MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje

Informacijski atelje d.o.o., letošnji finalist izbora za mladega podjetnika leta 2011, je mlado podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, poleg tega pa nudi tudi druge storitve s področja IT inženiringa in svetovanja.
MP intervju: Alfred Vešligaj - Informacijski atelje

MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Informacijski atelje je podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, naše ključne kompetence pa so s področja marketinga s spletnimi igrami.

Kako si prišel do ideje?

S tržnimi raziskavami, saj je konkurenca na področju IT zelo močna in podjetje potrebuje specializirana znanja.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Možnost udejanjanja lastnih idej.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Financiranje razvoja, saj smo začeli poslovati med recesijo –  in še vedno smo na začetku podjetniške poti.:)

Spletna stran www.atelje.info
Starost 35 let
Dejavnost Informacijske tehnologije
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 1 (redno), 3 (zunanji)
Logotip Informacijski atelje d.o.o. logo

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Udeležil sem se veliko delavnic s področja marketinga in prodaje, ostala znanja sem nabral že v prejšnjih službah in s freelance delovanjem.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Osnovno dejavnost sem dovolj dobro poznal iz freelance obdobja, za vsak projekt pa naredim kakovostno analizo trga in poslovni načrt.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

  1. Veze in poznanstva,
  2. dober marketing,
  3. inovativnost in kakovost.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Zelo različne, povsem odvisno od izdelka; npr. pri spletnih straneh so zelo nizke, pri namenski programski opremi ali prodaji IT izdelkov pa so lahko tudi zelo visoke.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Sklepanja poslovnih dogovorov brez pogodb in prevzemanja poslov brez predplačila.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Vse je še odprto, trudimo pa se pridobiti čim več referenc s področja marketinških spletnih iger.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Mislim, da se pravi podjetnik ne ravna po “fortune cookie” nasvetih. Vsak podjetnik in vsako podjetje je povsem individualno, zato mora biti tako tudi svetovanje. Podjetniki pa tudi nismo ravno znani po upoštevanju nasvetov.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Do konca leta planiramo zagnati naš nagrajeni projekt, marketinško spletno igro AwardSoccer. Petletni načrti pa v IT niso realni, saj tehnološka generacija traja 18 mesecev.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Osnova podjetništva je iskanje priložnosti in te obstajajo ne glede na stanje trgov; trenutni pogoji pa so težji zaradi finančne krize, saj je težko pridobiti zagonski kapital za projekte. Klasična podjetniška pot – začeti z idejo in brez sredstev za uresničitev – pa je vedno ena od najtežjih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje