MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje

Informacijski atelje d.o.o., letošnji finalist izbora za mladega podjetnika leta 2011, je mlado podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, poleg tega pa nudi tudi druge storitve s področja IT inženiringa in svetovanja.
MP intervju: Alfred Vešligaj - Informacijski atelje

MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Informacijski atelje je podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, naše ključne kompetence pa so s področja marketinga s spletnimi igrami.

Kako si prišel do ideje?

S tržnimi raziskavami, saj je konkurenca na področju IT zelo močna in podjetje potrebuje specializirana znanja.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Možnost udejanjanja lastnih idej.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Financiranje razvoja, saj smo začeli poslovati med recesijo –  in še vedno smo na začetku podjetniške poti.:)

Spletna stran www.atelje.info
Starost 35 let
Dejavnost Informacijske tehnologije
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 1 (redno), 3 (zunanji)
Logotip Informacijski atelje d.o.o. logo

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Udeležil sem se veliko delavnic s področja marketinga in prodaje, ostala znanja sem nabral že v prejšnjih službah in s freelance delovanjem.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Osnovno dejavnost sem dovolj dobro poznal iz freelance obdobja, za vsak projekt pa naredim kakovostno analizo trga in poslovni načrt.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

  1. Veze in poznanstva,
  2. dober marketing,
  3. inovativnost in kakovost.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Zelo različne, povsem odvisno od izdelka; npr. pri spletnih straneh so zelo nizke, pri namenski programski opremi ali prodaji IT izdelkov pa so lahko tudi zelo visoke.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Sklepanja poslovnih dogovorov brez pogodb in prevzemanja poslov brez predplačila.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Vse je še odprto, trudimo pa se pridobiti čim več referenc s področja marketinških spletnih iger.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Mislim, da se pravi podjetnik ne ravna po “fortune cookie” nasvetih. Vsak podjetnik in vsako podjetje je povsem individualno, zato mora biti tako tudi svetovanje. Podjetniki pa tudi nismo ravno znani po upoštevanju nasvetov.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Do konca leta planiramo zagnati naš nagrajeni projekt, marketinško spletno igro AwardSoccer. Petletni načrti pa v IT niso realni, saj tehnološka generacija traja 18 mesecev.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Osnova podjetništva je iskanje priložnosti in te obstajajo ne glede na stanje trgov; trenutni pogoji pa so težji zaradi finančne krize, saj je težko pridobiti zagonski kapital za projekte. Klasična podjetniška pot – začeti z idejo in brez sredstev za uresničitev – pa je vedno ena od najtežjih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: