Zakaj start-up podjetja propadejo?

Zanimiva raziskava o "genomu start-up podjetij" je pokazala, da visokotehnološka in internetna zagonska podjetja iz Silicijeve doline propadejo večinoma zaradi enakih razlogov, med njimi zaradi neposvečanja projektu, neobvladovanja tehnologije ali slabih analiz trga.
Zakaj start-up podjetja propadejo?

Zakaj start-up podjetja propadejo? (slika: sxc.hu)

Eden izmed najpogostejših razlogov za propad start-up podjetij je premalo posvečanja projektu v začetni fazi, saj podjetnikom predstavlja le hobi, ali pa zanj nimajo časa zaradi hkratnega ukvarjanja z različnimi projekti. Krivec za razpad zagonskih podjetij je lahko tudi ta, da ima podjetje preveč ali premalo ustanoviteljev. Optimalne ekipe naj bi imele le dva ali tri člane, raziskava namreč ugotavlja, da tako sestavljena ekipa najhitreje širi krog uporabnikov neke storitve.

Neobvladanje tehnologije je prav tako eden najpogostejših razlogov za razpad start-up podjetij. Če nobeden izmed ustanoviteljev ne obvlada tehnologije, bo podjetje težko sledilo najnovejšim tehnološkim smernicam in ohranjalo prednost pred tekmeci.

Propad zagonskih podjetij pogosto povzroči tudi slaba analiza trga – premalo start-up podjetij se namreč zaveda pomena analiz trga. Podjetja, ki stalno spremljajo trg in prisluhnejo strankam, dosegajo nekajkrat večjo rast uporabnikov. Izdelek, pa naj bo še tako kvaliteten, se ne bo prodajal, če po njem ni povpraševanja.

Vir: Šubic, Petra. Zalomi se, če je preveč ustanoviteljev ali en sam. Finance.si, 1.8.2011.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje