Znani so polfinalisti izbora Mladi podjetnik leta!

Sedemčlanska komisija je izbrala deset polfinalistov, ki se bodo potegovali za laskavi naziv Mladi podjetnik leta. Polfinaliste čakajo javne predstavitve (ang. pitch), ki bodo določile, katerih pet se bo predstavilo v finalu izbora Mladi podjetnik leta.
Znani so polfinalisti izbora Mladi podjetnik leta!

Kdo bo Mladi podjetnik leta 2016? (Vir slike: Jernej Kokol)

Deset polfinalistov se bo v petek, 10. junija 2016, predstavilo na javnih predstavitvah, ki bodo tudi letos potekale v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Strokovno komisijo sestavljajo Lojze Bertoncelj (30Lean), Sandi Boršo (SAOP), Blaž Zupan (Optiprint), Gregor Sakovič (NLB), dr. Jure Knez (Dewesoft), Alen Marić (Woodway) in Borut Borštnik (Zavod mladi podjetnik).

Komisija bo na podlagi petkovih predstavitev, ki so javne, in že prej izpolnjenih ocenjevalnih obrazcev, izbrala pet finalistov. Ti se bodo na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekal 16. junija 2016, potegovali za šesti naslov Mladi podjetnik leta. Naziv bo prejel tisti podjetnik, ki je s svojim podjetjem in delom vzor bodočim podjetnikom in mladim podjetnikom, ki so šele na začetku podjetniške poti.

Kdo so polfinalisti (razvrščeni so po abecednem vrstnem redu)?

  • Matija Kovač in Marko Hozjan, Akademija Int

Matija Kovač, navdušenec nad jadranjem in tujimi jeziki, je marca 2014 skupaj z dvema prijateljema razvil inovativen sistem jezikovnih tečajev z mesečno naročnino. Na trg jezikovnih tečajev, ki je precej tog in zastarel, so vnesli prilagodljiv sistem, ki omogoča učenje prek spleta in vpis v tečaje kadarkoli, ne glede na letni čas. S svojim prvim projektom, v katerem nastopa v vlogi lastnika in direktorja, letos načrtuje 275 tisoč evrov prihodkov.

  • Tomaž Erjavec in Jure Pučko, Doctrina

Tomaž Erjavec skupaj z Juretom Pučkom razvija spletni portal Doctrina. Ta farmacevtskim podjetjem ponuja možnost, da na enem mestu izobrazijo ključne osebe, katerih nalogi sta učinkovita prodaja izdelkov in svetovanje. Storitev, v katero so investirali Launchub, RTA in Salus, uporabljajo slovenski, hrvaški, romunski, poljski in ruski uporabniki. Letos pričakujejo novo finančno injekcijo, ki ji bo sledila širitev na britanski trg. Letošnje prihodke ocenjujejo na 340 tisoč evrov.

  • Jože Čož, Gostinske storitve in trgovina

Jože Čož je idejo o gostinskih storitvah dobil pri svojih starših. V Višnji Gori pečejo, kuhajo in prodajajo torte, slaščice, malice in kosila. Čož, ki za letos napoveduje kar 1,5 milijona evrov prihodkov, v bodoče želi odpreti gostilne na novih lokacijah, na katerih bo ohranil sedanji koncept: ponudbo sveže in kuhane hrane, katere videz je prava paša za oči.

Zmagovalca bomo razglasili na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 16.6.2016 v Ljubljani.

  • Mario Kurtović, Kmetijsko gospodarstvo Panorganic

Mario Kurtović je lastnik Kmetijskega gospodarstva Panorganic, ki ni konvencionalna in tradicionalna slovenska kmetija. Kurtović poudarja, da je moderno oziroma digitalno kmetijstvo bližje podjetništvu kot pa klasičnemu tradicionalnemu kmetijstvu. Panorganic, ki naj bi letos dosegel kar 3 milijone evrov prihodkov, prodajne police polni s česnom, fižolom, ameriškimi borovnicami, jagodami goji in solato Živo. Slednjo prodajajo tudi v sosednji Avstriji. Širitev na sosednji trg jim predstavlja tudi dobro popotnico za širitev na druge tuje trge.

  • Rado Daradan in Mitja Melanšek, Mali junaki

Mitja Melanšek in Rado Dardan sta soustanovitelja podjetja Mali junaki, ki sodeluje s številnimi slovenskimi avtorji. Mali junaki ustvarjajo personalizirane otroške knjige, v katerih je glavni junak lahko prav vsak otrok. Letos se ekipa širi na nemški trg, na katerem si Melanšek in Daradan obetata uspešno poslovanje. Ekipa, ki sodeluje z bolgarskim pospeševalnikom Eleven, naj bi še letos izdala prvo personalizirano otroško kuharico na svetu. Višino letošnjih prihodkov ocenjujeta na 300 tisoč evrov.

  • Matej Bešter, Jaka Žukovec in Miha Geršič, Popolna postava

Matej Bešter, Jaka Žukovec in Miha Geršič želijo z ekipo Popolne postave postati vodilni strokovnjaki za telesno preobrazbo in zdrav življenjski stil v Sloveniji. Ekipa, ki danes šteje že sedem članov, se po uspešnem prodoru na domači in hrvaški trg letos širi še na nemško govorečega. Ekipi, ki naj bi letos ustvarila milijono evrov prihodkov, je uspelo klasično prodajo trenerskih storitev v fitnesu preusmeriti na splet in svojim uporabnikom med drugim ponuditi tudi povsem brezplačno kakovostno vsebino. Do danes so pri hujšanju, preoblikovanju telesa in spremembi življenja pomagali že več kot 5 tisoč posameznikom.

  • Jaka Šmid in Primož Cigler, Proteus Themes

Mlado podjetje Proteus Themes, ki sta ga soustanovila Jaka Šmid in Primož Cigler, je v zgolj treh letih doseglo pomemben mejnik: za milijon dolarjev prodanih tem za WordPress na eni največjih spletnih platform ThemeForest. Podjetje izdeluje nišne teme za WordPress, ki jih je preneslo že skoraj 23 tisoč strank iz več kot 160 držav sveta. Večina njihovih kupcev prihaja iz ZDA in Evrope. Letos naj bi mlado podjetje ustvarilo za 400 tisoč evrov prihodkov.

  • Miha Fabjan in Matej Ramuta, SNIT (SmartNinja)

Miha Fabjan in Matej Ramuta, ki prihajata iz Novega mesta, sta soustanovitelja startupa SNIT, ki se znotraj izobraževalne panoge osredotoča na IT-veščine in tako rešuje problem pomanjkanja IT-kadra. Startup, ki želi pomembno prispevati k večji zaposljivosti mladih v Sloveniji, se je pred kratkim razširil še v Avstrijo, kjer se predstavlja kot prvi ponudnik tovrstnih storitev. Prihodki ekipe naj bi letos znašali 250 tisoč evrov.

  • Gregor Mežan in Maja Perme, Teksel

Gregor Mežan in Maja Perme sta pred petimi leti ustanovila podjetje Teksel, ki ponuja profesionalno avdio-video in multimedijsko opremo. Vizija članov podjetja je postati vodilni ponudnik tovrstne opreme v regiji, ki se od drugih konkurentov loči po znanju, ki je potrebno za svetovanje, pravilno izbiro in namestitev opreme. Za letos načrtujejo milijon evrov prihodkov.

  • Luka Železnik in Dejan Kobal, Tng oprema (KingsBox)

Luka Železnik in Dejan Kobal sta lani soustanovila podjetje Tng oprema, prek katerega z blagovno znamko KingsBox združujeta ljubitelje funkcionalne vadbe iz celotne Evrope. Vsa oprema, ki je na voljo tako rekreativcem kot tudi najsodobnejšim funkcionalnim centrom, se prodaja pod oznako Oblikovano v Evropi. Ekipa je v manj kot enem letu ustvarila 100 tisoč evrov prihodkov, v letošnjem letu pa bodo po trenutnih napovedih ustvarili 160 tisoč evrov prihodkov.

Zmagovalca bomo razglasili na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 16.6.2016 v Ljubljani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje