Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Ekipa slovenskega startupa DietPoint, ki je pred leti zasnovala istoimensko aplikacijo, je pred tedni na trg poslala pametni opomnik Ullo, ki nas opominja, da spijemo (še) več vode. Do konca letošnjega leta načrtujejo prodajo 20 tisočih.
Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Tudi vi pijete premalo vode? Slovensko podjetje ima rešitev (Vir slike: Ulla).

Ulla je elektronski opomnik, ki nas opozarja, da moramo piti vodo. Za razliko od mnogih drugih pametnih napravic, Ulla ni povezana s telefonom, saj so v slovenskem podjetju prepričani, »da imamo že preveč stvari povezanih s telefonom«.

Uporabniki z Ullo spijejo do trikrat več vode na dan

S pomočjo silikonskega plaščka jo namestimo na kozarec ali stekleničko, namestitev pa traja zgolj nekaj sekund. Ulla nas nato vsake pol ure – v primeru, da se ne spomnimo sami – opomni, da je čas za požirek. »Tako te v osem urnem delavniku spomni, da vsaj 16-krat dvigneš kozarec ali stekleničko in se osvežiš z dragoceno vodo. Rezultati t.i. user testingov so pokazali, da uporabniki s pomočje Ulle spijejo dva do trikrat več vode na dan,« pripoveduje Cica Gajić Grabovac iz DietPointa.

Kako je Ulla dobila svoje ime? Ula je med drugim reka v Ukrajini, sicer pa je tudi vodno ime, ki v keltskem jeziku pomeni dragulj morja. V enem izmed afriških plemen je Ula tudi zaščitnica vode in morskih globočin.

Ulla vas bo osem urnem delavniku spomnila, da vsaj 16-krat dvignete kozarec ali stekleničko in se osvežite z vodo (Vir slike: DietPoint).

Ulla nas opomni na pitje že zjutraj

Ulla nas na pitje opomni s svetlobim utripajočim opomnikom: »Frekvenca svetlobnega opomnika je prilagojena zaznavanju našega perifernega vida, tako da lahko opomnik zaznamo tudi s kotičkom očesa. S senzorjem, ki zaznava tresljaje, Ulla ve, kdaj ste v bližini in se vklopi takoj, ko vas zazna. Še posebej je to pomembno zjutraj, saj začne utripati takoj, ko nas zazna, da ne pozabimo napolniti kozarca ali stekleničke z vodo še preden se poženemo v dnevne naloge

V raziskavo vključili 120 tisoč oseb

Za potrebe razvoja, ki je potekal osem mesecev, so izvedli tudi raziskavo na vzorcu 120 tisoč anketirancev, v kateri je 60 odstotkov anketirancev odgovorilo, da pije premalo vode. Pri snovanju se je ekipi DietPointa pridružil še strokovnjak za telekomunikacije iz Fakultete za elektrotehniko, dva industrijska oblikovalca in predstavnik Tecosa, Slovenskega razvojnega centra za orodjarstvo.

Ulla brez enega samega gumba

»Eden največjih izzivov je bilo oblikovati enostavno uporabniško izkušnjo,« Ulla je sicer enostavna za uporabo, a je bilo programiranje dosti večji izziv. Poseben izziv je predstavljala tudi postavitev odzivnega proizvodnega procesa, torej, da je Ulla hitro dobavljiva. »Cilj je bil enostavna integracija v vsakdanje življenje in izdelava samostojnega opomnika, ki na sebi nima niti enega gumba in tako ne potrebuje dodatnega upravljanja,« pojasnjuje sogovornica.

Ulla je na voljo v šestih barvah, namestimo pa jo lahko na kozarec ali stekleničko (Vir slike: DietPoint). 

Eno za domov, drugo za v službo

Testiranje jim je prineslo še eno zanimivo informacijo: uporabniki so si želeli imeti dve Ulli, eno v službi in eno doma, ter željo po različnih barvah. Tako je Ulla na voljo v šestih barvah. Že ob lansiranju so se usmerili tudi na tuji trg, spletno stran so pripravili tudi v angleščni: »Naše podjetje je tudi lastnik mobilne aplikacije DietPoint, ki ima več kot pet milijonov prenosov, večina jih je iz ZDA, ki je tako za nas primarni trg.«

Do konca letošnjega leta načrtujejo prodati 20 tisoč Ull, do konc a naslednjega pa 100 tisoč.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje