Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Vzemite si čas za oblikovanje privlačne zahvalne strani. (Vir slike: Unsplash)

Delež sredstev, namenjenih pridobivanju novih kontaktov in potencialnih strank, namenite oblikovanju zahvalnih strani – tako lahko povečate donosnost vsake posamezne konverzije.

Zakaj so zahvalne strani pomemben del prodajnega lijaka?

1. Zahvala je stvar vljudnosti

Pomislite – preprosta zahvala je pravzaprav stvar vljudnosti in olike. Posamezniku, ki je sprejel vašo ponudbo, se lahko zahvalite s preprosto povedjo »Hvala za vaš nakup.« ali »Hvala za vaše zaupanje.«

2. Z zahvalno stranjo pomirite svojo stranko

Ko se posameznik odloči za brezplačni preizkus vaše storitve ali za naročilo nekega izdelka, mu morate sporočiti, da je bila transakcija uspešno opravljena. Zahvalna stran tako potrdi konverzijo in stranki sporoči, da je bila uspešna – kar jo bo navdalo z veseljem in naklonjenostjo do vaše blagovne znamke.

3. Zahvalna stran lahko utrdi vaš odnos s strankami

Kvalitetna zahvalna stran potrdi zadovoljstvo strank glede njihove odločitve in prepreči občutke obžalovanja nakupa. Z iskreno zahvalo lahko utrdite sloves svoje blagovne znamke.

4. Izkoristite zahvalno stran za dodatne ponudbe

Pristajalna stran ni vaš edini adut. Zagotovo ste oblikovali še dodatne privlačne ugodnosti ali koristne vsebine, ki jih lahko svojim strankam ponudite tudi na zahvalni strani. Verjetnost, da jih bo dodatna ponudba pritegnila, je velika, saj so z nakupom ali odločitvijo za prejemanje vaših obvestil že pokazale zanimanje za vašo ponudbo.

5. Zahvalno stvar uporabite za nadaljnje usmerjanje

Ko se posameznik odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, se mu odpre vrsta novih možnosti: raziskovanje storitve, potrditev elektronskega naslova, prebiranje bloga podjetja ali klepet s prodajalci. Ob soočenju s tolikšno izbiro marsikdo obupa in se ne odloči na nobeno od možnosti.

Da bi to preprečili, uporabite zahvalno stran za nadaljnje usmerjanje – strankam priporočite, kako naj nadaljujejo svojo pot na vaši spletni strani, in na kratko opišite, kaj jim ponujajo različne možnosti.

6. Izkoristite potencial dodatne konverzije

Vaša zahvalna stran je sicer v osnovi namenjena zahvali, pomiritvi in nadaljnji usmeritvi, vendar je lahko hkrati tudi priložnost za nadaljnjo prodajo. Če je nekdo z vaše strani naložil brezplačno elektronsko knjigo, mu lahko na primer ponudite možnost brezplačne preizkusne dobe za vašo storitev.

Ob oblikovanju zahvalne strani imejte v mislih posameznika, ki jo bo prebral: to je oseba, ki je pravkar izpolnila obrazec za izkoriščenje vaše ponudbe ali nakup nekega izdelka. Takšen posameznik je torej zainteresiran za vaše vsebine in vaše podjetje, kar predstavlja odlično priložnost, da z dodatno ponudbo poglobite njegovo zanimanje in si morda celo zagotovite dodatno konverzijo.

Nasveti za oblikovanje zahvalnih strani

1. Potrdite konverzijo

Ali lahko uganete, katero sporočilo na zahvalni strani ne razočara prav nikogar? Ena sama magična beseda: hvala.

Po zaključeni transakciji želijo stranke izvedeti, ali so bile uspešne. In prav to je osnovno sporočilo, ki ga mora vsebovati vaša zahvalna stran.

Lahko se držite preprostega »Hvala!« ali pa ste bolj ustvarjalni, na primer z »Dobrodošli med nami.«

Primer zahvalne strani podjetja My Copyblogger izpolni vsa pričakovanja ciljne publike – potrdi prijavo, izrazi zahvalo in opiše, kaj sledi.

Vir slike: AdEspresso.

2. Prosite za vključitev na t. i. beli seznam (angl. whitelist)

Ta nasvet je še posebej pomemben za naročanje na obvestila podjetja ali druge oblike konverzije, ki vključujejo veliko elektronskih sporočil.

Svojo zahvalno stran uporabite, da prosite svoje stranke, naj vaš elektronski naslov dodajo na seznam varnih pošiljateljev, t. i. beli seznam (angl. whitelist) – tako bodo prejele vsa vaša elektronska sporočila.

Če se vrnemo k prejšnjemu primeru, vidimo, da tudi podjetje MyCopyblogger svoje stranke naproša, naj označijo njihov elektronski naslov kot varen, da njihova sporočila ne bodo pristala v zavihku z neželeno pošto. Verjetnost, da bodo posamezniki to storili takoj, je velika, saj jim ta korak ne vzame veliko časa, hkrati pa želijo prejemati sporočila podjetja, saj so izrazili zanimanje za njegovo ponudbo.

Če takšne prošnje ne boste vključili v svojo zahvalno stran, vaše stranke vašega elektronskega naslova ne bodo samoiniciativno uvrstile na beli seznam. Tako se bo hitro zgodilo, da vaša elektronska sporočila ne bodo prišla do njih.

3. Prosite za potrditev elektronskega naslova

Ste se kdaj spraševali, zakaj toliko podjetij od vas zahteva dodatno potrditev vašega elektronskega naslova? Odgovor je preprost: želijo se izogniti navalu robotov, ki pošiljajo neželeno pošto.

Tudi če vas neresnične prijave na seznam za obveščanje ne skrbijo, lahko uporabite potrditev elektronskega naslova za dodatno potrditev posameznikovega zanimanja za vašo ponudbo.

Zahvalna stran prijave na Bufferjev webinar je zelo preprosta – naproša le za potrditev elektronskega naslova, saj se želijo v podjetju prepričati, da imajo pravilne podatke. Prijazno od njih, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

4. Ponudite brezplačne dobrote

Vsi imamo radi brezplačne stvari. Še bolje pa je, da se brezplačne vsebine navezujejo na ponudbo, ki jo je pravkar sprejel potrošnik.

Ko se vaša stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve ali naloži brezplačno elektronsko knjigo, ji ponudite še več. Na zahvalni strani objavite dodatne brezplačne ponudbe, vsebine, pripomočke …

Podjetje HubSpot vsakemu posamezniku, ki se je prijavil na njihov webinar, ponudi brezplačno svetovanje – ki od njega ne zahteva izpolnjevanja dodatnih obrazcev in pošiljanja novih podatkov.

Vir slike: AdEspresso.

5. Ponudite dodatne ugodnosti

Stranke, ki berejo vašo zahvalno stran, so zelo zainteresirani posamezniki – poskusite jim še bolj približati svojo ponudbo.

Zahvalne strani so tako odlična priložnost za promocijo dodatnih ponudb in ugodnosti, kot so:

  • poseben popust za nove naročnike
  • časovno omejena ugodna ponudba
  • dodatni izdelki in/ali storitve

Priporočljivo je, da je ponudba na vaši zahvalni strani privlačna in ugodna ter da od potrošnika ne zahteva prevelikega napora.

Blog podjetja Quicksprout na primer na zahvalni strani prikaže dodatne posebne ponudbe. Ko torej stranke naložijo njihovo brezplačno elektronsko knjigo, se lahko odločijo tudi za brezplačen preizkus storitve. Preprosto, neposredno, učinkovito.

Vir slike: AdEspresso.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje