ZDA: Internetno oglaševanje v 3. četrtletju vredno 6,4 milijarde dolarjev

Avtor Gregor Čehovin — 08.12.2010
Komentiraj!
Prihodki internetnega oglaševanja v ZDA so v 3. četrtletju letošnjega leta dosegli 6,4 milijarde ameriških dolarjev, kažejo podatki združenja IAB. To je 17% več kot v enakem obdobju leta 2009 in hkrati rekordna vrednost med vsemi opazovanimi 3-mesečnimi obdobji.
ZDA: Internetno oglaševanje v 3. četrtletju vredno 6,4 milijarde dolarjev

Ob koncu leta imajo na oglaševalske prihodke vpliv tudi praznični nakupi, zato bodo pri IAB verjetno kmalu oznanili nove rekordne številke (foto: sxc.hu).

Predhodni rekord je segal v zadnje četrtletje leta 2009, ko je bilo v ZDA internetnemu oglaševanju namenjenih 6,3 milijarde dolarjev.

IAB-jeve ocene stopnje rasti internetnega oglaševanja v ZDA so se povečevale skoraj vse od začetka desetletja. Vidna izjema je leto 2009, ko je svoj pečat na tem področju pustila gospodarska kriza.

Oglaševalci digitalnim medijem pripisujejo vse večji pomen, kar je posledica tega, da potrošniki internetu namenjajo vse več, tradicionalnim medijem pa vse manj pozornosti. "Internet je preobrazil vsakdanje življenje potrošnikov in njihovo doživljanje zabave, informacij in blagovnih znamk," je dejal IAB-jev izvršni direktor Randall Rothenberg.

ZDA-internetno-oglasevanje-v-3-cetrtletju-vredno-6-4-milijarde-dolarjev.png


Vir: Iab.net, 17.11.2010

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice