Zaupajte svojim občutkom

Ne glede na to, ali ste se že domislili odlične poslovne ideje ali ne - kmalu se bo zopet potrebno domisliti nečesa novega. Kam torej po navdih? Teorij o tem, kje boste dobili najboljše ideje, je veliko, tokrat pa vam predstavljamo tisto o vašem občutku.

Kot podjetnik se morate neprestano truditi, da se domislite novih poslovnih idej. Neprestano morate ustvarjati vizijo jutrišnjega dne, ideje, ki danes še ne obstajajo (v takšni ali drugačni obliki), in glavni vir vseh teh idej pa bi največkrat moral biti prav vaš občutek.

Preberite si nekaj nasvetov – kako slediti, zaupati in graditi na svojem občutku oz. intuiciji?

Sledite svojim interesom

Kadar se ne morete otresti ene ideje, je to zato, ker ima neko težo. Če vas določena ideja tako veseli, da ponoči ne morete zaspati ob misli nanjo, jo enostavno morate uresničiti.

Morda takšna ideja nima velikega potenciala, če pa vas tako močno veseli, potem morate nekaj storiti. Imejte v mislih: bolj kot vas nekaj veseli, večja je verjetnost, da vam bo uspelo.

Popolnoma se posvetite svoji ideji

Vsaka dobra intuicija mora biti podprta s predanostjo in s trdim delom.

Če imate zares dober občutek glede določene poslovne ideje, potem se ji popolnoma predajte. Vsak dan se osredotočite na delo in dnevno storite kar največ, kar je v vaši moči.

Pri tem nikar ne dopustite, da vas postane strah. Že zgolj trenutek strahu vam bo prinesel težave, saj vas strah prisili k temu, da pričnete dvomiti vase.

Potopite se v svet vaše poslovne ideje

Ljudje nismo rojeni s poslovno intuicijo, temveč se jo naučimo s časom.

Šele ko postanete interaktivni in sodelujete z ljudmi, ki jih zanima podobna tema, se vam odpre popolnoma nov svet.

Sčasoma boste razvili intuicijo, vendar šele na osnovi dobrega poznavanja industrije oz. določenega področja.

Ne upoštevajte pravil

Večino pravil so postavljali ljudje, ki so pred nekaj leti ali celo pred nekaj desetletji imeli intuicijo glede določene stvari. Vi pa živite v sedanjosti in morate zaupati svojim lastnim občutkom.

Vodje in podjetniki, ki danes sledijo svoji intuiciji, bodo pisali nova pravila za jutri.

Dovolite svoji poslovni ideji, da se spremeni

Kadar sledite svoji intuiciji, morate dopustiti svoji ideji, da se po potrebi tudi spremeni.

Ideja se bo spreminjala in se razvijala, tega ne smete preprečevati.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje