Mali junaki, ki dišijo po domišljiji

Mali junaki predstavljajo unikatne personalizirane otroške knjige. Miha z rdečimi lasmi in pegicami osvaja zlato medaljo s čudežnim snežakom, Manca z dolgimi svetlimi kodri, pegicami in očali pa rešuje mavrico. Kako bo ime vašemu junaku?
Mali junaki, ki dišijo po domišljiji

Mic Melanšek in Rado Daradan (Foto: Matej Golob)

Mali junaki so unikatne personalizirane otroške knjige, kjer otrok tako v besedilu zgodbe, kot tudi v vseh izjemnih ilustracijah, zaseda glavno vlogo. Zgodbice so napisali priznani slovenski pisci otroških zgodb, pravljic in poezije, za ilustracije pa so poskrbeli najboljši umetniki te zvrsti.

Jedro ekipe Mali junaki predstavljata Rado Daradan in Mic Melanšek, ki skrbita, da je v deželi Malih junakov dovolj kruha in iger. Celotna ekipa pa trenutno šteje še 7 drugih pridnih posameznikov. »Anja, Katja, Simon, Anže, Matej,« hitita naštevati Mic in Rado, »ki skrbijo za zagotavljanje tisočih otroških nasmehov.«

Kakšen je koncept projekta Mali junaki? 

Mali junaki so otroške knjige, v katerih lahko kot glavni junak nastopa prav vsak malček. Jaka, ki ima kratke črne lase, lahko rešuje zmaja, Manca z dolgimi blond kodri, pegicami in očali lahko rešuje mavrico, Miha z rdečimi lasmi in pegicami osvaja zlato medaljo s čudežnim snežakom. Pri naročilu knjige Mali junaki lahko tako izberete ime in celotni vizualni izgled malčka, mi pa unikatno knjigo samo zanj pripravimo v roku nekaj dni.

nabor knjig Mali junaki

Nabor knjig Mali junaki. (Foto: Matej Golob)

Odkod ideja za tak projekt?

Vsi smo že brali otroku kakšno lepo pravljico in ime glavnega junaka spremenili v ime našega malčka, kajne? Odziv ob tem je neverjeten – tako je vzklila tudi ideja za Male junake.

K sodelovanju ste pritegnili tudi renomirane avtorje mladinske literature. Kakšna je situacija na področju mladinske literature v Sloveniji?

Odlično, predvsem pa večplastno vprašanje. Mladinska literatura oz. literatura na sploh že dolgo ni več od založniške industrije ločen pojem. Sploh v dobi digitalizacije. Odgovor na vaše vprašanje bo tako verjetno na različnih polih, glede na to, koga boste vprašali. Založnike, avtorje, končne kupce … Pri Malih junakih stremimo k podajanju kakovostnih zgodb, ki niso le zabavne in dinamične, temveč predvsem tudi poučne. Vsaka zgodba ima dragocen nauk, saj se zavedamo in težimo k temu, da naj knjiga ostane eden ključnih elementov socializacije naših malčkov.

Feri Lainšček (pisatelj – Maja in čudežni snežak)

Feri Lainšček (pisatelj – Maja in čudežni snežak) (Foto: arhiv Mali junaki)

Trenutno imate sedem knjig, osma je v izdelavi. Kakšne so njihove teme?

Trenutno je na voljo 7 knjig, poleg tega pa smo ravno pred kratkim predstavili tudi prvi personaliziran otroški zabavnik na našem planetu. Gre za poučni “delovni zvezek”, v katerem malček s svojim imenom in podobo nastopa v več kot 30 zabavnih nalogah. S tem smo z Malimi junaki zaplavali tudi v malce bolj interaktivne in izobraževalne vode. Smo pa pred izdajo nove, izjemne knjige, ki jo je posebej za male junake napisala večna Desa Muck. Knjiga izide 2. novembra.

Žiga X Gombač (pisatelj) in Marko Renko (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Tinkara reši mavrico

Žiga X Gombač (pisatelj) in Marko Renko (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Tinkara reši mavrico (Foto: Matej Golob)

Za katere starosti otrok so primerne vaše knjige?

Knjige Mali junaki so primerne za otroke do 12. leta starosti. Starši lahko pri spletnem nakupu izbirajo med 8 knjigami, pri vsaki pa je napisano tudi, za katero starostno skupino je primerna. Za tiste najmlajše smo prilagodili tako samo besedilo (manj zahtevne besede in stavčne strukture), kot tudi ilustracije (večje in jasne podobe), za tiste malo večje pa so besedila daljša, podobe pa večkrat tudi malce bolj abstraktne, kar dovoljuje več manevrskega prostora za lastno interpretacijo. V vsakem primeru Mali junaki spodbujamo to, da otroci berejo skupaj s starši in prek dialoga ob knjigi razvijajo nadaljnje razmišljanje.

Anja D. (avtor – Tia postane zvezda)

Anja D. (avtorica – Tia postane zvezda) (Foto: Matej Golob)

Kakšna je za vaju kakovostna otroška knjiga? 

»Knjiga mora dišati po nečem lepem, kar se malčku zasidra v spomin in tam ostane kot eno izmed vodil v njegovem življenju.«

Knjiga mora dišati. Mora dišati po papirju, po domišljiji, ki jo avtor in ilustrator pošiljata malčku, mora dišati po nečem lepem, kar se malčku zasidra v spomin in tam ostane kot eno izmed vodil v njegovem življenju. Vsaka otroška knjiga mora dovoliti malčku, da v njej zaplava skupaj s starši, z babico ali dedkom, stricem ali teto. Da se lahko o njej pogovarja, da o njej razmišlja in se z lepim v njej poistoveti.

V tujini že poznamo personalizirane otroške knjige. Vaša vizija je prodreti v Evropo – konkurenca zna biti huda. Na kakšen način se boste tega lotili? 

Mali junaki ravno v tem trenutku razvijamo svojevrstno platformo, ki bo na preprost in vsestransko motivacijski način avtorjem in ilustratorjem iz vsega sveta omogočila, da prek naše založniške hiše in spletne trgovine izdajo svoje personalizirane otroške knjige. S tem želimo v celoti zabrisati meje klasičnega založništva otroških knjig. Konkurenca v tujini je res huda, a na koncu šteje kakovost in v to smo več kot prepričani.

Nina Vodopivec (avtor) in Mladen Melanšek (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Jaša na Deteljniku

Nina Vodopivec (avtorica) in Mladen Melanšek (ilustrator), ki sta ustvarila zgodbo Jaša na Deteljniku (Foto: Matej Golob)

Osredotočili ste se zgolj na spletno prodajo. Zakaj? 

Naročilo naše knjige je svojevrstno doživetje. V spletni trgovini lahko tako vsak kupec nemudoma določi ime otroka in njegov vizualni izgled, čez nekaj trenutkov pa se mu na zaslonu že pokaže celotna knjiga, takšna, kot jo bo na dom prejel v roku nekaj dni. Prodaje v trgovinah ne izključujemo, vendar trenutno zaradi investiranja v širitev prodajnega programa in spogledovanja z globalnim trgom tega ni v prvem planu.

Ali pri svojem delu uporabljate inovativne marketinške prijeme? Kakšne? 

Ključni cilj naših marketinških aktivnosti je, da med malčki in njihovimi starši zaokroži kar največ knjig Mali junaki. Nismo še imeli primera, ko kupec oz. njegov malček s knjigo ne bi bil zadovoljen. Ker se pozicioniramo v višji cenovni razred otroških knjig (vsaka knjiga je namreč unikat, ročno narejena …), je stik s knjigo najboljša promocija. Iz tega sledi, da veliko pozornosti posvečamo obstoječim kupcem, ki jih dosegamo prek različnih marketinških kanalov: e-sporočila, telefonski klici, re-targeting kampanje, dogodki …

postopek izdelave unikatne knjige

Postopek izdelave unikatne knjige (Foto: Matej Golob)

Kam se premika razvoj otroških knjig – bodo ostale fizične ali postale digitalne? Ali morajo knjige postati bolj interaktivne? 

Brez dvoma se otroške knjige v modificirani obliki selijo v digitalno deželo, predvsem seveda na tablice. Morava pa priznati, da nisva ravno navdušena nad podobami, ko malčki dobijo v roke fizično knjigo in želijo ilustracijo povečati z gibom, kot to počnemo na tablicah. Knjiga je knjiga. In vedno bo. In Piki Jakob bo vedno dišal po papirju in sprani rjavi barvi.

Kakšna junaka sta Rado in Mic? 

Rado je godrnjavi realist. Mic pa zaletavi sanjač.

S čim sta se ukvarjala prej, kakšna znanja prinašata v ekipo? 

Rado je strokovnjak s področja customer care, Mic pa želi vsak dan nakracati nekaj novega. Kar naju je pri Malih junakih združilo, je bila predvsem želja po delati nekaj dobrega. 120 % stojiva za našimi knjigami in jih s ponosom predajava malčkom in njihovim staršem.

Katere so vajine najljubše pravljice? 

Tiste, ko po nekajurnem brainstormingu o tem, kaj vse bomo razvili, kam bomo šli, kaj bomo lepega naredili za malčke, Rado reče: “Eh, to so pravljice.”

Kaj imata raje – fizično zgodbo v roki ali digitalne vrstice na Kindlu? 

Mic: Listanja po knjigi ne more nadomestiti prav nič in priznam, da sem eden tistih, ki si strani v knjigi označuje z vihanjem kotičkov. Grozno, ne? A brez Kindla vseeno ne gre. Je odličen prijatelj na poti.

Rado: Ljubezen do analognih knjig se je razvijala že, ko sem kot osnovnošolec prebiral Bobre, zgodbe o Vinetouju in faraonu Ramzesu II. Tudi danes prej posežem po mehkih ali trdih platnicah kot po digitalnem mediju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje