Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Vzemite si čas za oblikovanje privlačne zahvalne strani. (Vir slike: Unsplash)

Delež sredstev, namenjenih pridobivanju novih kontaktov in potencialnih strank, namenite oblikovanju zahvalnih strani – tako lahko povečate donosnost vsake posamezne konverzije.

Zakaj so zahvalne strani pomemben del prodajnega lijaka?

1. Zahvala je stvar vljudnosti

Pomislite – preprosta zahvala je pravzaprav stvar vljudnosti in olike. Posamezniku, ki je sprejel vašo ponudbo, se lahko zahvalite s preprosto povedjo »Hvala za vaš nakup.« ali »Hvala za vaše zaupanje.«

2. Z zahvalno stranjo pomirite svojo stranko

Ko se posameznik odloči za brezplačni preizkus vaše storitve ali za naročilo nekega izdelka, mu morate sporočiti, da je bila transakcija uspešno opravljena. Zahvalna stran tako potrdi konverzijo in stranki sporoči, da je bila uspešna – kar jo bo navdalo z veseljem in naklonjenostjo do vaše blagovne znamke.

3. Zahvalna stran lahko utrdi vaš odnos s strankami

Kvalitetna zahvalna stran potrdi zadovoljstvo strank glede njihove odločitve in prepreči občutke obžalovanja nakupa. Z iskreno zahvalo lahko utrdite sloves svoje blagovne znamke.

4. Izkoristite zahvalno stran za dodatne ponudbe

Pristajalna stran ni vaš edini adut. Zagotovo ste oblikovali še dodatne privlačne ugodnosti ali koristne vsebine, ki jih lahko svojim strankam ponudite tudi na zahvalni strani. Verjetnost, da jih bo dodatna ponudba pritegnila, je velika, saj so z nakupom ali odločitvijo za prejemanje vaših obvestil že pokazale zanimanje za vašo ponudbo.

5. Zahvalno stvar uporabite za nadaljnje usmerjanje

Ko se posameznik odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, se mu odpre vrsta novih možnosti: raziskovanje storitve, potrditev elektronskega naslova, prebiranje bloga podjetja ali klepet s prodajalci. Ob soočenju s tolikšno izbiro marsikdo obupa in se ne odloči na nobeno od možnosti.

Da bi to preprečili, uporabite zahvalno stran za nadaljnje usmerjanje – strankam priporočite, kako naj nadaljujejo svojo pot na vaši spletni strani, in na kratko opišite, kaj jim ponujajo različne možnosti.

6. Izkoristite potencial dodatne konverzije

Vaša zahvalna stran je sicer v osnovi namenjena zahvali, pomiritvi in nadaljnji usmeritvi, vendar je lahko hkrati tudi priložnost za nadaljnjo prodajo. Če je nekdo z vaše strani naložil brezplačno elektronsko knjigo, mu lahko na primer ponudite možnost brezplačne preizkusne dobe za vašo storitev.

Ob oblikovanju zahvalne strani imejte v mislih posameznika, ki jo bo prebral: to je oseba, ki je pravkar izpolnila obrazec za izkoriščenje vaše ponudbe ali nakup nekega izdelka. Takšen posameznik je torej zainteresiran za vaše vsebine in vaše podjetje, kar predstavlja odlično priložnost, da z dodatno ponudbo poglobite njegovo zanimanje in si morda celo zagotovite dodatno konverzijo.

Nasveti za oblikovanje zahvalnih strani

1. Potrdite konverzijo

Ali lahko uganete, katero sporočilo na zahvalni strani ne razočara prav nikogar? Ena sama magična beseda: hvala.

Po zaključeni transakciji želijo stranke izvedeti, ali so bile uspešne. In prav to je osnovno sporočilo, ki ga mora vsebovati vaša zahvalna stran.

Lahko se držite preprostega »Hvala!« ali pa ste bolj ustvarjalni, na primer z »Dobrodošli med nami.«

Primer zahvalne strani podjetja My Copyblogger izpolni vsa pričakovanja ciljne publike – potrdi prijavo, izrazi zahvalo in opiše, kaj sledi.

Vir slike: AdEspresso.

2. Prosite za vključitev na t. i. beli seznam (angl. whitelist)

Ta nasvet je še posebej pomemben za naročanje na obvestila podjetja ali druge oblike konverzije, ki vključujejo veliko elektronskih sporočil.

Svojo zahvalno stran uporabite, da prosite svoje stranke, naj vaš elektronski naslov dodajo na seznam varnih pošiljateljev, t. i. beli seznam (angl. whitelist) – tako bodo prejele vsa vaša elektronska sporočila.

Če se vrnemo k prejšnjemu primeru, vidimo, da tudi podjetje MyCopyblogger svoje stranke naproša, naj označijo njihov elektronski naslov kot varen, da njihova sporočila ne bodo pristala v zavihku z neželeno pošto. Verjetnost, da bodo posamezniki to storili takoj, je velika, saj jim ta korak ne vzame veliko časa, hkrati pa želijo prejemati sporočila podjetja, saj so izrazili zanimanje za njegovo ponudbo.

Če takšne prošnje ne boste vključili v svojo zahvalno stran, vaše stranke vašega elektronskega naslova ne bodo samoiniciativno uvrstile na beli seznam. Tako se bo hitro zgodilo, da vaša elektronska sporočila ne bodo prišla do njih.

3. Prosite za potrditev elektronskega naslova

Ste se kdaj spraševali, zakaj toliko podjetij od vas zahteva dodatno potrditev vašega elektronskega naslova? Odgovor je preprost: želijo se izogniti navalu robotov, ki pošiljajo neželeno pošto.

Tudi če vas neresnične prijave na seznam za obveščanje ne skrbijo, lahko uporabite potrditev elektronskega naslova za dodatno potrditev posameznikovega zanimanja za vašo ponudbo.

Zahvalna stran prijave na Bufferjev webinar je zelo preprosta – naproša le za potrditev elektronskega naslova, saj se želijo v podjetju prepričati, da imajo pravilne podatke. Prijazno od njih, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

4. Ponudite brezplačne dobrote

Vsi imamo radi brezplačne stvari. Še bolje pa je, da se brezplačne vsebine navezujejo na ponudbo, ki jo je pravkar sprejel potrošnik.

Ko se vaša stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve ali naloži brezplačno elektronsko knjigo, ji ponudite še več. Na zahvalni strani objavite dodatne brezplačne ponudbe, vsebine, pripomočke …

Podjetje HubSpot vsakemu posamezniku, ki se je prijavil na njihov webinar, ponudi brezplačno svetovanje – ki od njega ne zahteva izpolnjevanja dodatnih obrazcev in pošiljanja novih podatkov.

Vir slike: AdEspresso.

5. Ponudite dodatne ugodnosti

Stranke, ki berejo vašo zahvalno stran, so zelo zainteresirani posamezniki – poskusite jim še bolj približati svojo ponudbo.

Zahvalne strani so tako odlična priložnost za promocijo dodatnih ponudb in ugodnosti, kot so:

  • poseben popust za nove naročnike
  • časovno omejena ugodna ponudba
  • dodatni izdelki in/ali storitve

Priporočljivo je, da je ponudba na vaši zahvalni strani privlačna in ugodna ter da od potrošnika ne zahteva prevelikega napora.

Blog podjetja Quicksprout na primer na zahvalni strani prikaže dodatne posebne ponudbe. Ko torej stranke naložijo njihovo brezplačno elektronsko knjigo, se lahko odločijo tudi za brezplačen preizkus storitve. Preprosto, neposredno, učinkovito.

Vir slike: AdEspresso.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , , , , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje