MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

CalypsoCrystal, ki izdeluje prestižne dodatke za mobilne telefone, tablice in računalnike, je bil prvi slovenski crowdfunding projekt. Po treh letih prisotnosti na trgu je postal sinonim za vrhunsko kvaliteto, dovršen dizajn in dobro zgodbo - elemente, ki pritegnejo še tako zahtevne kupce.
MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

Pogovarjali smo se z Alešem Ruterjem, vodjo trženja in uporabniških izkušenj.

Prvi izdelek, ki ste ga leta 2010 poslali na trg je bilo kristalno stojalo s polnilcem za iPhone. Kako ste prišli na idejo izdelovati ravno dodatke za Applove produkte? Zakaj ne za Samsung, HTC?

S CrystalDockom smo začeli leta 2010, sama ideja za to pa je nastala leto poprej, v času steklarskih stavk. Kljub temu da je slovenska tradicija vrhunske izdelave kristala dobro znana, se je znašla v težavah. Naš cilj je bil postaviti kristal v nek nov segment, z lastno blagovno znamko in rodil se je kristalni polnilec za iPhone.

CalypsoCrystal je bil prvi slovenski crowdfunding projekt.

V grobem sta bila dva glavna vzroka, zakaj smo ga naredili ravno za iPhone. Kupci iPhone-a so najbolj nagnjeni k nakupom podobnih dodatkov za svoje telefone, poleg tega pa so imele vse druge naprave zelo različno pozicionirane in nestandardizirane priključke za polnjenje. Pri iPhone-u je bilo to elegantno rešeno na dnu naprave.

calypso-intervju

Nam zaupaš čez koliko rok gre Calypso produkt, preden pride v roke kupca?

Vsak CalypsoCrystal izdelek gre skozi več rok. Začne se pri dobaviteljih, ki nas oskrbujejo z materialom. Tega oblikujemo v polizdelke, iz katerih naši natančni mojstri izdelajo lepe končne izdelke.

Vsi so večkrat pregledani, da ustrezajo našim strogim zahtevam po kvaliteti. Na koncu so zapakirani v čudovito embalažo in razposlani na vse konce sveta. Težko je prešteti vse roke naših mojstrov in partnerjev, ki sodelujejo pri izdelavi naših izdelkov ali so kakorkoli drugače vpleteni naštete procese.

Novembra ste v svet poslali še en izdelek namenjen funkcionalnemu shranjevanju Applovih produktov, tokrat za Macbooke. V čem se CalypsoFlip razlikuje od običajne torbe za računalnik?

CalypsoFlip je prav posebna elegantna torba za prenosnike. Računalnik objame in ga varuje, hkrati pa omogoča, da ga ob uporabi ni potrebno vzeti iz torbe, saj je pokrov torbe z magneti priterjen na pokrov zaslona. Po končani uporabi pokrov enostavno zapremo in torba je zaprta ter pripravljena na transport.

Pokrov torbe lahko tudi odstranimo z zadnje strani zaslona in ga obrnemo ter zataknemo pod računalnik, s čimer se ta nekoliko privzdigne in nam poda bolj ergonomsko pozicijo za delo z računalnikom. Za CalypsoFlip smo izbrali najboljše črno italijansko usnje, na voljo pa je v šestih različnih barvah mehkega Alcantara interiorja.

calypso flip

Omenil si, da ste prisotni na več kot 60 trgih. Kateri so največji, na prvem mestu so verjetno ZDA, kajne?

Res je, največ prodamo v ZDA in Rusijo, sledijo pa Velika Britanija, Francija, Japonska, Hong Kong, Singapur… Sicer pa je prodaja zelo razpršena po celem svetu.

Koliko časa običajno preteče od ideje do njene realizacije in končnega produkta na trgu?

Po nekaj letih delovanja smo lansiranje novih izdelkov že dodobra optimizirali in sedaj ta postopek steče dokaj hitro. Rekel bi, da lahko v enem kvartalu pridemo od prvih prototipov do končnega izdelka predstavljenega na spletu in pripravljenega za prodajo. Res pa je, da v podjetju nenehno razmišljamo in raziskujemo nove priložnosti za širitve.

Pred kratkim ste v sodelovanju z mladima slovenskima oblikovalcema Petjo Zorec in Petrom Movrinom predstavili krzneno kolekcijo Calypso etuijev. Novica, da Peter po novem sodeluje z Lady Gaga je in zagotovo še bo pozitivno vplivala na prepoznavnost mlade znamke. Kje se vidite čez 3 leta?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Sodelovanje s Petjo in Petrom je bilo res nekaj posebnega, oba sta polna idej in imata izjemen talent. Z njima smo oktobra lansirali kolekcijo Fury, ki predstavlja našo najprestižnejšo linijo. Za naprej pa bomo sledili naši zastavljeni smeri – ponuditi kupcem najlepše in najboljše modne dodatke za mobilne naprave, ročno izdelane iz najboljših materialov. Cilj je utrditi globalno prepoznavnost znamke, odpreti svoje trgovine v svetovnih prestolnicah ter razširiti ponudbo z novimi izdelki.

calypso krzno

Več o podjetju: Calypso Crystal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje