Zen Egg v dobrih dveh dneh uspel na Kickstarterju

Slovenski oblikovalec Gašper Premože je v dobrih dveh dneh kampanje na platformi za množično financiranje Kickstarter uspel zbrati dovolj podpore za proizvodnjo lesenega jajca ZenEgg.
Zen Egg v dobrih dveh dneh uspel na Kickstarterju

ZenEgg v dobrih dveh dneh uspel na Kickstarterju (Vir slike: Freeimages.com)

Na platformi za množično financiranje Kickstarter je v pred nekaj dnevi zaživel nov slovenski projekt, s katerim oblikovalec Gašper Premože zbira sredstva za proizvodnjo lesenega jajca ZenEgg – majhnega osebnega totema, ki je namenjen sproščanju in uživanju v trenutku tukaj in zdaj. 

S kampanjo na Kickstarterju želi Gašper zbrati sredstva za zagon prve serije 190 izdelkov, za kar bi potreboval 2.200 ameriških dolarjev. Ta cilj mu je uspelo doseči uspelo doseči po le dobrih dveh dneh kampanje, domiselen izdelek pa je postal pravi hit, saj se kampanja približuje 360 odstotni podpori projektu.

V kampanji, ki bo trajala do 13. januarja, je ZenEgg na voljo za 18 dolarjev, košarico treh jajc pa ponujajo za 45 dolarjev.

ZenEgg – osebni leseni totem

Gašper je na idejo izdelave takšnega predmeta prišel, ko je ugotovil, da si zaradi hitrega tempa življenja pogosto pozabi vzeti čas zase: “Ko sem bil pod stresom, ujet pred računalniskim ekranom, sem popolnoma spregledal dejstvo, da z mislimi nisem pri stvari.”

Vse to je močno vplivalo na njegovo delo, zato se je odločil svoj čas posvetiti oblikovanju predmeta, ki bi ga opomnil, da si mora vzeti trenutek zase. “Ljudje smo čutna bitja, vedno imamo kaj v rokah. Doumel sem, da vsak predmet, ki ga držimo, vabi k neki aktivnosti. Ravno zato sem želel oblikovati predmet, ki bi nas vzpodbudil, da se odklopimo,” pravi Gašper.

Podprite projekt na Kickstarterju >>

V iskanju primerne oblike, ki bi se popolnoma prilegala dlani, in materiala, ki bi držanje predmeta spremenil v prijetno čutno izkušnjo, je rešitev našel v preprostem jajcu, narejenem iz lesa slovenskega oreha, hruške in javora. Zaobljena oblika, občutek topline masivnega lesa in njegov pomirjajoč vonj v ljudeh vzbudita željo, da odložijo skrbi in uživajo v čutnosti trenutka. Poleg tega zaradi svoje ergonomske oblike ZenEgg deluje kot masažni pripomoček, ki sprošča napetosti v telesu.

Ročno izdelana jajca so obtežena tako, da so samostoječa. Ne glede na to, kako jajce postavimo, se to zaziba v stoječ položaj, opazovanje njihovega nihanja pa ponuja pravo meditativno izkušnjo.

“ZenEgg s svojim umirjajočim zibanjem uprizarja prehod v umiritev, zen, balansiranje – tisto, kar želimo doseči v času, ki si ga vzamemo zase, se izprašamo, razmislimo in pohvalimo ali izrečemo pozitivne misli in afirmacije ter se prestavimo v stanje miru in moči,” izkušnjo opisuje oblikovalec.

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje