BLOG MARKETING DELAVNICA

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov.
Prispevki za popoldanski s.p. - marec 2017

Prispevki za popoldanski s.p. (Vir slike: Unsplash.com)

Raziskave dokazujejo, da 56 odstotkov strokovnjakov za digitalno trženje verjame, da je trženje prek elektronske pošte najboljši način za vzdrževanje odnosov s strankami. Kar 89 odstotkov tržnikov pa pravi, da največ kontaktov ustvarijo prav s pomočjo elektronske pošte. Še več, podatki kažejo, da ljudje, ki kupujejo izdelke na podlagi prejetega sporočila, zapravijo kar 138 odstotkov več kot tisti, ki niso prejeli reklamnega sporočila.

Da bi izkoristili vse možnosti, ki jih ponuja trženje prek elektronske pošte, vam v prispevku predstavljamo, kako lahko obdržite stranke in izboljšate konverzijo s pomočjo transakcijskih, še posebej pa potrditvenih elektronskih sporočil.

Kaj so transakcijska in potrditvena elektronska sporočila?

Če upravljate s spletno stranjo ali mobilno aplikacijo, verjetno pošljete na stotine transakcijskih sporočil svojim strankam – ko se naročijo na prejemanje novic, ko naročijo izdelek, ko ustvarijo uporabniški račun oziroma se registrirajo, ko vam pošljejo prošnjo …

Transakcijska sporočila so ponavadi posledica dejanj uporabnikov. Zato je stopnja odpiranja teh sporočil kar osemkrat večja kot pri drugih vrstah elektronskih sporočil. Ta sporočila vsebujejo informacije, ki so za vaše stranke izjemno pomembne, zato jih dejansko želijo prejeti.

Kako začeti z email marketingom?

Razlikujemo med 5 vrstami transakcijskih elektronskih sporočil:

  • registracijsko sporočilo: stranka prejme sporočilo, ko ustvari uporabniški račun ali profil na spletni strani;
  • obvestilo: obvestilo stranka prejme, ko je na primer naročilo dostavljeno;
  • potrditveno sporočilo: stranka mora potrditi, da je prejela naročilo;
  • feedback sporočilo: stranka prejme prošnjo, naj pošlje povratne informacije, na primer po nakupu, letu ali opravljeni storitvi;
  • sporočilo o prekinitvi nakupovanja: stranka prejme sporočilo, če je pregledovala spletno trgovino ali aplikacijo, vendar ni zaključila transakcije.

Potrditvena sporočila tako predstavljajo posebno skupino transakcijskih sporočil. Posamezniki prejmemo potrditvena sporočila, ko se naročimo na prejemanje elektronskih novic ali opravimo nakup v spletni trgovini.

Primer potrditvenega sporočila. (Vir slike: Really Good Emails)

Zakaj so potrditvena sporočila pomembna?

Če stranka ne prejme potrditvenega sporočila, se počuti negotovo – kot da bi nekomu postavili pomembno vprašanje, pa bi vas ignoriral. Počutili bi se, kot da sploh ne obstajate, kar pa seveda ni prijeten občutek.

Če ne pripravite avtomatskega odziva, ko nekdo opravi nakup v vaši spletni trgovini, povzročate svojim strankam frustracije – to vsekakor ni vaš cilj, kajne?

Ali vaša potrditvena sporočila zadovoljujejo potrebe vaših strank?

Potrditvena sporočila imajo pomembno vlogo v hierarhiji potreb vaših strank, zato morate zagotoviti, da jih dejansko zadovoljujejo. Pri tem so pomembne naslednje značilnosti sporočil.

1. Spoštovanje

Spoštovanje je osnova vsakega poslovnega odnosa. Zato se morate prepričati, da se uporabnik zaveda, da se je prijavil na prejemanje elektronskih novic in da bo zato v prihodnje prejemal vaša elektronska sporočila.

Pri tem lahko uporabite možnost dvojne privolitve (angl. double opt-in). Ko uporabnik izrazi zanimanje za prejemanje novic, mora svoj interes ponovno potrditi s klikom na povezavo v potrditvenem sporočilu. Tako zagotovite, da so vaši kontakti dejansko zainteresirani za prejemanje vaših sporočil in preprečite pošiljanje nezaželene pošte.

Primer dvojne potrditve naročnine. (Vir slike: Really Good Emails)

Pozorni bodite tudi na pogostost svojih sporočil. Kar 54 odstotkov ljudi se namreč odjavi od prejemanja novic, ker sporočila dobivajo prepogosto.

Ključna indikatorja spoštljivosti vaših elektronskih sporočil sta stopnja odpiranja in število pritožb zaradi neželene pošte.

2. Delovanje

Vaša sporočila morajo funkcionirati, kar pomeni, da morajo biti prilagojena za branje na različnih tipih naprav. Sporočila ne smejo vsebovati tipkarskih in slovničnih napak, vse povezave pa morajo voditi do pravih pristajalnih strani.

3. Vrednost

Vaša sporočila morajo vašim naročnikom prinašati neko korist, na primer pomembne novice, posebno ponudbo, opozorilo … Da bi preverili, kako koristna so vaša sporočila, analizirajte stopnjo konverzije in prihodke.

4. Izjemna vsebina

Vaša sporočila naj sestavljajo vsebine, ki jih je vredno deliti – privlačna ponudba, ekskluzivna vsebina ali posebna izkušnja. Privlačnost svojega sporočila lahko merite tudi s pomočjo števila posredovanj in objav na družabnih omrežjih.

Oblikovanje sporočila, ki ga bo vaša stranka delila s svojimi prijatelji in znanci, je zahtevna naloga. Raziskave namreč kažejo, da se le odstotek reklamnih sporočil lahko pohvali z več kot 5-odstotno stopnjo posredovanja.

Vir: EDMdesigner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov. Preberite več >>

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

20.09.2017 od 16:00 do 18:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje