Zmagovalci StartUP Weekenda v Tovarni Podjemov – ekipa Monitio

Častni zmagovalni naziv Startup Weekenda Slovenija, ki je potekal od 4. do 6. aprila 2014 v petih mestih na šestih lokacijah po Sloveniji, je v mariborski Tovarni podjemov prejela ekipa Monitio, ki je razvila produkt, v prvi vrsti prijazen starejšim.
Zmagovalci StartUP Weekenda v Tovarni Podjemov – ekipa Monitio

Zmagovalci StartUP Weekenda v Tovarni Podjemov – ekipa Monitio (Vir fotografije: Urban Lapajne)

Ekipo Monitio sestavlja sedem članov, izmed katerih je večina še dijakov: pet članov namreč prihaja iz II. gimnazije Maribor ter dva s FERI-ja. Starost Jureta Dvoršaka, Luke Miletiča, Tima Lepa, Matica Rutarja, Aljoše Markovića, Bojana Potočnika in Mateja Špana se tako giba med 16 in 19 let. Njihova interesna sfera je predvsem podjetništvo in ekonomija, obenem pa jih zanimata tudi dizajn in programiranje.

Produkt, prijazen starejšim

Problem, ki ga rešuje ekipa Monitio, se skriva v opozorilih ljudi, ki morajo vsakodnevno jemati zdravila in na slednja pogosto pozabijo. Zapestnica, ki jo je inovirala ekipa, bo z vibriranjem opozorila uporabnika, da mora vzeti zdravila in mu tako olajšala vsakdan.“Prvič se je ideja o zapestnici pojavila, ko je Luka na podjetniškem krožku na naši šoli izpostavil problem svoje babice, ki pogosto pozabi vzeti zdravila. Bolečina problema se nam je  zdela dovolj velika in padla je ideja o zapestnici, ki bi starejše opominjala, da pravočasno vzamejo zdravila. Od takrat idejo še vedno razvijamo in izboljšujemo,” nam zametke ideje pojasni ekipa.

                                              Fotografija: Urban Lapajne

“Udeležba na StartUp Weekendu kot izjemna izkušnja”

“Kot ekipa se počutimo odlično, skupaj rešujemo spore, se zabavamo in usklajujemo. Udeležba na StartUp Weekendu je bila izjemna izkušnja, ki nam je dala dodatno motivacijo in nas prepričala, da smo na pravi poti. Najprej tako želimo pridobiti sredstva za izdelavo manjše serije zapestnic, da jo lahko testiramo. Z dovolj dobrim izdelkom bo sledila Kickstarter kampanja in lansiranje zapestnice najprej na domači in kasneje tudi na tuji trg – predvsem ZDA,” sklepne misli za konec še poda ekipa.

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje