Želite v Silicijevo dolino?

V Hekovniku pripravljajo novo generacijo programa BoundBreaker, ki vas pelje v Silicijevo dolino po strateške partnerje, investitorje ter neprecenljive izkušnje. Vse potrebno znanje, orodja in dokumentacijo prejmete ter pripravite tekom programa.
Želite v Silicijevo dolino?

Želite v Silicijevo dolino? (Vir slike: sxc.hu)

Ob koncu programa odpotujete v Silicijevo dolino za enega do dveh mesecev, pitchate (se predstavljate) pred investitorji in startupi ter pričnete s pridobivanjem investicije in strateških partnerjev, razširite svojo perspektivo, predvsem pa se okužite s “Silicon Valley State of Mind”.

Hkrati z novo generacijo programa je z “obratovanjem” pričela tudi Startup hiša, projekt balkanskih startupov (Vox.io, Zemanta, Toshl, Shoutem) ter Hekovnika, ki startupom in posameznikom omogoči bivanje v centru startup sveta v San Franciscu. Ekipe programa BoundBreaker za časa svojega obiska bivajo v startup hiši, v kolikor pa se za sam program ne boste odločili, še vedno pa želite obiskati Silicijevo dolino, pa nas vseeno lahko pocukate za rokav.

Kakšne profile podjetij iščete, kdo ima največ možnosti? V kateri razvojni fazi morajo biti podjetja? Je dovolj faza ideje z velikim potencialom ali mora biti formirana že ekipa ter nekaj korakov do realizacije ideje?

Priporočamo MP intervju: Filip Muki Dobranić – Zavod Hekovnik

Tomaž Frelih, Hekovnik: “Iščemo podjetja, ki so v fazi zaključevanja produkta in je ta produkt tudi globalno tržno zanimiv. Največ možnosti imajo seveda podjetja, čigar produkt je že dokazal, da rešuje problem in so uporabniki pripravljeni za to tudi plačati, za samo rast in širitev pa potrebujejo denar. Vemo, da takih projektov ni veliko, zato vsem v našem programu pomagamo, da čim prej dokažejo potrebno in pričnejo z trženjem. Na drugi strani pa ekipam pomagamo, da tekom obiska Silicijeve doline pridobijo kar največ kontaktov, odzivov na produkt. Nekateri pričnejo s pogovori z investitorji, drugi pa si pridobijo nove kupce in stranke. Za samo prijavo in udeležbo na programu podjetje ni potrebno. Je pa kar nujno, da bo produkt na trgu (vsaj v testni verziji) ob obisku Silicijeve doline pomladi 2013.”

Vir: Hekovnik

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje