S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Vsak mladi podjetnik mora vsaj malo znati z besedami. To ugotovimo takrat, ko nas pokliče novinarka s Financ, nam čestita za Najpodjetniško idejo in prosi za opis podjetja. Kako ob takšni priložnosti izpasti junak, pritegniti pozornost potencialnih investitorjev in speljati kupce konkurentom?
S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti

Kako napisati prodajno besedilo?

Naučite se pisati!

“Copywriting” je uporaba besed na način, ki uspešno proda osebo, podjetje, storitev ali idejo. Dejstvo je, da če nečesa ne znate zapisati, boste še manj znali to povedati. Imate npr. zapisane besede, s katerimi boste nekomu v 60 sekundah prodali sebe ali svoje podjetje? Veste, kako temu rečejo v tujini?

Seveda veste. Izpeljati dober “elevator pitch” pomeni navdušiti s svojo idejo v 60 sekundah. Toda zakaj bi zmagovali le v dvigalu? Navdušiti potencialnega kupca je glavna naloga besedil v poslu, pa naj gre za 140 znakov dolg tweet, 140 besed dolg email ali 140 strani dolgo brošuro.

Presenetljivo veliko podjetij se ukvarja le s predstavljanjem svojega izdelka, presenetljivo malo pa z navduševanjem svojih kupcev. Piljenje lastnih “copyjwriterskih znanj” je zagotovo dobra investicija, še posebej, dokler vaše podjetje ni zrelo za profesionalnega tekstopisca. Tri razloge, zakaj vsaj malo izpiliti svoja “copywriterska znanja”, si preberite v nadaljevanju.

Dvakrat petnajstkrat premisli, enkrat povej

Preizkusite svoj elevator pitch. Zapišite ga na papir in preberite na glas. Je prepričljiv? Če vaše besede ne zvenijo kot čisto zlato, zamujate poslovne priložnosti. Da bodo vaše prodajne besede zasvetile kot popoln nasmeh, boste morali v vihtenje svinčnika vložiti še nekaj časa. Stranski učinek – v tem času boste tudi precej bolje razumeli svoj posel in svoje podjetje – že to je vredno zlata.

Dovoljenje za ubijanje

James Bond je bil zagotovo “copywriter”. Njegov “elevator pitch” je dolg 6 besed: “Moje ime je Bond, James Bond.” Priznamo, tudi James ima odličen izdelek. A ko bodo vaše besede navduševale, bodo morale imeti dovoljenje za ubijanje. Česa? Strahu. Navdušeni kupci se ne bojijo kupovati od vas.

Preberite tudi: PR za večjo konkurenčnost.

Od pincete do žage

Zakaj je “copywriting” kot švicarski nož? Ker ni situacije, v kateri vam ne bi prinesel koristi! Spletna besedila, prezentacije, brošure, oglasi, spletne trgovine, govori, elektronska pošta, članki in blogerski zapisi so enostavno preveč pomembni komunikacijski kanali, da bi besede kar stresli iz rokava. Da o “elevator pitchu” niti ne govorimo. Besede so vaše orodje in orožje. Ste raje podjetje, ki navdušuje, ali podjetje, ki le predstavlja?

Ustvarjanje dobre vsebine je močno orodje majhnih podjetij, zato je zadnji čas, da malo zbudite “copyjwriterja” v sebi. Za začetek boste lahko v naslednjem članku prebrali, kako dobra vsebina vodi do novih poslovnih priložnosti!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Spletni gigant Amazon predstavlja vir priložnosti in zaslužkov podjetij po celem svetu, sedaj pa je prodaja preko njihove platforme končno na voljo tudi slovenskim podjetnikom.   Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje