Zaživel je novi slovenski startup: Doctrina d.o.o.

Avtor — 19.11.2013
Pred kratkim je na slovenski startup sceni zaživelo novo podjetje, Doctrina d.o.o., ki bo dodalo svoj prispevek na področje farmacije, natančneje na področje izobraževanja lekarniških delavcev. Ustanovila sta ga mlada podjetnika Tomaž Erjavec in Jure Pučko ob podpori investitorja Salus d.d..
Zaživel je novi slovenski startup: Doctrina d.o.o.

Zaživel je novi slovenski startup: Doctrina d.o.o.

Zaživelo je novo podjetje, Doctrina d.o.o., ki bo dodalo svoj prispevek na področje farmacije, natančneje na področje izobraževanja lekarniških delavcev.

Neredko se namreč dogaja, da le-ti niso dovolj poučeni in strankam ne znajo dovolj dobro in pravilno svetovati, izobraževanja strokovnih sodelavcev na terenu pa so sicer učinkovita, a hkrati dolgotrajna in draga. In prav tu nastopi Doctrina, ki z istoimenskim spletnim portalom farmacevtskim podjetjem ponuja možnost, da na enem mestu vrhunsko izobrazijo ključne osebe, katerih naloga je učinkovita prodaja njihovih izdelkov.

To lahko storijo s pripravo kratke video predstavitve o izdelku, ki jo nato objavijo na spletnem mestu Doctrina.si. Na ta način lahko zaposleni po lekarnah po vsej Sloveniji dostopajo do vsebin kadarkoli in kjerkoli, do informacij pa lahko prav tako dostopajo tudi strokovni sodelavci podjetja. Farmacevtska podjetja na ta način prihranijo čas in stroške izobraževanj, v lekarnah pa se dvigne poznavanje izdelkov.

»Portal Doctrina.si je zasnovan kot spletno mesto, ki omogoča hiter in učinkovit prenos znanja med farmacevtskimi podjetji in lekarnami. Strokovno svetovanje bo z uporabo portala lažje, predvsem pa kakovostnejše, hitrejše in cenejše«, je povedal Tomaž Erjavec, eden izmed dveh soustanoviteljev podjetja.

Tomaž je podjetje ustanovil skupaj z Juretom Pučkom, ki je zadolžen za področje prodaje. »S soustanoviteljem oba prihajava iz farmacevtske panoge, kjer sva videla probleme, s katerimi se srečujejo strokovni sodelavci na terenu. Tako smo v sodelovanju s farmacevtskimi podjetji, lekarnami ter podjetjem Salus prišli do rešitve. Razvoj projekta je trajal približno leto dni,« je zgodbo podjetja Doctrina d.o.o. na kratko orisal Tomaž, ki je v svetu podjetništva približno eno leto: »V 2012 sem ustanovil podjetje Oculus, ki se ukvarja z izboljšanjem uporabniške izkušnje potrošnikov na vseh komunikacijskih kanalih.«

Podjetje sodeluje tudi s strokovnjaki iz farmacevtskih podjetij in lekarn, tu pa je še Anja Križnik Tomažin, ki naročnikom pomaga, da so predstavitve in nastopi res kvalitetni. Veliko podporo imajo tudi pri njihovem soustanovitelju in investitorju, podjetju Salus d.d.

»Vesel sem, ker so takoj prepoznali vse prednosti rešitve, ki jo ponujamo, jo pomagali razviti do konca ter z investicijo omogočili nov startup, ki bo v naslednjih letih omogočil nova delovna mesta ter dvignil znanje zaposlenih v lekarnah, da se bodo lahko lažje odločili pri svetovanju o primernem izdelku«, svojega navdušenja ni mogel skrivati Tomaž.

In še načrti mladega podjetja za prihodnost? »Naš načrt za prihodnost (jutri) je trdo delo. S čim tesnejšim povezovanjem, tako z lekarnami kot s farmacevtskimi podjetji, si želimo ustvariti portal, ki bo učinkovit in enostaven za uporabo – za vse vpletene. Tudi tujina je v planu, vendar z njo ne želimo prehitevati«, je zaključil Tomaž.

Več na spletni strani: www.doctrina.si

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje