Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Ekipa slovenskega startupa DietPoint, ki je pred leti zasnovala istoimensko aplikacijo, je pred tedni na trg poslala pametni opomnik Ullo, ki nas opominja, da spijemo (še) več vode. Do konca letošnjega leta načrtujejo prodajo 20 tisočih.
Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Tudi vi pijete premalo vode? Slovensko podjetje ima rešitev (Vir slike: Ulla).

Ulla je elektronski opomnik, ki nas opozarja, da moramo piti vodo. Za razliko od mnogih drugih pametnih napravic, Ulla ni povezana s telefonom, saj so v slovenskem podjetju prepričani, »da imamo že preveč stvari povezanih s telefonom«.

Uporabniki z Ullo spijejo do trikrat več vode na dan

S pomočjo silikonskega plaščka jo namestimo na kozarec ali stekleničko, namestitev pa traja zgolj nekaj sekund. Ulla nas nato vsake pol ure – v primeru, da se ne spomnimo sami – opomni, da je čas za požirek. »Tako te v osem urnem delavniku spomni, da vsaj 16-krat dvigneš kozarec ali stekleničko in se osvežiš z dragoceno vodo. Rezultati t.i. user testingov so pokazali, da uporabniki s pomočje Ulle spijejo dva do trikrat več vode na dan,« pripoveduje Cica Gajić Grabovac iz DietPointa.

Kako je Ulla dobila svoje ime? Ula je med drugim reka v Ukrajini, sicer pa je tudi vodno ime, ki v keltskem jeziku pomeni dragulj morja. V enem izmed afriških plemen je Ula tudi zaščitnica vode in morskih globočin.

Ulla vas bo osem urnem delavniku spomnila, da vsaj 16-krat dvignete kozarec ali stekleničko in se osvežite z vodo (Vir slike: DietPoint).

Ulla nas opomni na pitje že zjutraj

Ulla nas na pitje opomni s svetlobim utripajočim opomnikom: »Frekvenca svetlobnega opomnika je prilagojena zaznavanju našega perifernega vida, tako da lahko opomnik zaznamo tudi s kotičkom očesa. S senzorjem, ki zaznava tresljaje, Ulla ve, kdaj ste v bližini in se vklopi takoj, ko vas zazna. Še posebej je to pomembno zjutraj, saj začne utripati takoj, ko nas zazna, da ne pozabimo napolniti kozarca ali stekleničke z vodo še preden se poženemo v dnevne naloge

V raziskavo vključili 120 tisoč oseb

Za potrebe razvoja, ki je potekal osem mesecev, so izvedli tudi raziskavo na vzorcu 120 tisoč anketirancev, v kateri je 60 odstotkov anketirancev odgovorilo, da pije premalo vode. Pri snovanju se je ekipi DietPointa pridružil še strokovnjak za telekomunikacije iz Fakultete za elektrotehniko, dva industrijska oblikovalca in predstavnik Tecosa, Slovenskega razvojnega centra za orodjarstvo.

Ulla brez enega samega gumba

»Eden največjih izzivov je bilo oblikovati enostavno uporabniško izkušnjo,« Ulla je sicer enostavna za uporabo, a je bilo programiranje dosti večji izziv. Poseben izziv je predstavljala tudi postavitev odzivnega proizvodnega procesa, torej, da je Ulla hitro dobavljiva. »Cilj je bil enostavna integracija v vsakdanje življenje in izdelava samostojnega opomnika, ki na sebi nima niti enega gumba in tako ne potrebuje dodatnega upravljanja,« pojasnjuje sogovornica.

Ulla je na voljo v šestih barvah, namestimo pa jo lahko na kozarec ali stekleničko (Vir slike: DietPoint). 

Eno za domov, drugo za v službo

Testiranje jim je prineslo še eno zanimivo informacijo: uporabniki so si želeli imeti dve Ulli, eno v službi in eno doma, ter željo po različnih barvah. Tako je Ulla na voljo v šestih barvah. Že ob lansiranju so se usmerili tudi na tuji trg, spletno stran so pripravili tudi v angleščni: »Naše podjetje je tudi lastnik mobilne aplikacije DietPoint, ki ima več kot pet milijonov prenosov, večina jih je iz ZDA, ki je tako za nas primarni trg.«

Do konca letošnjega leta načrtujejo prodati 20 tisoč Ull, do konc a naslednjega pa 100 tisoč.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje