“Zavrnitev Googla je bila prava odločitev”

Mladi podjetnik Darian Shirazi, ki je že kot najstnik uspel s prodajo na eBayu, kasneje pa ustanovil startup, ki je danes vreden med pol in eno milijardo dolarjev, je prepričan, da se tveganje v podjetništvu lahko še kako izplača.
"Zavrnitev Googla je bila prava odločitev"

“Zavrnitev Googla je bila prava odločitev” (Vir slike: BusinessInsider.com)

eBay kot odskočna deska

Shirazi je s svojo podjetniško kariero začel pri rosnih 15 letih, ko se je lotil preprodaje računalniških komponent na eBayu.

Posel mu je odlično stekel in zaradi odličnih poslovnih rezultatov so ga kmalu opazili pri eBayu, kjer so mu ponudili dveletno prakso. Poslovno priložnost je Shirazi seveda sprejel in uspelo mu je zgraditi dobre in močne povezave s Silicijevo dolino. Celo tako dobre, da je dobil delo prvega pripravnika pri Facebooku.

Pri podjetju Marka Zuckerberga, ki je tedaj štelo le 12 zaposlenih, je preživel dve zanimivi leti in pri tem užival zaslužke, o kakršnih lahko večina 20 letnikov le sanja. A odločil se je, da se poda na samostojno podjetniško pot.

Nastal je startup Fwix, današnji Radius

Njegov novi startup Fwix, ki se je ukvarjal z iskanjem uporabne vsebine na spletu in trženjem medijskim podjetjem, je hitro zaživel in že ob samem začetku, leta 2011, je Shirazi prejel Googlovo ponudbo za prevzem Fwixa. A tudi 35 milijonov vredna ponudba spletnega giganta ni prepričala mladega podjetnika, da se odreče svoji poslovni ideji, saj je bil prepričan, da startup Fwix čaka svetla prihodnost.

“Uspešen sem, ker berem knjige” >>

S širitvijo poslovanja – Shirazi se je odločil, da ponudbo razširi ne le na medijska podjetja, temveč tudi na podjetja iz drugih področij – je sledilo tudi preimenovanje podjetja. Radius, kot se glasi novo ime podjetja, je v treh letih postal eden najbolj priljubljenih podjetij na področju pomoči pri trženju, s čimer je pridobil zanimanje številnih investitorjev.

Vrednost Radiusa danes med 0,5 in 1 milijardo dolarjev

Pred nekaj dnevi je tako Shirazi sprejel ponudbo Petra Thiela, ki je preko svojega sklada tveganega kapitala Founders Fund skupaj z investitorskimi družbami AME Cloud Ventures, Formation 8 in Salesforce Ventures v podjetje vložil 50 milijonov dolarjev investicije. In to le manj kot leto dni po tem, ko je Radius od investitorjev prejel 54 milijonov dolarjev.

S tem je vrednost podjetja, ki uživa 400 odstotno rast prihodkov, močno narasla, Shirazi ga je ocenil med 0,5 in 1 milijardo dolarjev. Njegova odločitev, da leta 2011 ne proda svoje poslovne ideje Googlu, se je torej izkazala za več kot odlično.

Vir: Business Insider

Peter Thiel je posameznik z impresivno kariero v podjetniškem in investitorskem svetu. S svojim delom je pripomogel k korenitim spremembam na številnih področjih, danes pa se kot investitor intenzivno posveča pomoči mladim startupom. Kako mu je uspelo zgraditi ne le enega, temveč celo več zelo uspešnih startupov >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje