Zvestoba zaposlenih je za podjetje ključna

Dolgoročni uspeh podjetja temelji na zadovoljstvu zaposlenih, zato se morajo podjetja, posebej v kriznih časih, ko se soočajo z odpuščanji, zavedati da ima tako ravnanje ponavadi le kratkoročne stroškovne učinke, medtem ko ima na dolgi rok več negativnih učinkov.
Zvestoba zaposlenih je za podjetje ključna

Poskrbite za zadovoljstvo in zvestobo zaposlenih.

Rezultati ene največjih raziskav o zvestobi kažejo, da je manj kot 30 odstotkov ameriških zaposlenih zvestih svojemu podjetju, samo 25 odstotkov pa jih meni, da si njihov delodajalec zvestobo zasluži. Rezultati raziskave so zaskrbljujoči, saj dolgoročni uspeh podjetja temelji prav na zadovoljstvu njegovih zaposlenih.

V časih, ko se podjetja soočajo z odpuščanji in prestrukturiranji se morajo lastniki podjetij zavedati, da jim zmanjševanje števila zaposlenih dolgoročno verjetno ne bo prineslo stroškovnih prihrankov in večje učinkovitosti, povzročilo pa bo slabo voljo zaposlenih in strank. V raziskavi so namreč odkrili, da kljub kratkoročnemu povečanju produktivnosti pri podjetjih, ki množično odpuščajo zaposlene, pride do zmanjšanja zadovoljstva strank, kar vpliva tudi na njihove prihodnje zaslužke.

Odpuščanje ima tudi negativen vpliv na vzdušje in kulturo v podjetju, saj se začnejo v podjetju širiti govorice, zaposleni pa izgubijo motivacijo in občutek zvestobe. Glede na pretekle izkušnje imajo odpuščanja dolgoročno torej pogosto več negativnih učinkov.

Dokazano je bilo tudi, da zvestoba zaposlenih vpliva na finančno in tržno učinkovitost podjetja, zato je vredno investirati v njihovo zadovoljstvo. V neki raziskavi so namreč ugotovili, da reinvestiranje desetih odstotkov prihodkov podjetja v kapital poveča produktivnost za 3,9 odstotka, medtem ko enaka investicija v zaposlene poveča produktivnost kar za 8,5 odstotkov.

Zato naj podjetja ugotovijo kako zvesti so jim zaposleni v resnici in uporabijo te ugotovitve za izboljšanje najpomembnejših vidikov poslovanja, ki so povezani z zvestobo zaposlenih: produktivnosti, prometa na zaposlenega, zvestobe strank in prihodkov.

 

Vir: BusinessKnowHow

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje