MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

CalypsoCrystal, ki izdeluje prestižne dodatke za mobilne telefone, tablice in računalnike, je bil prvi slovenski crowdfunding projekt. Po treh letih prisotnosti na trgu je postal sinonim za vrhunsko kvaliteto, dovršen dizajn in dobro zgodbo - elemente, ki pritegnejo še tako zahtevne kupce.
MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

Pogovarjali smo se z Alešem Ruterjem, vodjo trženja in uporabniških izkušenj.

Prvi izdelek, ki ste ga leta 2010 poslali na trg je bilo kristalno stojalo s polnilcem za iPhone. Kako ste prišli na idejo izdelovati ravno dodatke za Applove produkte? Zakaj ne za Samsung, HTC?

S CrystalDockom smo začeli leta 2010, sama ideja za to pa je nastala leto poprej, v času steklarskih stavk. Kljub temu da je slovenska tradicija vrhunske izdelave kristala dobro znana, se je znašla v težavah. Naš cilj je bil postaviti kristal v nek nov segment, z lastno blagovno znamko in rodil se je kristalni polnilec za iPhone.

CalypsoCrystal je bil prvi slovenski crowdfunding projekt.

V grobem sta bila dva glavna vzroka, zakaj smo ga naredili ravno za iPhone. Kupci iPhone-a so najbolj nagnjeni k nakupom podobnih dodatkov za svoje telefone, poleg tega pa so imele vse druge naprave zelo različno pozicionirane in nestandardizirane priključke za polnjenje. Pri iPhone-u je bilo to elegantno rešeno na dnu naprave.

calypso-intervju

Nam zaupaš čez koliko rok gre Calypso produkt, preden pride v roke kupca?

Vsak CalypsoCrystal izdelek gre skozi več rok. Začne se pri dobaviteljih, ki nas oskrbujejo z materialom. Tega oblikujemo v polizdelke, iz katerih naši natančni mojstri izdelajo lepe končne izdelke.

Vsi so večkrat pregledani, da ustrezajo našim strogim zahtevam po kvaliteti. Na koncu so zapakirani v čudovito embalažo in razposlani na vse konce sveta. Težko je prešteti vse roke naših mojstrov in partnerjev, ki sodelujejo pri izdelavi naših izdelkov ali so kakorkoli drugače vpleteni naštete procese.

Novembra ste v svet poslali še en izdelek namenjen funkcionalnemu shranjevanju Applovih produktov, tokrat za Macbooke. V čem se CalypsoFlip razlikuje od običajne torbe za računalnik?

CalypsoFlip je prav posebna elegantna torba za prenosnike. Računalnik objame in ga varuje, hkrati pa omogoča, da ga ob uporabi ni potrebno vzeti iz torbe, saj je pokrov torbe z magneti priterjen na pokrov zaslona. Po končani uporabi pokrov enostavno zapremo in torba je zaprta ter pripravljena na transport.

Pokrov torbe lahko tudi odstranimo z zadnje strani zaslona in ga obrnemo ter zataknemo pod računalnik, s čimer se ta nekoliko privzdigne in nam poda bolj ergonomsko pozicijo za delo z računalnikom. Za CalypsoFlip smo izbrali najboljše črno italijansko usnje, na voljo pa je v šestih različnih barvah mehkega Alcantara interiorja.

calypso flip

Omenil si, da ste prisotni na več kot 60 trgih. Kateri so največji, na prvem mestu so verjetno ZDA, kajne?

Res je, največ prodamo v ZDA in Rusijo, sledijo pa Velika Britanija, Francija, Japonska, Hong Kong, Singapur… Sicer pa je prodaja zelo razpršena po celem svetu.

Koliko časa običajno preteče od ideje do njene realizacije in končnega produkta na trgu?

Po nekaj letih delovanja smo lansiranje novih izdelkov že dodobra optimizirali in sedaj ta postopek steče dokaj hitro. Rekel bi, da lahko v enem kvartalu pridemo od prvih prototipov do končnega izdelka predstavljenega na spletu in pripravljenega za prodajo. Res pa je, da v podjetju nenehno razmišljamo in raziskujemo nove priložnosti za širitve.

Pred kratkim ste v sodelovanju z mladima slovenskima oblikovalcema Petjo Zorec in Petrom Movrinom predstavili krzneno kolekcijo Calypso etuijev. Novica, da Peter po novem sodeluje z Lady Gaga je in zagotovo še bo pozitivno vplivala na prepoznavnost mlade znamke. Kje se vidite čez 3 leta?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Sodelovanje s Petjo in Petrom je bilo res nekaj posebnega, oba sta polna idej in imata izjemen talent. Z njima smo oktobra lansirali kolekcijo Fury, ki predstavlja našo najprestižnejšo linijo. Za naprej pa bomo sledili naši zastavljeni smeri – ponuditi kupcem najlepše in najboljše modne dodatke za mobilne naprave, ročno izdelane iz najboljših materialov. Cilj je utrditi globalno prepoznavnost znamke, odpreti svoje trgovine v svetovnih prestolnicah ter razširiti ponudbo z novimi izdelki.

calypso krzno

Več o podjetju: Calypso Crystal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje