Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Ekipa slovenskega startupa DietPoint, ki je pred leti zasnovala istoimensko aplikacijo, je pred tedni na trg poslala pametni opomnik Ullo, ki nas opominja, da spijemo (še) več vode. Do konca letošnjega leta načrtujejo prodajo 20 tisočih.
Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Tudi vi pijete premalo vode? Slovensko podjetje ima rešitev (Vir slike: Ulla).

Ulla je elektronski opomnik, ki nas opozarja, da moramo piti vodo. Za razliko od mnogih drugih pametnih napravic, Ulla ni povezana s telefonom, saj so v slovenskem podjetju prepričani, »da imamo že preveč stvari povezanih s telefonom«.

Uporabniki z Ullo spijejo do trikrat več vode na dan

S pomočjo silikonskega plaščka jo namestimo na kozarec ali stekleničko, namestitev pa traja zgolj nekaj sekund. Ulla nas nato vsake pol ure – v primeru, da se ne spomnimo sami – opomni, da je čas za požirek. »Tako te v osem urnem delavniku spomni, da vsaj 16-krat dvigneš kozarec ali stekleničko in se osvežiš z dragoceno vodo. Rezultati t.i. user testingov so pokazali, da uporabniki s pomočje Ulle spijejo dva do trikrat več vode na dan,« pripoveduje Cica Gajić Grabovac iz DietPointa.

Kako je Ulla dobila svoje ime? Ula je med drugim reka v Ukrajini, sicer pa je tudi vodno ime, ki v keltskem jeziku pomeni dragulj morja. V enem izmed afriških plemen je Ula tudi zaščitnica vode in morskih globočin.

Ulla vas bo osem urnem delavniku spomnila, da vsaj 16-krat dvignete kozarec ali stekleničko in se osvežite z vodo (Vir slike: DietPoint).

Ulla nas opomni na pitje že zjutraj

Ulla nas na pitje opomni s svetlobim utripajočim opomnikom: »Frekvenca svetlobnega opomnika je prilagojena zaznavanju našega perifernega vida, tako da lahko opomnik zaznamo tudi s kotičkom očesa. S senzorjem, ki zaznava tresljaje, Ulla ve, kdaj ste v bližini in se vklopi takoj, ko vas zazna. Še posebej je to pomembno zjutraj, saj začne utripati takoj, ko nas zazna, da ne pozabimo napolniti kozarca ali stekleničke z vodo še preden se poženemo v dnevne naloge

V raziskavo vključili 120 tisoč oseb

Za potrebe razvoja, ki je potekal osem mesecev, so izvedli tudi raziskavo na vzorcu 120 tisoč anketirancev, v kateri je 60 odstotkov anketirancev odgovorilo, da pije premalo vode. Pri snovanju se je ekipi DietPointa pridružil še strokovnjak za telekomunikacije iz Fakultete za elektrotehniko, dva industrijska oblikovalca in predstavnik Tecosa, Slovenskega razvojnega centra za orodjarstvo.

Ulla brez enega samega gumba

»Eden največjih izzivov je bilo oblikovati enostavno uporabniško izkušnjo,« Ulla je sicer enostavna za uporabo, a je bilo programiranje dosti večji izziv. Poseben izziv je predstavljala tudi postavitev odzivnega proizvodnega procesa, torej, da je Ulla hitro dobavljiva. »Cilj je bil enostavna integracija v vsakdanje življenje in izdelava samostojnega opomnika, ki na sebi nima niti enega gumba in tako ne potrebuje dodatnega upravljanja,« pojasnjuje sogovornica.

Ulla je na voljo v šestih barvah, namestimo pa jo lahko na kozarec ali stekleničko (Vir slike: DietPoint). 

Eno za domov, drugo za v službo

Testiranje jim je prineslo še eno zanimivo informacijo: uporabniki so si želeli imeti dve Ulli, eno v službi in eno doma, ter željo po različnih barvah. Tako je Ulla na voljo v šestih barvah. Že ob lansiranju so se usmerili tudi na tuji trg, spletno stran so pripravili tudi v angleščni: »Naše podjetje je tudi lastnik mobilne aplikacije DietPoint, ki ima več kot pet milijonov prenosov, večina jih je iz ZDA, ki je tako za nas primarni trg.«

Do konca letošnjega leta načrtujejo prodati 20 tisoč Ull, do konc a naslednjega pa 100 tisoč.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje