Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Avtor Urška Honzak — 06.01.2017
Komentiraj!
Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Vzemite si čas za oblikovanje privlačne zahvalne strani. (Vir slike: Unsplash)

Delež sredstev, namenjenih pridobivanju novih kontaktov in potencialnih strank, namenite oblikovanju zahvalnih strani – tako lahko povečate donosnost vsake posamezne konverzije.

Zakaj so zahvalne strani pomemben del prodajnega lijaka?

1. Zahvala je stvar vljudnosti

Pomislite – preprosta zahvala je pravzaprav stvar vljudnosti in olike. Posamezniku, ki je sprejel vašo ponudbo, se lahko zahvalite s preprosto povedjo »Hvala za vaš nakup.« ali »Hvala za vaše zaupanje.«

2. Z zahvalno stranjo pomirite svojo stranko

Ko se posameznik odloči za brezplačni preizkus vaše storitve ali za naročilo nekega izdelka, mu morate sporočiti, da je bila transakcija uspešno opravljena. Zahvalna stran tako potrdi konverzijo in stranki sporoči, da je bila uspešna – kar jo bo navdalo z veseljem in naklonjenostjo do vaše blagovne znamke.

3. Zahvalna stran lahko utrdi vaš odnos s strankami

Kvalitetna zahvalna stran potrdi zadovoljstvo strank glede njihove odločitve in prepreči občutke obžalovanja nakupa. Z iskreno zahvalo lahko utrdite sloves svoje blagovne znamke.

4. Izkoristite zahvalno stran za dodatne ponudbe

Pristajalna stran ni vaš edini adut. Zagotovo ste oblikovali še dodatne privlačne ugodnosti ali koristne vsebine, ki jih lahko svojim strankam ponudite tudi na zahvalni strani. Verjetnost, da jih bo dodatna ponudba pritegnila, je velika, saj so z nakupom ali odločitvijo za prejemanje vaših obvestil že pokazale zanimanje za vašo ponudbo.

5. Zahvalno stvar uporabite za nadaljnje usmerjanje

Ko se posameznik odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, se mu odpre vrsta novih možnosti: raziskovanje storitve, potrditev elektronskega naslova, prebiranje bloga podjetja ali klepet s prodajalci. Ob soočenju s tolikšno izbiro marsikdo obupa in se ne odloči na nobeno od možnosti.

Da bi to preprečili, uporabite zahvalno stran za nadaljnje usmerjanje – strankam priporočite, kako naj nadaljujejo svojo pot na vaši spletni strani, in na kratko opišite, kaj jim ponujajo različne možnosti.

6. Izkoristite potencial dodatne konverzije

Vaša zahvalna stran je sicer v osnovi namenjena zahvali, pomiritvi in nadaljnji usmeritvi, vendar je lahko hkrati tudi priložnost za nadaljnjo prodajo. Če je nekdo z vaše strani naložil brezplačno elektronsko knjigo, mu lahko na primer ponudite možnost brezplačne preizkusne dobe za vašo storitev.

Ob oblikovanju zahvalne strani imejte v mislih posameznika, ki jo bo prebral: to je oseba, ki je pravkar izpolnila obrazec za izkoriščenje vaše ponudbe ali nakup nekega izdelka. Takšen posameznik je torej zainteresiran za vaše vsebine in vaše podjetje, kar predstavlja odlično priložnost, da z dodatno ponudbo poglobite njegovo zanimanje in si morda celo zagotovite dodatno konverzijo.

Nasveti za oblikovanje zahvalnih strani

1. Potrdite konverzijo

Ali lahko uganete, katero sporočilo na zahvalni strani ne razočara prav nikogar? Ena sama magična beseda: hvala.

Po zaključeni transakciji želijo stranke izvedeti, ali so bile uspešne. In prav to je osnovno sporočilo, ki ga mora vsebovati vaša zahvalna stran.

Lahko se držite preprostega »Hvala!« ali pa ste bolj ustvarjalni, na primer z »Dobrodošli med nami.«

Primer zahvalne strani podjetja My Copyblogger izpolni vsa pričakovanja ciljne publike – potrdi prijavo, izrazi zahvalo in opiše, kaj sledi.

Vir slike: AdEspresso.

2. Prosite za vključitev na t. i. beli seznam (angl. whitelist)

Ta nasvet je še posebej pomemben za naročanje na obvestila podjetja ali druge oblike konverzije, ki vključujejo veliko elektronskih sporočil.

Svojo zahvalno stran uporabite, da prosite svoje stranke, naj vaš elektronski naslov dodajo na seznam varnih pošiljateljev, t. i. beli seznam (angl. whitelist) – tako bodo prejele vsa vaša elektronska sporočila.

Če se vrnemo k prejšnjemu primeru, vidimo, da tudi podjetje MyCopyblogger svoje stranke naproša, naj označijo njihov elektronski naslov kot varen, da njihova sporočila ne bodo pristala v zavihku z neželeno pošto. Verjetnost, da bodo posamezniki to storili takoj, je velika, saj jim ta korak ne vzame veliko časa, hkrati pa želijo prejemati sporočila podjetja, saj so izrazili zanimanje za njegovo ponudbo.

Če takšne prošnje ne boste vključili v svojo zahvalno stran, vaše stranke vašega elektronskega naslova ne bodo samoiniciativno uvrstile na beli seznam. Tako se bo hitro zgodilo, da vaša elektronska sporočila ne bodo prišla do njih.

3. Prosite za potrditev elektronskega naslova

Ste se kdaj spraševali, zakaj toliko podjetij od vas zahteva dodatno potrditev vašega elektronskega naslova? Odgovor je preprost: želijo se izogniti navalu robotov, ki pošiljajo neželeno pošto.

Tudi če vas neresnične prijave na seznam za obveščanje ne skrbijo, lahko uporabite potrditev elektronskega naslova za dodatno potrditev posameznikovega zanimanja za vašo ponudbo.

Zahvalna stran prijave na Bufferjev webinar je zelo preprosta – naproša le za potrditev elektronskega naslova, saj se želijo v podjetju prepričati, da imajo pravilne podatke. Prijazno od njih, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

4. Ponudite brezplačne dobrote

Vsi imamo radi brezplačne stvari. Še bolje pa je, da se brezplačne vsebine navezujejo na ponudbo, ki jo je pravkar sprejel potrošnik.

Ko se vaša stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve ali naloži brezplačno elektronsko knjigo, ji ponudite še več. Na zahvalni strani objavite dodatne brezplačne ponudbe, vsebine, pripomočke …

Podjetje HubSpot vsakemu posamezniku, ki se je prijavil na njihov webinar, ponudi brezplačno svetovanje – ki od njega ne zahteva izpolnjevanja dodatnih obrazcev in pošiljanja novih podatkov.

Vir slike: AdEspresso.

5. Ponudite dodatne ugodnosti

Stranke, ki berejo vašo zahvalno stran, so zelo zainteresirani posamezniki – poskusite jim še bolj približati svojo ponudbo.

Zahvalne strani so tako odlična priložnost za promocijo dodatnih ponudb in ugodnosti, kot so:

  • poseben popust za nove naročnike
  • časovno omejena ugodna ponudba
  • dodatni izdelki in/ali storitve

Priporočljivo je, da je ponudba na vaši zahvalni strani privlačna in ugodna ter da od potrošnika ne zahteva prevelikega napora.

Blog podjetja Quicksprout na primer na zahvalni strani prikaže dodatne posebne ponudbe. Ko torej stranke naložijo njihovo brezplačno elektronsko knjigo, se lahko odločijo tudi za brezplačen preizkus storitve. Preprosto, neposredno, učinkovito.

Vir slike: AdEspresso.

Vir: AdEspresso

Prijavi se na e-novice!