Uporabite preprost grafikon, ko se boste naslednjič odločali med kandidati za zaposlitev

Avtor Matej Mušič — 22.07.2014
Komentiraj!
Ko podjetje potrebuje nov kader, se sooča s težavo, kako med vsemi kandidati izbrati tistega, ki bo s svojimi znanji, veščinami, izkušnjami in osebnimi lastnostmi čim bolje ustrezal delovnemu mestu. V pomoč vam je lahko enostavna grafična rešitev.
Uporabite preprost grafikon, ko se boste naslednjič odločali med kandidati za zaposlitev

Zaposlovanje novega kadra (Vir slike: Freeimages.com)

Specifikacije delovnega mesta z dolgim seznamom delovnih zahtev znajo biti zaradi nepreglednosti naporne in počasne, tudi neuspešne.

Steve Blank, ki ima več kot tri desetletja dolgo in uspešno kariero poslovneža, etnologa in učitelja, je zaradi težav, s katerimi se podjetniki srečujejo pri izbiri pravega kadra, prišel do enostavne grafične rešitve, kjer kandidate med seboj primerjamo s pomočjo tortnega grafikona. 

Kot pravi Blank, se mora podjetje najprej odločiti, ali potrebuje nekoga za pomoč pri iskanju poslovnega modela, ali nekoga, ki bo pomagal kasneje pri izpeljavi že obstoječega poslovnega modela.

Blank predlaga, da naj se iskanje kadra ne začne z lastnostmi kandidatov, prav tako ne s specifikacijami delovnega mesta, temveč z enostavnim tortnim grafikonom. Spodaj je opisan primer, kako naj poteka izbor pravega kandidata.

1. Narišite tortni grafikon.

2. Razdelite tortni grafikon glede na specifikacije delovnega mesta.

3. Prilagodite širino kosov glede na pomembnost specifikacije. Pri tem se posvetujte s sodelavci, vendar na koncu sami odločite, kaj je bolj pomembno.

4. Za vsako kompetenco kandidata določite dolžino posameznega kosa.

5. Primerjajte kandidate med seboj

Steve Blank je bil udeležen pri ustanovitvi osmih zasebnih podjetij podprtih s strani tveganih kapitalistov. Od teh so kar štiri delnice ponudila na borzi.

Po upokojitvi se je lotil poučevanja podjetništva na dodiplomski in podiplomski ravni na priznanih univerzah. Napisal je knjigo o gradnji podjetij, z naslovom The Four Steps to the Epiphany, v kateri je razvil model razvoja strank, ki je postala ena od osnovnih tem za njegove študente. Leta 2012 je objavil priročnik, kjer so opisani koraki za gradnjo uspešnega podjetja. Prav tako je bil deležen uglednih nagrad na področju poučevanja.

Vir: LinkedIn in Huffingtonpost

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice