Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Dejstvo je, da je samo v Sloveniji registriranih kar 970.000 uporabnikov Facebooka, ki jih lahko dosežete s svojimi oglasi. Vendar pozor, zagotovo si ne želite doseči vseh, saj niso vsi potencialni kupci vaših produktov. Da ne boste izgubljali svojega denarja, bom z vami delil 7 lekcij, ki sem se jih naučil, ko sem lansko leto za različne naročnike v Facebook oglaševanje vložil več kot 350.000 € in ustvaril več kot 3.400.000 € prihodkov preko oglasov.

Ugotovite, kdo je vaš ciljni/idealni kupec

Prvi korak je, da jasno definirate, kdo bo kupoval ali že kupuje vaše produkte preko spleta. Ali so to ženske ali moški? Kateri starostni skupini pripadajo? Kdaj so prisotni na spletu? Katere informacije jih zanimajo? Kaj delajo v prostem času? Kako se obnašajo na spletu? S katerih naprav najpogosteje obiskujejo Facebook? Na podlagi teh informacij lahko jasno definirate svojo ciljno skupino, ki ji boste prikazovali svoje oglase. Naj poudarim, da ni nujno, da imate samo enega idealnega kupca; definirate lahko več ciljnih skupin, ki jim boste prikazovali ločene tematske oglase.

Preverite, kaj počne konkurenca

Pogosto se zgodi, da ljudje vstopajo na trg v prepričanju, da predstavljajo produkt, ki še ne obstaja, oziroma kot pravijo sami: »Nimamo konkurence!« Naj vam povem, da v 99 % to ne drži. Raziščite Facebook, Instagram, Google, uporabite načrtovalnik ključnih besed v okviru Google AdWords, razširitev Similar Pages in bodite pozorni na oglase, ki se vam prikazujejo.

Ko najdete Facebook stran konkurenčnega podjetja, si oglejte, kakšne vsebine komunicirajo, kako predstavljajo produkte, ali uporabljajo video vsebine ipd. Naslednji korak je, da obiščete njihovo spletno stran, si ogledate njihove produkte in izpostavljene pospeševalce prodaje. Nato bodite v naslednjih dneh pozorni, kako izvajajo ponovno trženje/remarketing (tip oglaševanja, v okviru katerega prikažemo oglase ljudem, ki so že obiskali našo spletno stran oziroma podstran). Zapišite si glavne ugotovite, ki jih boste lahko kasneje uporabili za svojo oglaševalsko kampanjo.

Ne spreglejte: z Juretom pripravljamo delavnico Facebook oglaševanje >>

Ne pozabite na merjenje rezultatov in zbiranje baze

Glavna prednost oglaševanja preko Facebooka je njegova merljivost. Zato še pred svojo prvo kampanjo, katere cilj je, da na vašo spletno stran pripelje nove ljudi in poveča prodajo, poskrbite, da na stran ustrezno namestite Facebook Pixel. To je koda, ki jo dodate na svojo spletno stran in omogoča oblikovanje baze uporabnikov, ki so prišli na vašo spletno stran, si ogledali podstran, produkte, dodali produkt v košarico in niso zaključili nakupa.

Vse te baze lahko ločite po časovnem obdobju, kdaj se je obisk dejansko zgodil. Facebook Pixlu dodajte še dogodke/evente, s čimer boste v poročilu oblikovali jasno sliko, koliko ljudi si je na podlagi posameznega oglasa ogledalo produkt, ga dodalo v košarico in opravilo nakup, ter pridobili tudi druge koristne informacije.

Postavite svojo prvo kampanjo »na klik«

Prvi oglasi naj imajo cilj pridobivanje novega prometa na spletno stran. Uporabite ciljne skupine, ki ste jih definirali v prvi točki, ter jim prilagodite slike in besedilo. Pri ciljanju si pomagajte z omejevanjem starosti, interesi in obnašanjem na spletu.

A/B testiranje

Nihče ni popoln, kar drži tudi za Facebook oglase. Vaši prvi oglasi naj ne samevajo predolgo. Po nekaj dneh oblikujte nove, primerjajte rezultate, onemogočajte slabe oglase in razmišljajte brez meja. Smiselno je, da že v začetku pripravite več različnih slik in besedil ter jih testirate v okiru svojih oglasnih skupin. Omenil sem že, da je ključno, da oglase ciljate na več različnih ljudi in primerjate pridobljene rezultate. Priporočam, da v prvih dneh spremljate cene na klik, CTR (delež med prikazi in kliki) in ceno na 1.000 prikazov. Po 4–5 dneh v svojo analizo dodajte tudi dodajanje v košarico in zaključene nakupe.

Prilagodite oglase napravam

Na namiznem računalniku lahko vidite oglase na desni strani Facebooka in med novicami, na mobilnih napravah se oglasi prikazujejo med novicami, znotraj aplikacij in na Instagramu. Na začetku svoje kariere sem delal veliko napako, saj sem iste oglase uporabljal za vse postavitve oglasov. Tega vam ne priporočam, saj ima vsaka postavitev svoje omejitve besedil in velikosti prikazanih slik. Posebej bodite pozorni, ko dodajate slike z napisi, za Instagram pa uporabite kvadratne slike, saj bodo te dosegle večjo vidljivost in boljše rezultate.

Ni dobre kampanje brez …

Remarketinga/ponovnega trženja, ki ga segmentirajte glede na to, kdaj je oseba obiskala vašo spletno stran, katere vsebine in produkte si je ogledala ter do katere faze naročila je prišla. To bo vaši kampanji dodalo 5–7-krat cenejše konverzije v obliki nakupov oziroma kontaktov.

Prepričan sem, da vam bodo predstavljeni nasveti prišli prav pri postavitvi vaše kampanje. Želim vam veliko konverzij!

Ne spreglejte: z Juretom pripravljamo delavnico Facebook oglaševanje >>

Jure Knehtl je direktor in ustanovitelj agencije AdStar

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje