10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Najprej razčistimo dvoje, in sicer brez, da brez marketinga ne bo šlo ter da marketing ni oglaševanje. Ko prerastemo te okvire, se odpre ocean možnosti – kako opozoriti nase, kako priti do potencialnih kupcev in kako do posla. Vsako mlado podjetje se pri pridobivanju posla sooča s tremi izzivi, to so vidnost, priložnost, kredibilnost. Kaj to pomeni?

Postati viden na zemljevidu vaše panoge je sicer tek na dolge proge, a dokler nihče ne ve za vas, tudi posla ne bo. “Location, location, location,” pravijo naši sosedi čez lužo, ali z drugimi besedami – izboriti si morate svoj prostor. Vidnost pomaga, a priložnosti (“leads” v poenostavljenem prevodu situacij, ki imajo potencial za posel) moramo aktivno ustvarjati sami. Za konec je tu kredibilnost – priložnost, ki bo postala posel le, če vas kupec prepozna kot rešitev za svoj problem, ne le kot še enega prodajalca.

Preden vržemo denar v plačljive rešitve teh izzivov, izkoristimo brezplačne! Koliko bi bili bolj aktivni na trgu, če bi v pogon spravili vseh spodnjih 10 idej?

Postanite gverilci

Poznate podjetje Sosed? Računalniški servis je praktično vse napravil z gverilsko promocijo – z lepljenjem nalepk na vsak drog in avtobus, listki po stanovanjskih blokih in s sprejanjem imena podjetja po pločnikih. Morda se ne strinjamo z vsemi njihovimi metodami, a nauk zgodbe je, da njihov sistem deluje!

Začnite s podcastingom

Se sprašujete, zakaj tega nihče ne dela? Pravo vprašanje je, kdo bo prvi! Samo zato, ker tega ne počne vaša konkurenca, še ne pomeni, da je zadeva nesmiselna. Je samo neizkoriščena.

Ustvarite e-novice

Kljub novim tehnologijam ostaja elektronska pošta temeljno orodje v poslu, ki ne bo izginila čez noč. Gradnja baze naročnikov sicer traja, a če pridobite le 100 naročnikov, je to 100 ljudi, ki jih zanima, kaj imate povedati, poslušalec pa pomeni že pol priložnosti. Koliko potencialnih poslušalcev ste že zamudili, ker v preteklem letu nikomur niste ponudili naročila na vaše e-novice?

Aktivirajte blog

Pozabimo na privatno bloganje o receptih in psih. Ko govorimo o poslovnem blogu, je ta kot javna izložba – v njem razstavite svoje ideje, način razmišljanja, rojstne dneve zaposlenih, uspehe naročnikov, izobražujte bralce in jim podarite informacije z vrednostjo. Naj se vidi, da obvladate stvar. Niso vsi vaši kupci “stara garda”, ki jim je blog španska vas.

Spišite članek

Imate nekaj za povedati? Napišite članek! Na trgu je veliko medijev, ki se ne branijo dobre vsebine. Pri tem pazite, da članek ne bo le lastna promocija. Nihče ne mara poslušati podjetij, ki ves čas govorijo le o sebi.

Organizirajte delavnico

Naj naštejemo le 5 razlogov za to: spoznali boste nove ljudi, potencialne kupce, imeli boste material za promocijo, pojavljali se boste na trgu in odstopali boste od konkurence, ki “le” prodaja. Kupci imamo radi brezplačne stvari, delujemo torej po principu, da želimo videti, preden kupimo, spoznati, preden plačamo. Poznate boljši način za ustvarjanje zaupanja? Z malo sreče vas bodo obiskali še s kakšnega medija in vam naredili malo reklame.

Pripravite predavanje

Pri predavanju je podobno kot z delavnico – če imate vsebino, ki jo lahko ponudite trgu brezplačno, predstavite svoje znanje in poslušalci vas bodo (z malo sreče) prepoznali kot strokovnjaka s tega področja. Beseda strokovnjaka ima namreč večjo težo pri poslu. V kolikor veste, da takega projekta niste sposobni izpeljati, predavanja in delavnico raje preskočite.

Predlagajte kompenzacijo

Imate spletno agencijo, želeli bi se predstaviti na neki konferenci, pa hočejo od vas plačilo. Predlagajte kompenzacijo – morda pa potrebujejo novo spletno stran? Ne odpišite promocijskih priložnosti le zato, ker so na prvi pogled finančno požrešne. Raje razmislite, kaj drugega lahko ponudite v zameno.

Zgradite kredibilno prezentacijo

Zmenili ste se za sestanek s potencialnim naročnikom. Vaša misija je kredibilen nastop. Ne prepustite vsega naključju in trenutni inspiraciji – pripravite si scenarij in ga poskusite uresničiti. Ves trud vložen v povečevanje vidnosti in ustvarjanje priložnosti bo zaman, če boste izpadli nevredni zaupanja.

Aktivno mrežite

Saj poznate kratico VIP? Veze in poznanstva so nehigienska zadeva pri poslih z državo, a v privatnem sektorju ni nič narobe, če vam pomagajo odpreti kakšna vrata. Od tam naprej ste spet sami svoje sreče kovač. Koliko novih ljudi ste spoznali v zadnjem mesecu? Koliko dogodkov ste obiskali? Ustvarjajte priložnosti za mreženje.

Preberite tudi: S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti.

Iz zgornjega spiska je jasno, da za marketinške začetke ne potrebujemo veliko denarja – potrebujemo pa veliko energije, idej in start-up mentalitete. Če ste pri vsaki izmed zgornjih točk iz navade iskali razloge, zakaj tega ne morete narediti, pojdite čez seznam še enkrat in raje razmislite, kako lahko vsako izmed njih spravite v akcijo. Potem pa upoštevajte še nasvet Setha Godina, ki pravi, da nehajte planirati in začnite delati!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje