Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Ekipa slovenskega startupa DietPoint, ki je pred leti zasnovala istoimensko aplikacijo, je pred tedni na trg poslala pametni opomnik Ullo, ki nas opominja, da spijemo (še) več vode. Do konca letošnjega leta načrtujejo prodajo 20 tisočih.
Zaščitnica vode in morskih globočin na vaši pisalni mizi

Tudi vi pijete premalo vode? Slovensko podjetje ima rešitev (Vir slike: Ulla).

Ulla je elektronski opomnik, ki nas opozarja, da moramo piti vodo. Za razliko od mnogih drugih pametnih napravic, Ulla ni povezana s telefonom, saj so v slovenskem podjetju prepričani, »da imamo že preveč stvari povezanih s telefonom«.

Uporabniki z Ullo spijejo do trikrat več vode na dan

S pomočjo silikonskega plaščka jo namestimo na kozarec ali stekleničko, namestitev pa traja zgolj nekaj sekund. Ulla nas nato vsake pol ure – v primeru, da se ne spomnimo sami – opomni, da je čas za požirek. »Tako te v osem urnem delavniku spomni, da vsaj 16-krat dvigneš kozarec ali stekleničko in se osvežiš z dragoceno vodo. Rezultati t.i. user testingov so pokazali, da uporabniki s pomočje Ulle spijejo dva do trikrat več vode na dan,« pripoveduje Cica Gajić Grabovac iz DietPointa.

Kako je Ulla dobila svoje ime? Ula je med drugim reka v Ukrajini, sicer pa je tudi vodno ime, ki v keltskem jeziku pomeni dragulj morja. V enem izmed afriških plemen je Ula tudi zaščitnica vode in morskih globočin.

Ulla vas bo osem urnem delavniku spomnila, da vsaj 16-krat dvignete kozarec ali stekleničko in se osvežite z vodo (Vir slike: DietPoint).

Ulla nas opomni na pitje že zjutraj

Ulla nas na pitje opomni s svetlobim utripajočim opomnikom: »Frekvenca svetlobnega opomnika je prilagojena zaznavanju našega perifernega vida, tako da lahko opomnik zaznamo tudi s kotičkom očesa. S senzorjem, ki zaznava tresljaje, Ulla ve, kdaj ste v bližini in se vklopi takoj, ko vas zazna. Še posebej je to pomembno zjutraj, saj začne utripati takoj, ko nas zazna, da ne pozabimo napolniti kozarca ali stekleničke z vodo še preden se poženemo v dnevne naloge

V raziskavo vključili 120 tisoč oseb

Za potrebe razvoja, ki je potekal osem mesecev, so izvedli tudi raziskavo na vzorcu 120 tisoč anketirancev, v kateri je 60 odstotkov anketirancev odgovorilo, da pije premalo vode. Pri snovanju se je ekipi DietPointa pridružil še strokovnjak za telekomunikacije iz Fakultete za elektrotehniko, dva industrijska oblikovalca in predstavnik Tecosa, Slovenskega razvojnega centra za orodjarstvo.

Ulla brez enega samega gumba

»Eden največjih izzivov je bilo oblikovati enostavno uporabniško izkušnjo,« Ulla je sicer enostavna za uporabo, a je bilo programiranje dosti večji izziv. Poseben izziv je predstavljala tudi postavitev odzivnega proizvodnega procesa, torej, da je Ulla hitro dobavljiva. »Cilj je bil enostavna integracija v vsakdanje življenje in izdelava samostojnega opomnika, ki na sebi nima niti enega gumba in tako ne potrebuje dodatnega upravljanja,« pojasnjuje sogovornica.

Ulla je na voljo v šestih barvah, namestimo pa jo lahko na kozarec ali stekleničko (Vir slike: DietPoint). 

Eno za domov, drugo za v službo

Testiranje jim je prineslo še eno zanimivo informacijo: uporabniki so si želeli imeti dve Ulli, eno v službi in eno doma, ter željo po različnih barvah. Tako je Ulla na voljo v šestih barvah. Že ob lansiranju so se usmerili tudi na tuji trg, spletno stran so pripravili tudi v angleščni: »Naše podjetje je tudi lastnik mobilne aplikacije DietPoint, ki ima več kot pet milijonov prenosov, večina jih je iz ZDA, ki je tako za nas primarni trg.«

Do konca letošnjega leta načrtujejo prodati 20 tisoč Ull, do konc a naslednjega pa 100 tisoč.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje