podjetja v takem primeru možnost uporabljati isto ali zavajajoče podobno znamko za enake ali podobne izdelke.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje