Zmagovalci Seedcampa naravnost na učne ure

Avtor — 18.11.2009

Vedno znova je od start-up podjetij moč slišati, da je eden izmed glavnih razlogov, poleg odličnih mentorjev, nasvetov in poslovnih priložnosti, za prijavo na Seedcamp Week, podpora, ki so je deležne zmagovalne ekipe v treh mesecih po razglasitvi zmagovalcev.

Zmagovalci Seedcampa naravnost na učne ure

Seedcamp zmagovalcem ponuja vedno nove ugodnosti (slika: blog.seedcamp.com)

Letošnje leto so se organizatorji kampa odločili za majhne spremembe. Del podpore je bil namreč v obliki učnih ur z uglednimi svetovalci o uporabniških izkušnjah ThoughtWorks. Zmagovalci so tako imeli dobro priložnost izboljšati in izpiliti uporabnost izdelkov lastnega podjetja. Ni pomembno, kako odlično tehnologijo si lasti izdelek oziroma kakšne so njegove posebnosti, če uporabnik v njem ne najde rešitve za svoj problem. 

Vsaka ekipa je imela na voljo štiri učne ure s strokovnjakoma Marc McNeillom in Eeweiom Chenom. Verjetno ni potrebno posebej omenjati, da so bila podjetja izredno zadovoljna z učnimi urami, ki so jim pomagala na veliko načinov. Med njimi so se znašla podjetja Platogo (uspelo mu je izboljšati marketinški koncept in socialne aspekte svojega izdelka), Kwaga (ukvarja se z izdelovanjem avtomatskega email asistenta, ki bo sporočila razvrščal po prioriteti) in Codility. 

Nekatere ekipe nameravajo s podjetjem ThoughtWorks sodelovati tudi v prihodnosti. 

 

Vir: Seedcamp

Oznake: