BLOG MARKETING DELAVNICA

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Vzemite si čas za oblikovanje privlačne zahvalne strani. (Vir slike: Unsplash)

Delež sredstev, namenjenih pridobivanju novih kontaktov in potencialnih strank, namenite oblikovanju zahvalnih strani – tako lahko povečate donosnost vsake posamezne konverzije.

Zakaj so zahvalne strani pomemben del prodajnega lijaka?

1. Zahvala je stvar vljudnosti

Pomislite – preprosta zahvala je pravzaprav stvar vljudnosti in olike. Posamezniku, ki je sprejel vašo ponudbo, se lahko zahvalite s preprosto povedjo »Hvala za vaš nakup.« ali »Hvala za vaše zaupanje.«

2. Z zahvalno stranjo pomirite svojo stranko

Ko se posameznik odloči za brezplačni preizkus vaše storitve ali za naročilo nekega izdelka, mu morate sporočiti, da je bila transakcija uspešno opravljena. Zahvalna stran tako potrdi konverzijo in stranki sporoči, da je bila uspešna – kar jo bo navdalo z veseljem in naklonjenostjo do vaše blagovne znamke.

3. Zahvalna stran lahko utrdi vaš odnos s strankami

Kvalitetna zahvalna stran potrdi zadovoljstvo strank glede njihove odločitve in prepreči občutke obžalovanja nakupa. Z iskreno zahvalo lahko utrdite sloves svoje blagovne znamke.

4. Izkoristite zahvalno stran za dodatne ponudbe

Pristajalna stran ni vaš edini adut. Zagotovo ste oblikovali še dodatne privlačne ugodnosti ali koristne vsebine, ki jih lahko svojim strankam ponudite tudi na zahvalni strani. Verjetnost, da jih bo dodatna ponudba pritegnila, je velika, saj so z nakupom ali odločitvijo za prejemanje vaših obvestil že pokazale zanimanje za vašo ponudbo.

5. Zahvalno stvar uporabite za nadaljnje usmerjanje

Ko se posameznik odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, se mu odpre vrsta novih možnosti: raziskovanje storitve, potrditev elektronskega naslova, prebiranje bloga podjetja ali klepet s prodajalci. Ob soočenju s tolikšno izbiro marsikdo obupa in se ne odloči na nobeno od možnosti.

Da bi to preprečili, uporabite zahvalno stran za nadaljnje usmerjanje – strankam priporočite, kako naj nadaljujejo svojo pot na vaši spletni strani, in na kratko opišite, kaj jim ponujajo različne možnosti.

6. Izkoristite potencial dodatne konverzije

Vaša zahvalna stran je sicer v osnovi namenjena zahvali, pomiritvi in nadaljnji usmeritvi, vendar je lahko hkrati tudi priložnost za nadaljnjo prodajo. Če je nekdo z vaše strani naložil brezplačno elektronsko knjigo, mu lahko na primer ponudite možnost brezplačne preizkusne dobe za vašo storitev.

Ob oblikovanju zahvalne strani imejte v mislih posameznika, ki jo bo prebral: to je oseba, ki je pravkar izpolnila obrazec za izkoriščenje vaše ponudbe ali nakup nekega izdelka. Takšen posameznik je torej zainteresiran za vaše vsebine in vaše podjetje, kar predstavlja odlično priložnost, da z dodatno ponudbo poglobite njegovo zanimanje in si morda celo zagotovite dodatno konverzijo.

Nasveti za oblikovanje zahvalnih strani

1. Potrdite konverzijo

Ali lahko uganete, katero sporočilo na zahvalni strani ne razočara prav nikogar? Ena sama magična beseda: hvala.

Po zaključeni transakciji želijo stranke izvedeti, ali so bile uspešne. In prav to je osnovno sporočilo, ki ga mora vsebovati vaša zahvalna stran.

Lahko se držite preprostega »Hvala!« ali pa ste bolj ustvarjalni, na primer z »Dobrodošli med nami.«

Primer zahvalne strani podjetja My Copyblogger izpolni vsa pričakovanja ciljne publike – potrdi prijavo, izrazi zahvalo in opiše, kaj sledi.

Vir slike: AdEspresso.

2. Prosite za vključitev na t. i. beli seznam (angl. whitelist)

Ta nasvet je še posebej pomemben za naročanje na obvestila podjetja ali druge oblike konverzije, ki vključujejo veliko elektronskih sporočil.

Svojo zahvalno stran uporabite, da prosite svoje stranke, naj vaš elektronski naslov dodajo na seznam varnih pošiljateljev, t. i. beli seznam (angl. whitelist) – tako bodo prejele vsa vaša elektronska sporočila.

Če se vrnemo k prejšnjemu primeru, vidimo, da tudi podjetje MyCopyblogger svoje stranke naproša, naj označijo njihov elektronski naslov kot varen, da njihova sporočila ne bodo pristala v zavihku z neželeno pošto. Verjetnost, da bodo posamezniki to storili takoj, je velika, saj jim ta korak ne vzame veliko časa, hkrati pa želijo prejemati sporočila podjetja, saj so izrazili zanimanje za njegovo ponudbo.

Če takšne prošnje ne boste vključili v svojo zahvalno stran, vaše stranke vašega elektronskega naslova ne bodo samoiniciativno uvrstile na beli seznam. Tako se bo hitro zgodilo, da vaša elektronska sporočila ne bodo prišla do njih.

3. Prosite za potrditev elektronskega naslova

Ste se kdaj spraševali, zakaj toliko podjetij od vas zahteva dodatno potrditev vašega elektronskega naslova? Odgovor je preprost: želijo se izogniti navalu robotov, ki pošiljajo neželeno pošto.

Tudi če vas neresnične prijave na seznam za obveščanje ne skrbijo, lahko uporabite potrditev elektronskega naslova za dodatno potrditev posameznikovega zanimanja za vašo ponudbo.

Zahvalna stran prijave na Bufferjev webinar je zelo preprosta – naproša le za potrditev elektronskega naslova, saj se želijo v podjetju prepričati, da imajo pravilne podatke. Prijazno od njih, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

4. Ponudite brezplačne dobrote

Vsi imamo radi brezplačne stvari. Še bolje pa je, da se brezplačne vsebine navezujejo na ponudbo, ki jo je pravkar sprejel potrošnik.

Ko se vaša stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve ali naloži brezplačno elektronsko knjigo, ji ponudite še več. Na zahvalni strani objavite dodatne brezplačne ponudbe, vsebine, pripomočke …

Podjetje HubSpot vsakemu posamezniku, ki se je prijavil na njihov webinar, ponudi brezplačno svetovanje – ki od njega ne zahteva izpolnjevanja dodatnih obrazcev in pošiljanja novih podatkov.

Vir slike: AdEspresso.

5. Ponudite dodatne ugodnosti

Stranke, ki berejo vašo zahvalno stran, so zelo zainteresirani posamezniki – poskusite jim še bolj približati svojo ponudbo.

Zahvalne strani so tako odlična priložnost za promocijo dodatnih ponudb in ugodnosti, kot so:

  • poseben popust za nove naročnike
  • časovno omejena ugodna ponudba
  • dodatni izdelki in/ali storitve

Priporočljivo je, da je ponudba na vaši zahvalni strani privlačna in ugodna ter da od potrošnika ne zahteva prevelikega napora.

Blog podjetja Quicksprout na primer na zahvalni strani prikaže dodatne posebne ponudbe. Ko torej stranke naložijo njihovo brezplačno elektronsko knjigo, se lahko odločijo tudi za brezplačen preizkus storitve. Preprosto, neposredno, učinkovito.

Vir slike: AdEspresso.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje