Mali junaki, ki dišijo po domišljiji

Mali junaki predstavljajo unikatne personalizirane otroške knjige. Miha z rdečimi lasmi in pegicami osvaja zlato medaljo s čudežnim snežakom, Manca z dolgimi svetlimi kodri, pegicami in očali pa rešuje mavrico. Kako bo ime vašemu junaku?
Mali junaki, ki dišijo po domišljiji

Mic Melanšek in Rado Daradan (Foto: Matej Golob)

Mali junaki so unikatne personalizirane otroške knjige, kjer otrok tako v besedilu zgodbe, kot tudi v vseh izjemnih ilustracijah, zaseda glavno vlogo. Zgodbice so napisali priznani slovenski pisci otroških zgodb, pravljic in poezije, za ilustracije pa so poskrbeli najboljši umetniki te zvrsti.

Jedro ekipe Mali junaki predstavljata Rado Daradan in Mic Melanšek, ki skrbita, da je v deželi Malih junakov dovolj kruha in iger. Celotna ekipa pa trenutno šteje še 7 drugih pridnih posameznikov. »Anja, Katja, Simon, Anže, Matej,« hitita naštevati Mic in Rado, »ki skrbijo za zagotavljanje tisočih otroških nasmehov.«

Kakšen je koncept projekta Mali junaki? 

Mali junaki so otroške knjige, v katerih lahko kot glavni junak nastopa prav vsak malček. Jaka, ki ima kratke črne lase, lahko rešuje zmaja, Manca z dolgimi blond kodri, pegicami in očali lahko rešuje mavrico, Miha z rdečimi lasmi in pegicami osvaja zlato medaljo s čudežnim snežakom. Pri naročilu knjige Mali junaki lahko tako izberete ime in celotni vizualni izgled malčka, mi pa unikatno knjigo samo zanj pripravimo v roku nekaj dni.

nabor knjig Mali junaki

Nabor knjig Mali junaki. (Foto: Matej Golob)

Odkod ideja za tak projekt?

Vsi smo že brali otroku kakšno lepo pravljico in ime glavnega junaka spremenili v ime našega malčka, kajne? Odziv ob tem je neverjeten – tako je vzklila tudi ideja za Male junake.

K sodelovanju ste pritegnili tudi renomirane avtorje mladinske literature. Kakšna je situacija na področju mladinske literature v Sloveniji?

Odlično, predvsem pa večplastno vprašanje. Mladinska literatura oz. literatura na sploh že dolgo ni več od založniške industrije ločen pojem. Sploh v dobi digitalizacije. Odgovor na vaše vprašanje bo tako verjetno na različnih polih, glede na to, koga boste vprašali. Založnike, avtorje, končne kupce … Pri Malih junakih stremimo k podajanju kakovostnih zgodb, ki niso le zabavne in dinamične, temveč predvsem tudi poučne. Vsaka zgodba ima dragocen nauk, saj se zavedamo in težimo k temu, da naj knjiga ostane eden ključnih elementov socializacije naših malčkov.

Feri Lainšček (pisatelj – Maja in čudežni snežak)

Feri Lainšček (pisatelj – Maja in čudežni snežak) (Foto: arhiv Mali junaki)

Trenutno imate sedem knjig, osma je v izdelavi. Kakšne so njihove teme?

Trenutno je na voljo 7 knjig, poleg tega pa smo ravno pred kratkim predstavili tudi prvi personaliziran otroški zabavnik na našem planetu. Gre za poučni “delovni zvezek”, v katerem malček s svojim imenom in podobo nastopa v več kot 30 zabavnih nalogah. S tem smo z Malimi junaki zaplavali tudi v malce bolj interaktivne in izobraževalne vode. Smo pa pred izdajo nove, izjemne knjige, ki jo je posebej za male junake napisala večna Desa Muck. Knjiga izide 2. novembra.

Žiga X Gombač (pisatelj) in Marko Renko (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Tinkara reši mavrico

Žiga X Gombač (pisatelj) in Marko Renko (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Tinkara reši mavrico (Foto: Matej Golob)

Za katere starosti otrok so primerne vaše knjige?

Knjige Mali junaki so primerne za otroke do 12. leta starosti. Starši lahko pri spletnem nakupu izbirajo med 8 knjigami, pri vsaki pa je napisano tudi, za katero starostno skupino je primerna. Za tiste najmlajše smo prilagodili tako samo besedilo (manj zahtevne besede in stavčne strukture), kot tudi ilustracije (večje in jasne podobe), za tiste malo večje pa so besedila daljša, podobe pa večkrat tudi malce bolj abstraktne, kar dovoljuje več manevrskega prostora za lastno interpretacijo. V vsakem primeru Mali junaki spodbujamo to, da otroci berejo skupaj s starši in prek dialoga ob knjigi razvijajo nadaljnje razmišljanje.

Anja D. (avtor – Tia postane zvezda)

Anja D. (avtorica – Tia postane zvezda) (Foto: Matej Golob)

Kakšna je za vaju kakovostna otroška knjiga? 

»Knjiga mora dišati po nečem lepem, kar se malčku zasidra v spomin in tam ostane kot eno izmed vodil v njegovem življenju.«

Knjiga mora dišati. Mora dišati po papirju, po domišljiji, ki jo avtor in ilustrator pošiljata malčku, mora dišati po nečem lepem, kar se malčku zasidra v spomin in tam ostane kot eno izmed vodil v njegovem življenju. Vsaka otroška knjiga mora dovoliti malčku, da v njej zaplava skupaj s starši, z babico ali dedkom, stricem ali teto. Da se lahko o njej pogovarja, da o njej razmišlja in se z lepim v njej poistoveti.

V tujini že poznamo personalizirane otroške knjige. Vaša vizija je prodreti v Evropo – konkurenca zna biti huda. Na kakšen način se boste tega lotili? 

Mali junaki ravno v tem trenutku razvijamo svojevrstno platformo, ki bo na preprost in vsestransko motivacijski način avtorjem in ilustratorjem iz vsega sveta omogočila, da prek naše založniške hiše in spletne trgovine izdajo svoje personalizirane otroške knjige. S tem želimo v celoti zabrisati meje klasičnega založništva otroških knjig. Konkurenca v tujini je res huda, a na koncu šteje kakovost in v to smo več kot prepričani.

Nina Vodopivec (avtor) in Mladen Melanšek (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Jaša na Deteljniku

Nina Vodopivec (avtorica) in Mladen Melanšek (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Jaša na Deteljniku (Foto: Matej Golob)

Osredotočili ste se zgolj na spletno prodajo. Zakaj? 

Naročilo naše knjige je svojevrstno doživetje. V spletni trgovini lahko tako vsak kupec nemudoma določi ime otroka in njegov vizualni izgled, čez nekaj trenutkov pa se mu na zaslonu že pokaže celotna knjiga, takšna, kot jo bo na dom prejel v roku nekaj dni. Prodaje v trgovinah ne izključujemo, vendar trenutno zaradi investiranja v širitev prodajnega programa in spogledovanja z globalnim trgom tega ni v prvem planu.

Ali pri svojem delu uporabljate inovativne marketinške prijeme? Kakšne? 

Ključni cilj naših marketinških aktivnosti je, da med malčki in njihovimi starši zaokroži kar največ knjig Mali junaki. Nismo še imeli primera, ko kupec oz. njegov malček s knjigo ne bi bil zadovoljen. Ker se pozicioniramo v višji cenovni razred otroških knjig (vsaka knjiga je namreč unikat, ročno narejena …), je stik s knjigo najboljša promocija. Iz tega sledi, da veliko pozornosti posvečamo obstoječim kupcem, ki jih dosegamo prek različnih marketinških kanalov: e-sporočila, telefonski klici, re-targeting kampanje, dogodki …

postopek izdelave unikatne knjige

Postopek izdelave unikatne knjige (Foto: Matej Golob)

Kam se premika razvoj otroških knjig – bodo ostale fizične ali postale digitalne? Ali morajo knjige postati bolj interaktivne? 

Brez dvoma se otroške knjige v modificirani obliki selijo v digitalno deželo, predvsem seveda na tablice. Morava pa priznati, da nisva ravno navdušena nad podobami, ko malčki dobijo v roke fizično knjigo in želijo ilustracijo povečati z gibom, kot to počnemo na tablicah. Knjiga je knjiga. In vedno bo. In Piki Jakob bo vedno dišal po papirju in sprani rjavi barvi.

Kakšna junaka sta Rado in Mic? 

Rado je godrnjavi realist. Mic pa zaletavi sanjač.

S čim sta se ukvarjala prej, kakšna znanja prinašata v ekipo? 

Rado je strokovnjak s področja customer care, Mic pa želi vsak dan nakracati nekaj novega. Kar naju je pri Malih junakih združilo, je bila predvsem želja po delati nekaj dobrega. 120 % stojiva za našimi knjigami in jih s ponosom predajava malčkom in njihovim staršem.

Katere so vajine najljubše pravljice? 

Tiste, ko po nekajurnem brainstormingu o tem, kaj vse bomo razvili, kam bomo šli, kaj bomo lepega naredili za malčke, Rado reče: “Eh, to so pravljice.”

Kaj imata raje – fizično zgodbo v roki ali digitalne vrstice na Kindlu? 

Mic: Listanja po knjigi ne more nadomestiti prav nič in priznam, da sem eden tistih, ki si strani v knjigi označuje z vihanjem kotičkov. Grozno, ne? A brez Kindla vseeno ne gre. Je odličen prijatelj na poti.

Rado: Ljubezen do analognih knjig se je razvijala že, ko sem kot osnovnošolec prebiral Bobre, zgodbe o Vinetouju in faraonu Ramzesu II. Tudi danes prej posežem po mehkih ali trdih platnicah kot po digitalnem mediju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje