Zuckerberg zaradi jopice ni dorasel Facebooku?

Finančni analitik Michael Pachter iz Wedbush Securities je enega najuspešnejših inovativnih poslovnežev našega časa, Marka Zuckerberga, zaradi njegove značilne jopice s kapuco označil za nedoraslega tako velikemu podjetju, kot je Facebook.

Michael Pachter je bil v intervjuju sicer optimističen glede Facebookovega potenciala, a se je spotaknil ob izbiro oblačil ustanovitelja Marka Zuckerberga, ki naj bi bila preveč sproščena in neuradna.

Opozoril je na veliko tveganje, ki grozi Facebooku in, ki naj bi ga predstavljal sam ustanovitelj Mark Zuckerberg in njegova vizija, da poveže svet. Kot razlog za to je Pachter navedel Zuckerbergovo značilno jopico s kapuco, s katero je “investitorjem dokazal, da mu ni veliko mar zanje”.

Kot je pojasnil avtor članka na spletni strani The Next Web, bi nenadna sprememba v Zuckerbergovi garderobi najverjetneje zmedla in prestrašila zaposlene, ki jim je všeč trenutno razpoloženje na delovnem mestu. Ker pa je počutje zaposlenih izredno pomembno za rast podjetja, bi lahko taka sprememba prinesla nemir in težave v sicer trenutno odlično situiranem podjetju. Izbira oblačil Marka Zuckerberga pa očitno ni užalila niti investitorjev, ki že nestrpno pričakujejo prihod Facebookovih delnic na borzni trg.

“Menim, da je to znak nezrelosti. Spoznati mora, da mora investitorjem izkazati ustrezno spoštovanje, če jih že prosi za denar”, je bil prepričan Pachter. Morda je pozabil na dejstvo, da so delnice Facebooka trenutno ene najbolj zaželjenih, ne glede na modni stil ustanovitelja, in, da je tudi Pachter sam izrazil veliko zanimanje zanje.

Pachter pa s tem še ni končal. Trdi, da je Zuckerberg z nošnjo neformalnih oblačil dokazal, da “se ne namerava spremeniti in, da bo vedno počel to, kar je počel do sedaj.” Če izpostavimo, da je Zuckerbergu uspelo zgraditi podjetje za 100 milijard dolarjev in spremeniti svet, bi se bilo smiselno vprašati, zakaj ne bi smel nadaljevati svojega početja?

Vir: The Next Web

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje