MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

CalypsoCrystal, ki izdeluje prestižne dodatke za mobilne telefone, tablice in računalnike, je bil prvi slovenski crowdfunding projekt. Po treh letih prisotnosti na trgu je postal sinonim za vrhunsko kvaliteto, dovršen dizajn in dobro zgodbo - elemente, ki pritegnejo še tako zahtevne kupce.
MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

Pogovarjali smo se z Alešem Ruterjem, vodjo trženja in uporabniških izkušenj.

Prvi izdelek, ki ste ga leta 2010 poslali na trg je bilo kristalno stojalo s polnilcem za iPhone. Kako ste prišli na idejo izdelovati ravno dodatke za Applove produkte? Zakaj ne za Samsung, HTC?

S CrystalDockom smo začeli leta 2010, sama ideja za to pa je nastala leto poprej, v času steklarskih stavk. Kljub temu da je slovenska tradicija vrhunske izdelave kristala dobro znana, se je znašla v težavah. Naš cilj je bil postaviti kristal v nek nov segment, z lastno blagovno znamko in rodil se je kristalni polnilec za iPhone.

CalypsoCrystal je bil prvi slovenski crowdfunding projekt.

V grobem sta bila dva glavna vzroka, zakaj smo ga naredili ravno za iPhone. Kupci iPhone-a so najbolj nagnjeni k nakupom podobnih dodatkov za svoje telefone, poleg tega pa so imele vse druge naprave zelo različno pozicionirane in nestandardizirane priključke za polnjenje. Pri iPhone-u je bilo to elegantno rešeno na dnu naprave.

calypso-intervju

Nam zaupaš čez koliko rok gre Calypso produkt, preden pride v roke kupca?

Vsak CalypsoCrystal izdelek gre skozi več rok. Začne se pri dobaviteljih, ki nas oskrbujejo z materialom. Tega oblikujemo v polizdelke, iz katerih naši natančni mojstri izdelajo lepe končne izdelke.

Vsi so večkrat pregledani, da ustrezajo našim strogim zahtevam po kvaliteti. Na koncu so zapakirani v čudovito embalažo in razposlani na vse konce sveta. Težko je prešteti vse roke naših mojstrov in partnerjev, ki sodelujejo pri izdelavi naših izdelkov ali so kakorkoli drugače vpleteni naštete procese.

Novembra ste v svet poslali še en izdelek namenjen funkcionalnemu shranjevanju Applovih produktov, tokrat za Macbooke. V čem se CalypsoFlip razlikuje od običajne torbe za računalnik?

CalypsoFlip je prav posebna elegantna torba za prenosnike. Računalnik objame in ga varuje, hkrati pa omogoča, da ga ob uporabi ni potrebno vzeti iz torbe, saj je pokrov torbe z magneti priterjen na pokrov zaslona. Po končani uporabi pokrov enostavno zapremo in torba je zaprta ter pripravljena na transport.

Pokrov torbe lahko tudi odstranimo z zadnje strani zaslona in ga obrnemo ter zataknemo pod računalnik, s čimer se ta nekoliko privzdigne in nam poda bolj ergonomsko pozicijo za delo z računalnikom. Za CalypsoFlip smo izbrali najboljše črno italijansko usnje, na voljo pa je v šestih različnih barvah mehkega Alcantara interiorja.

calypso flip

Omenil si, da ste prisotni na več kot 60 trgih. Kateri so največji, na prvem mestu so verjetno ZDA, kajne?

Res je, največ prodamo v ZDA in Rusijo, sledijo pa Velika Britanija, Francija, Japonska, Hong Kong, Singapur… Sicer pa je prodaja zelo razpršena po celem svetu.

Koliko časa običajno preteče od ideje do njene realizacije in končnega produkta na trgu?

Po nekaj letih delovanja smo lansiranje novih izdelkov že dodobra optimizirali in sedaj ta postopek steče dokaj hitro. Rekel bi, da lahko v enem kvartalu pridemo od prvih prototipov do končnega izdelka predstavljenega na spletu in pripravljenega za prodajo. Res pa je, da v podjetju nenehno razmišljamo in raziskujemo nove priložnosti za širitve.

Pred kratkim ste v sodelovanju z mladima slovenskima oblikovalcema Petjo Zorec in Petrom Movrinom predstavili krzneno kolekcijo Calypso etuijev. Novica, da Peter po novem sodeluje z Lady Gaga je in zagotovo še bo pozitivno vplivala na prepoznavnost mlade znamke. Kje se vidite čez 3 leta?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Sodelovanje s Petjo in Petrom je bilo res nekaj posebnega, oba sta polna idej in imata izjemen talent. Z njima smo oktobra lansirali kolekcijo Fury, ki predstavlja našo najprestižnejšo linijo. Za naprej pa bomo sledili naši zastavljeni smeri – ponuditi kupcem najlepše in najboljše modne dodatke za mobilne naprave, ročno izdelane iz najboljših materialov. Cilj je utrditi globalno prepoznavnost znamke, odpreti svoje trgovine v svetovnih prestolnicah ter razširiti ponudbo z novimi izdelki.

calypso krzno

Več o podjetju: Calypso Crystal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Podjetje Chipolo se ukvarja z izdelavo in prodajo sledilnikov za dragocene predmete kot so ključi, denarnica in telefon. Tudi letos se je ekipa udeležila svetovnega sejma zabavne elektronike CES 2019, na katerem so predstavili svoj najnovejši produkt, Chipolo Go, in zanj prejeli nagrado. Preberite več >>

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Večina podjetij prej ali slej ugotovi, da je slovenski trg premajhen za realizacijo načrtovanih poslovnih ciljev. Rast podjetij je velikokrat pogojena z vstopom na tuje trge. Predstavljamo vam nekatere slovenske startupe, ki so se prodora v tujino lotili na inovativne načine. Preberite več >>

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Evitas je družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2016. Gre za spletno trgovino, v kateri so v ponudbi kakovostni izdelki za novorojenčke, otroke in mamice. Preberite več >>

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Smart Optometry je zagonsko podjetje iz Idrije, ki so ga leta 2015 ustanovili Žan Menart, Matic Ozebek in Matic Vogrič. Ekipi se je nato pridružil še Blaž Grah. Podjetje se ukvarja z razvojem digitalnih rešitev za očesno nego. V lanskem letu se je podjetje uvrstilo tudi med polfinaliste izbora Mladi podjetnik leta. Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Oznake: , , ,