Zuckerberg zaradi jopice ni dorasel Facebooku?

Finančni analitik Michael Pachter iz Wedbush Securities je enega najuspešnejših inovativnih poslovnežev našega časa, Marka Zuckerberga, zaradi njegove značilne jopice s kapuco označil za nedoraslega tako velikemu podjetju, kot je Facebook.

Michael Pachter je bil v intervjuju sicer optimističen glede Facebookovega potenciala, a se je spotaknil ob izbiro oblačil ustanovitelja Marka Zuckerberga, ki naj bi bila preveč sproščena in neuradna.

Opozoril je na veliko tveganje, ki grozi Facebooku in, ki naj bi ga predstavljal sam ustanovitelj Mark Zuckerberg in njegova vizija, da poveže svet. Kot razlog za to je Pachter navedel Zuckerbergovo značilno jopico s kapuco, s katero je “investitorjem dokazal, da mu ni veliko mar zanje”.

Kot je pojasnil avtor članka na spletni strani The Next Web, bi nenadna sprememba v Zuckerbergovi garderobi najverjetneje zmedla in prestrašila zaposlene, ki jim je všeč trenutno razpoloženje na delovnem mestu. Ker pa je počutje zaposlenih izredno pomembno za rast podjetja, bi lahko taka sprememba prinesla nemir in težave v sicer trenutno odlično situiranem podjetju. Izbira oblačil Marka Zuckerberga pa očitno ni užalila niti investitorjev, ki že nestrpno pričakujejo prihod Facebookovih delnic na borzni trg.

“Menim, da je to znak nezrelosti. Spoznati mora, da mora investitorjem izkazati ustrezno spoštovanje, če jih že prosi za denar”, je bil prepričan Pachter. Morda je pozabil na dejstvo, da so delnice Facebooka trenutno ene najbolj zaželjenih, ne glede na modni stil ustanovitelja, in, da je tudi Pachter sam izrazil veliko zanimanje zanje.

Pachter pa s tem še ni končal. Trdi, da je Zuckerberg z nošnjo neformalnih oblačil dokazal, da “se ne namerava spremeniti in, da bo vedno počel to, kar je počel do sedaj.” Če izpostavimo, da je Zuckerbergu uspelo zgraditi podjetje za 100 milijard dolarjev in spremeniti svet, bi se bilo smiselno vprašati, zakaj ne bi smel nadaljevati svojega početja?

Vir: The Next Web

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje