Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Ekipa slovenskega startupa DietPoint, ki je pred leti zasnovala istoimensko aplikacijo, je pred tedni na trg poslala pametni opomnik Ullo, ki nas opominja, da spijemo (še) več vode. Do konca letošnjega leta načrtujejo prodajo 20 tisočih.
Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Tudi vi pijete premalo vode? Slovensko podjetje ima rešitev (Vir slike: Ulla).

Ulla je elektronski opomnik, ki nas opozarja, da moramo piti vodo. Za razliko od mnogih drugih pametnih napravic, Ulla ni povezana s telefonom, saj so v slovenskem podjetju prepričani, »da imamo že preveč stvari povezanih s telefonom«.

Uporabniki z Ullo spijejo do trikrat več vode na dan

S pomočjo silikonskega plaščka jo namestimo na kozarec ali stekleničko, namestitev pa traja zgolj nekaj sekund. Ulla nas nato vsake pol ure – v primeru, da se ne spomnimo sami – opomni, da je čas za požirek. »Tako te v osem urnem delavniku spomni, da vsaj 16-krat dvigneš kozarec ali stekleničko in se osvežiš z dragoceno vodo. Rezultati t.i. user testingov so pokazali, da uporabniki s pomočje Ulle spijejo dva do trikrat več vode na dan,« pripoveduje Cica Gajić Grabovac iz DietPointa.

Kako je Ulla dobila svoje ime? Ula je med drugim reka v Ukrajini, sicer pa je tudi vodno ime, ki v keltskem jeziku pomeni dragulj morja. V enem izmed afriških plemen je Ula tudi zaščitnica vode in morskih globočin.

Ulla vas bo osem urnem delavniku spomnila, da vsaj 16-krat dvignete kozarec ali stekleničko in se osvežite z vodo (Vir slike: DietPoint).

Ulla nas opomni na pitje že zjutraj

Ulla nas na pitje opomni s svetlobim utripajočim opomnikom: »Frekvenca svetlobnega opomnika je prilagojena zaznavanju našega perifernega vida, tako da lahko opomnik zaznamo tudi s kotičkom očesa. S senzorjem, ki zaznava tresljaje, Ulla ve, kdaj ste v bližini in se vklopi takoj, ko vas zazna. Še posebej je to pomembno zjutraj, saj začne utripati takoj, ko nas zazna, da ne pozabimo napolniti kozarca ali stekleničke z vodo še preden se poženemo v dnevne naloge

V raziskavo vključili 120 tisoč oseb

Za potrebe razvoja, ki je potekal osem mesecev, so izvedli tudi raziskavo na vzorcu 120 tisoč anketirancev, v kateri je 60 odstotkov anketirancev odgovorilo, da pije premalo vode. Pri snovanju se je ekipi DietPointa pridružil še strokovnjak za telekomunikacije iz Fakultete za elektrotehniko, dva industrijska oblikovalca in predstavnik Tecosa, Slovenskega razvojnega centra za orodjarstvo.

Ulla brez enega samega gumba

»Eden največjih izzivov je bilo oblikovati enostavno uporabniško izkušnjo,« Ulla je sicer enostavna za uporabo, a je bilo programiranje dosti večji izziv. Poseben izziv je predstavljala tudi postavitev odzivnega proizvodnega procesa, torej, da je Ulla hitro dobavljiva. »Cilj je bil enostavna integracija v vsakdanje življenje in izdelava samostojnega opomnika, ki na sebi nima niti enega gumba in tako ne potrebuje dodatnega upravljanja,« pojasnjuje sogovornica.

Ulla je na voljo v šestih barvah, namestimo pa jo lahko na kozarec ali stekleničko (Vir slike: DietPoint). 

Eno za domov, drugo za v službo

Testiranje jim je prineslo še eno zanimivo informacijo: uporabniki so si želeli imeti dve Ulli, eno v službi in eno doma, ter željo po različnih barvah. Tako je Ulla na voljo v šestih barvah. Že ob lansiranju so se usmerili tudi na tuji trg, spletno stran so pripravili tudi v angleščni: »Naše podjetje je tudi lastnik mobilne aplikacije DietPoint, ki ima več kot pet milijonov prenosov, večina jih je iz ZDA, ki je tako za nas primarni trg.«

Do konca letošnjega leta načrtujejo prodati 20 tisoč Ull, do konc a naslednjega pa 100 tisoč.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: ,