Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji.
Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Imate odlično idejo, ki jo želite uresničiti v praksi. Ustanovili ste podjetje, zbrali kapital in vse svoje psihofizične sposobnosti usmerili v svoj “projekt”. To ni majhna stvar, zato vsa čast vašemu pogumu! Toda, kako naprej? Od tod do poslovnega uspeha vas čaka še dolga pot, ki je ne more prehoditi nihče razen vas. Ne glede na to, kako dolga bo vaša pot, obstaja nekaj stopnic, po katerih se boste morali povzpeti.

Kakšna je torej 3 + 1 stopnica na poti do poslovnega uspeha?

  • Najprej ustvarimo močan sistem samozaupanja, tako da verjamemo, da lahko dosežemo kar koli, če vse svoje sposobnosti in misli usmerimo v to. Zaupamo vase in v svoje sposobnosti.
  • Poznamo rešitve, ki jih drugi ne poznajo. Do njih smo prišli s skrbnim načrtovanjem, z raziskovanjem, s tehtnim premislekom in z dodatnim izobraževanjem.
  • Boljši smo od drugih, ker smo pripravljeni iti korak dlje, vztrajati dlje, prositi druge za pomoč in sodelovanje, in ker smo se oborožili z več znanja.
  • Vaja – uporaba naučenega v praksi in nenehno spraševanje o tem, ali bi to lahko naslednjič naredili bolje, kako lahko to storimo, če ne znamo, kje se lahko tega naučimo ipd.

Je prodaja podjetniški uspeh?

Uspeti v poslovnem svetu predvsem pomeni zaslužiti denar. Dober podjetnik mora denar takorekoč narediti. Zanj je edino merilo poslovnega uspeha dobiček in ne npr. promet, velikost podjetja, število zaposlenih, bilančno stanje ipd. Dobiček ni nič drugega kot prihodek od prodaje minus stroški. Ljudje o kom velikokrat rečejo, ta pa ogromno zasluži, nihče pa se pri tem ne vpraša, koliko stroškov (takšnih ali drugačnih) je s tem imel. Podoben primer lahko zasledimo v naslednji zgodbi:

Nekoč je na obali sedel možak srednjih let in slikal. K njemu je pristopila starejša turistka, si ogledala nekaj njegovih slik in rekla: “Joj, kako lepe slike slikate! Toda, ali bi znali narediti moj portret?”

“Bi, gospa, z veseljem ga naredim,” je dejal možak. Pripravil je vse potrebno in se zazrl v gospo.

Nekaj minut je nepremično strmel vanjo, nato pa je prijel čopič in z nekaj mojstrskimi potezami narisal odličen portret. “Tako, gospa, opravljeno.” Turistka je bila navdušena nad nenavadnim portretom, očarala pa jo je tudi slikarjeva spretnost. “Koliko sem dolžna?”, je vprašala gospa. “Tisoč dolarjev, gospa,” je samozavestno in brez oklevanja dejal slikar. “Kako? Tisoč dolarjev? Zakaj pa je tako drago, saj ste porabili le nekaj barve, malo platna, portret pa ste naslikali zgolj v petnajstih minutah. To že ne more biti vredno tisoč dolarjev!”

“Oprostite gospa, ni tako drago. V ceno je vštetih trideset let mojega slikarskega usposabljanja in izpopolnjevanja!”

Gospa je odštela denar, vzela portret, nekaj nejevoljno zamomljala in odšla v hotel.

Storitev in prodaja hodita z roko v roki

Torej, če hočete na svoji poslovni poti uspeti, morate svojo idejo (proizvod ali storitev) tudi uspešno prodati. Pot od ideje do denarja je včasih zelo dolga. Iz tega razloga bi se vsak podjetnik moral najprej vprašati sledeče: Kako bom prišel do kupcev? Ali znam prodajati?

Ti dve vprašanji se nanašata na dve ključni poslovni veščini:

  • na prodajne sposobnosti in
  • na sposobnost nudenja odlične storitve

Storitev in prodaja sta tesno prepleteni. Še več, vaša storitev in sposobnost prodaje sta premosorazmerni z vašim poslovnim uspehom. Povedano drugače, kvalitetnejša, kot je vaša storitev in bolje kot znate prodajati, toliko uspešnejši boste. Manj kot ste vešči prodaje in tem slabša je vaša storitev, manj uspešni boste.

Zato pravimo, da v poslovnem svetu hodita storitev in prodaja z roko v roki.

Mimogrede naj povemo še to, da je bil portret narisan v kubističnem slogu, slikar pa se je imenoval Pablo Picasso.

Ostali članki avtorja:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: ,