Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji.
Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Imate odlično idejo, ki jo želite uresničiti v praksi. Ustanovili ste podjetje, zbrali kapital in vse svoje psihofizične sposobnosti usmerili v svoj “projekt”. To ni majhna stvar, zato vsa čast vašemu pogumu! Toda, kako naprej? Od tod do poslovnega uspeha vas čaka še dolga pot, ki je ne more prehoditi nihče razen vas. Ne glede na to, kako dolga bo vaša pot, obstaja nekaj stopnic, po katerih se boste morali povzpeti.

Kakšna je torej 3 + 1 stopnica na poti do poslovnega uspeha?

  • Najprej ustvarimo močan sistem samozaupanja, tako da verjamemo, da lahko dosežemo kar koli, če vse svoje sposobnosti in misli usmerimo v to. Zaupamo vase in v svoje sposobnosti.
  • Poznamo rešitve, ki jih drugi ne poznajo. Do njih smo prišli s skrbnim načrtovanjem, z raziskovanjem, s tehtnim premislekom in z dodatnim izobraževanjem.
  • Boljši smo od drugih, ker smo pripravljeni iti korak dlje, vztrajati dlje, prositi druge za pomoč in sodelovanje, in ker smo se oborožili z več znanja.
  • Vaja – uporaba naučenega v praksi in nenehno spraševanje o tem, ali bi to lahko naslednjič naredili bolje, kako lahko to storimo, če ne znamo, kje se lahko tega naučimo ipd.

Je prodaja podjetniški uspeh?

Uspeti v poslovnem svetu predvsem pomeni zaslužiti denar. Dober podjetnik mora denar takorekoč narediti. Zanj je edino merilo poslovnega uspeha dobiček in ne npr. promet, velikost podjetja, število zaposlenih, bilančno stanje ipd. Dobiček ni nič drugega kot prihodek od prodaje minus stroški. Ljudje o kom velikokrat rečejo, ta pa ogromno zasluži, nihče pa se pri tem ne vpraša, koliko stroškov (takšnih ali drugačnih) je s tem imel. Podoben primer lahko zasledimo v naslednji zgodbi:

Nekoč je na obali sedel možak srednjih let in slikal. K njemu je pristopila starejša turistka, si ogledala nekaj njegovih slik in rekla: “Joj, kako lepe slike slikate! Toda, ali bi znali narediti moj portret?”

“Bi, gospa, z veseljem ga naredim,” je dejal možak. Pripravil je vse potrebno in se zazrl v gospo.

Nekaj minut je nepremično strmel vanjo, nato pa je prijel čopič in z nekaj mojstrskimi potezami narisal odličen portret. “Tako, gospa, opravljeno.” Turistka je bila navdušena nad nenavadnim portretom, očarala pa jo je tudi slikarjeva spretnost. “Koliko sem dolžna?”, je vprašala gospa. “Tisoč dolarjev, gospa,” je samozavestno in brez oklevanja dejal slikar. “Kako? Tisoč dolarjev? Zakaj pa je tako drago, saj ste porabili le nekaj barve, malo platna, portret pa ste naslikali zgolj v petnajstih minutah. To že ne more biti vredno tisoč dolarjev!”

“Oprostite gospa, ni tako drago. V ceno je vštetih trideset let mojega slikarskega usposabljanja in izpopolnjevanja!”

Gospa je odštela denar, vzela portret, nekaj nejevoljno zamomljala in odšla v hotel.

Storitev in prodaja hodita z roko v roki

Torej, če hočete na svoji poslovni poti uspeti, morate svojo idejo (proizvod ali storitev) tudi uspešno prodati. Pot od ideje do denarja je včasih zelo dolga. Iz tega razloga bi se vsak podjetnik moral najprej vprašati sledeče: Kako bom prišel do kupcev? Ali znam prodajati?

Ti dve vprašanji se nanašata na dve ključni poslovni veščini:

  • na prodajne sposobnosti in
  • na sposobnost nudenja odlične storitve

Storitev in prodaja sta tesno prepleteni. Še več, vaša storitev in sposobnost prodaje sta premosorazmerni z vašim poslovnim uspehom. Povedano drugače, kvalitetnejša, kot je vaša storitev in bolje kot znate prodajati, toliko uspešnejši boste. Manj kot ste vešči prodaje in tem slabša je vaša storitev, manj uspešni boste.

Zato pravimo, da v poslovnem svetu hodita storitev in prodaja z roko v roki.

Mimogrede naj povemo še to, da je bil portret narisan v kubističnem slogu, slikar pa se je imenoval Pablo Picasso.

Ostali članki avtorja:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje