Marketing, prodaja, splet

Bistvene lastnosti prodaje, spletni marketing, osnove prodaje, facebook oglaševanje, to je le nekaj člankov iz kotička marketing.

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Več »

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Več »

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Več »

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti. Več »

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Več »

Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija. Več »

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil. Več »

10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane? Več »

PR za večjo konkurenčnost

PR za večjo konkurenčnost

Konkurenca je danes čedalje hujša, zato morajo podjetja poskrbeti za nove načine, da ostanejo korak pred konkurenti. Pri tem jim lahko uspešno pomaga tudi PR - že z manjšim denarnim vložkom si lahko podjetja v kratkem času povsem izboljšajo svoj konkurenčni položaj. Več »

PR za lažje pridobivanje strank

PR za lažje pridobivanje strank

Podjetja tekmujejo v tržnem, pa tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga PR-a je celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, ki prinašata podjetju neizkoriščeno konkurenčno prednost in tako doprineseta k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju. Več »

7 zlatih pravil marketinga

7 zlatih pravil marketinga

Marketing je kompleksna dejavnost, ki jo mora izvajati vsako podjetje. Tudi mala in srednje velika podjetja niso izjema. Razlika pri večjih je le v tem, da morajo biti zaradi omejenih sredstev še veliko bolj iznajdljiva. Več »

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Več »

Kaj je prodajni lijak?

Kaj je prodajni lijak?

V poslu je vse odvisno od prodaje. Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost sta odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiziranja prodaje. Več »

S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Vsak mladi podjetnik mora vsaj malo znati z besedami. To ugotovimo takrat, ko nas pokliče novinarka s Financ, nam čestita za Najpodjetniško idejo in prosi za opis podjetja. Kako ob takšni priložnosti izpasti junak, pritegniti pozornost potencialnih investitorjev in speljati kupce konkurentom? Več »

Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje

Svetovni splet je od pojava televizije postal najpomembnejši komunikacijski medij, z njegovo uporabo pa so se spremenili tudi temelji trženja in oglaševanja. V tem članku si lahko preberete nekaj več o iskalniškem marketingu, SEO, SEM ter spletnem socialnem trženju. Več »

PayPal in eBay ter varnost poslovanja

PayPal in eBay ter varnost poslovanja

V sledečem članku so predstavljeni pogoji in postopek za zavarovanja plačil prek plačilnega sistema PayPal, kakor so določeni v PayPal uporabniški pogodbi, ki velja za vse uporabnike sistema, razložena je uporaba sistemov eBay in PayPal idr. Več »