Zakaj so start up podjetja, ki se ukvarjajo s prehrano, tako uspešna?

Odkar so se spremenile prehranske navade in ljudje postajajo privrženci zdrave prehrane, se je povečalo tudi število start up podjetji na tem področju. V kolikor ste razmišljali, da bi tudi vi postali del prehranske industrije, je zdaj primeren trenutek, da to tudi storite.
Zakaj so start up podjetja, ki se ukvarjajo s prehrano, tako uspešna?

Zakaj so start up podjetja, ki se ukvarjajo s prehrano, tako uspešna? (slika: sxc.hu)

V ZDA se je v letu 2010 prehranska industrija povečala za 1,4%: povečala se je prodaja pakirane etnične hrane in investitorji so se poleg visoko tehnoloških podjetij začeli zanimati tudi za prehransko industrijo.

Temu trendu se gre zahvaliti predvsem medicinskim raziskavam o prekomerni teži pri otrocih, raziskavam o sladkorni bolezni in različnih alergijah. Marsikateri podjetniki tako s pomočjo prodaje zdrave prehrane pomagajo strankam pri njihovih zdravstvenih težavah. Primer so živila, ki ne vsebujejo glutena.

Restavracija z zdravo prehrano

V kolikor imate namen odpreti prodajalno ali restavracijo z zdravo prehrano, vam predlagamo, da začnete počasi in ne širite posla, dokler niste uspešni kot majhno podjetje. Nič ne bo narobe, če boste na jedilnem listu imeli zgolj nekaj jedi.

Investitorji

V zadnjih petih letih se je zanimanje investitorjev za prehransko industrijo povečalo. Strokovnjaki kljub temu priporočajo, da pri napovedovanju finančnega stanja podjetja niste preveč optimistični – pri pisanju poslovnega načrta bodite realni.

Popularno

Najbolj popularne v ZDA so trenutno azijska hrana (tajvanska in filipinska kuhinja). V kolikor boste restavracijo odpirali v Sloveniji, dobro raziščite trg, na katerega vstopate.

Ovire pri vstopu v prehransko industrijo

Precej zapleteni del vstopa v prehransko industrijo sta predvsem označevanje sestavin proizvodov in sanitarni inšpektorji. Že med pisanjem poslovnega načrta se dobro pozanimajte o vseh obveznostih, ki vas čakajo, ter o kaznih, ki vas lahko doletijo.

Vir: businessweek.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje