MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje

Informacijski atelje d.o.o., letošnji finalist izbora za mladega podjetnika leta 2011, je mlado podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, poleg tega pa nudi tudi druge storitve s področja IT inženiringa in svetovanja.
MP intervju: Alfred Vešligaj - Informacijski atelje

MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Informacijski atelje je podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, naše ključne kompetence pa so s področja marketinga s spletnimi igrami.

Kako si prišel do ideje?

S tržnimi raziskavami, saj je konkurenca na področju IT zelo močna in podjetje potrebuje specializirana znanja.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Možnost udejanjanja lastnih idej.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Financiranje razvoja, saj smo začeli poslovati med recesijo –  in še vedno smo na začetku podjetniške poti.:)

Spletna stran www.atelje.info
Starost 35 let
Dejavnost Informacijske tehnologije
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 1 (redno), 3 (zunanji)
Logotip Informacijski atelje d.o.o. logo

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Udeležil sem se veliko delavnic s področja marketinga in prodaje, ostala znanja sem nabral že v prejšnjih službah in s freelance delovanjem.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Osnovno dejavnost sem dovolj dobro poznal iz freelance obdobja, za vsak projekt pa naredim kakovostno analizo trga in poslovni načrt.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

  1. Veze in poznanstva,
  2. dober marketing,
  3. inovativnost in kakovost.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Zelo različne, povsem odvisno od izdelka; npr. pri spletnih straneh so zelo nizke, pri namenski programski opremi ali prodaji IT izdelkov pa so lahko tudi zelo visoke.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Sklepanja poslovnih dogovorov brez pogodb in prevzemanja poslov brez predplačila.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Vse je še odprto, trudimo pa se pridobiti čim več referenc s področja marketinških spletnih iger.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Mislim, da se pravi podjetnik ne ravna po “fortune cookie” nasvetih. Vsak podjetnik in vsako podjetje je povsem individualno, zato mora biti tako tudi svetovanje. Podjetniki pa tudi nismo ravno znani po upoštevanju nasvetov.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Do konca leta planiramo zagnati naš nagrajeni projekt, marketinško spletno igro AwardSoccer. Petletni načrti pa v IT niso realni, saj tehnološka generacija traja 18 mesecev.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Osnova podjetništva je iskanje priložnosti in te obstajajo ne glede na stanje trgov; trenutni pogoji pa so težji zaradi finančne krize, saj je težko pridobiti zagonski kapital za projekte. Klasična podjetniška pot – začeti z idejo in brez sredstev za uresničitev – pa je vedno ena od najtežjih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje