Zavarovalnica Triglav in Si.mobil prejemnika evropske nagrade FEIEA Grand Prix 2014

Avtor Maja Borštnik — 19.11.2014
Komentiraj!
Združenje evropskih internih komunikatorjev FEIEA je v Londonu podelilo nagrade FEIEA Grand Prix 2014. Med nagrajenci sta bila tudi dva slovenska primera, in sicer iz podjetij Zavarovalnica Triglav in Si.mobil.
Zavarovalnica Triglav in Si.mobil prejemnika evropske nagrade FEIEA Grand Prix 2014

Nagrado je prevzela Irena Zupančič Cimerman, urednica revije Inside (Vir slike: Taktik d.o.o.)

Letos je Združenje evropskih internih komunikatorjev FEIEA na evropsko tekmovanje internih komunikacij FEIEA Grand Prix 2014 prejelo 108 prijav iz 12 držav, med njimi šest slovenskih.

Prijavitelji so se potegovali za mesta med najboljšimi evropskimi praksami v 14 kategorijah - od tiskanih in elektronskih medijev, do internih komunikacijskih strategij in dogodkov. Po treh krogih žiriranja, ki so potekali na nacionalni in mednarodni ravni, je žirija izbrala tri najboljše prakse v vsaki kategoriji.

In najboljši v Evropi so…

  • Najboljša interno-komunikacijska strategija v letu 2014 je nastala v Sloveniji v podjetju Zavarovalnica Triglav s projektom FRAUD - interna kampanja o zavarovalniških prevarah.
  • Najboljšo strategijo komuniciranja sprememb so pripravili v portugalski podružnici Deloitte s projektom Tax with love.
  • Najboljša mednarodna komunikacijska strategija prihaja iz Italije, projekt We are energy je izpeljalo podjetje EnelSpa.
  • Nagrado za najboljšo večjezično publikacijo je osvojilo francosko podjetje GeoPost za interno publikacijo One Magazine.
  • Zmagovalna interna revija izhaja na Nizozemskem v podjetju ABN AMRO, ki izdaja za svoje zaposlene revijo Tomorrow magazine.
  • Najboljši interni časopis izhaja v Združenem kraljestvu, Heathrow Airport izdaja časopisHeathrow Life.
  • Letošnja najboljša fotografija v internih publikacijah prav tako prihaja iz Združenega kraljestva – fotografija z imenom Unprecedented je nastala pod okriljem organizacije 44 Communications.
  • Najboljša naslovnice revije je letos nastala na Nizozemskem in sicer pri reviji DL magazine, ki jo izdaja podjetje Delta Lloyd Group.
  • Nagrada za najboljšo grafiko je letos šla v Belgijo, nastala je pod okriljem organizacije MLOZ - Union nationale des mutualités libres za projekt Louise travaille intelligemment.
  • Najboljša interna digitalna komunikacija je nastala v slovaškem podjetju Allianz za Stay tuned… Allianz TV.
  • Najboljši intranet imajo na Portugalskem v podjetju EDP – energias de Portugal z imenomedpON intranet. Najboljša avdio-vizualna rešitev prihaja iz Združenega kraljestva, nastala je v podjetju Barclays za projekt Day in My Life – Serving Customers With Disabilities and Impairments.
  • Najboljšo uporabo družabnih omrežij so izpeljali v Češki republiki v podjetju Česká spořítelna za projekt Using google app tools.
  • Najboljši interno-komunikacijski dogodek pa so izpeljali v avstrijskem podjetje Telekom Austria AG z dogodkom za zaposlene Meet the speaker.

Slovenija je poleg osvojenega prvega mesta v kategoriji najboljša interna komunikacijska strategija osvojila tudi drugo mesto v kategoriji najboljša naslovnica interne revije, ki jo je prejela Si.mobilova revija za zaposlene Inside.

Kdo je sestavljal žirijo?

Na nacionalni ravni je med prispelimi slovenskimi prijavami za nagrado FEIEA žiriranje potekalo v zasedbi organizacijskega odbora PRSS sekcije za interno komuniciranje, ki ga sestavljajo Marijana Jazbec, Maruša Bertoncelj, Tina Vojnović, Urška Ojsteršek, Brane Janjič, Stanka Ritonja in Marjeta Tič Vesel.

Na polfinalni ravni žiriranja za nagrado FEIEA je barve Slovenije v Evropi zastopala žirija, ki so jo sestavljali: svetovalka za komunikacijski management Tina Vojnović iz agencije za komunikacijski management Taktik, urednica internih glasil Urška Ojsteršek in vodja internega komuniciranja v podjetju Petrol, fotograf Primož Lavre in glavni urednik fotografije pri reviji Reporter, grafični oblikovalec Marko Marinšek iz agencije za celostne rešitve na področju grafičnega oblikovanja in fotografije Studio Marinšek, svetovalka za on-line komuniciranje Jasna Suhadolc in direktorica agencije Virtua,ter organizatorka dogodkov Bojana Planina iz podjetja za filmsko dejavnost in marketing Studio Mozaik.

V finalnem žiriranju, ki je letos potekalo v Lizboni, pa je Slovenijo zastopala Anja Potočnik, vodja internega komuniciranja v SIJ. 

Vir: Taktik.si

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice