Želite delati pri Uberju? Pripravite se na ta vprašanja!

Če želite delati pri enem od najbolj vročih startupov ta trenutek, se dobro pripravite. Vprašanj, kot smo jih bili vajeni pri Googlu, ne boste dobili. Uber od kandidatov zahteva premišljene odgovore o konkretnih situacijah.
Želite delati pri Uberju? Pripravite se na ta vprašanja!

Želite delati pri startupu Uber? Preverite, kaj vas bodo vprašali na razgovoru (Vir slike: YouTube).

Na dan so prišla nekatera vprašanja kandidatom, ki si želijo postati del Uberjeve ekipe. Ta zahtevajo od kandidata precej izvirnosti in natančnosti. Vprašanj, kaj bi storili, če bi bili zadnji preživeli v letalski nesreči (to je vprašanje, ki ga je priljubljena spletna storitev Airbnb zastavila kandidatom v Portlandu), na kakšen način bi izbrali 300 od 2 tisoč neprebranih elektronskih sporočil in nanje odgovorili (vprašanje, ki ga zastavlja Dropbox), in kdo bi zmagal v dvoboju med Spidermanom in Batmanom (vprašanje s strani univerze Stanford), pri startupu Uber ne boste dobili.

Za delovna mesta, ki se navezujejo na marketing, logistiko, operativo in ostale oddelke, boste dobili naslednja vprašanja.

Pozitivne osebe, ki jih nezadovoljni sodelavci ne spravijo v obup

Kako delujete v delovnem okolju, v katerem so ljudje izjemno nezadovoljni oziroma nesrečni z vami oziroma vašim podjetjem? Startup si najverjetneje želi slišati, da ste pozitivna oseba, motivacijsko naravnana, ki lahko s svojo dobro voljo »okuži« še preostali kolektiv. V pozitivnem vzdušju je vsako delo lažje.

Poznate podjetje, ki je več vredno kot startup Uber? >>

Brez družbenega življenja, a v družbi s startupom

Ali ste pripravljeni žrtvovati svoj prosti čas in razmerje za delo v startupu Uber? Delo od vas zahteva od 80 do 90 ur na teden. To je, preračunano, 16 ur na dan, oziroma če štejemo še soboto in nedeljo, nekaj več kot 10 ur na dan dela. Če dajete prednost družini (s čimer ni popolnoma nič narobe), potem je že sama priprava prošnje za delo pri omenjenem startupu brezpredmetna. Uber si med svojim kolektivom želi ljudi, ki so popolnoma predani zgolj in samo delu. Eno od naslednjih vprašanj, ki so ga prejeli kandidati, je tudi, kako bi se počutili, če ne bi imeli več družbenega življenja.

Če ne bi imeli na voljo nič finančnih sredstev, kako bi …

Kako bi brez dodeljenih finančnih sredstev promovirali storitev UberLove? Gre za startupov  produkt, prek katerega lahko uporabniki prejmejo posebne ugodnosti. Uber želi slišati kreativne odgovore. Tudi brez denarja je možno promovirati dobre storitve, mar ne?

Zakaj še ne uporabljate naše aplikacije?

Navdušeni smo nad vašim življenjepisom, a kot je videti, še nikoli niste uporabili Uber, vam bodo povedali na razgovoru. Vsekakor bo sledilo vprašanje, zakaj. Pri tovrstnih odgovorih je potrebno biti previden, saj so odločilnega pomena. Pomislite, ste morda uporabili že konkurenčno aplikacijo oziroma storitev? Povejte in jo ocenite.

Zakaj bi moral voznik uporabljati aplikacijo Uber?

V manj kot štirih stavkih povejte, kako bi voznika, ki razmišlja o prijavi na Uber, prepričali v uporabo. To je bilo eno od vprašanj, ki so jih prejeli kandidati za delo v oddelku operative in logistike. Podobno vprašanje, ki so ga že zastavili na razgovorih za delo, je bilo, kaj bi dejali vozniku, ki razmišlja o opustitvi dela prek aplikacije Uber. Izpostavitev pozitivnih prednosti in lastnega razmišljanja ne bo škodilo.

Je Lyft boljši od aplikacije Uber?

Kakšna je prednost aplikacije Uber v primerjavi z aplikacijo Lyft? Prav na podlagi tovrstnega vprašanja je dobro, če si konkurenčne aplikacije pregledate doma. Preizkusite jih in naredite domačo nalogo.

Zbrali smo vse mite o aplikaciji Uber >>

Kako najti nove voznike?

Če bi vam dejali, da morate ta mesec najti kar 100 novih voznikov, kako bi se spoprijeli s to nalogo? Podobno kot pri prejšnjem vprašanju, pripravite se na takšna vprašanja že doma. Kje bi jih poiskali in na kakšen način bi pristopili do njih? Zakaj bi se po vašem mnenju morali pridružiti ekipi startupa?

Uberjeva konkurenca prihaja v isto mesto, kjer je Uber že na voljo. Če bi bili eden od njih, kako bi Uberju kradli stranke? Če bi bili na mestu startupa Uber, kako bi prepričali voznike, naj ostanejo? Premislite o prednostih in slabosti produkta.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje